Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Reglament BV (horaris, disponibilitat...) fa 4 mesos 2 setmanes #70952

• DZM85
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 52
  • Gràcies rebudes: 3
Bona nit.

Arran de la convocatòria que acaba de sortir de noves places pel cos de Bombers Voluntaris i mirar-me les bases (i el rollo de les isòcrones, arribo a dos parcs pels pèls), m'han sorgit certs dubtes.

He llegit en algun tema d'aquest fòrum i en altres cerques a internet informacions sobre les hores mínimes que has de fer, temes sobre disponibilitats (entenc que ningú es guanya la vida com a voluntari i, qui no estigui a l'atur, ho compaginarà amb una altra feina), etc.

Però no trobo enlloc una font oficial, és a dir, he llegit a gent que comenta i dóna dades que no poso en dubte, però m'agradaria veure d'on surt aquesta informació. He buscat el reglament i he trobat info sobre drets i deures, acudir a la trucada, obeïr al superior, temes d'uniformes.... però no sobre el que comento dels horaris, les hores mínimes que has de fer, etc.

Tot ve perquè m'interessa molt, però amb la feina que tinc no sé si seria possible o com m'ho podria muntar.

Algú em pot ajudar a trobar aquesta informació o, si més no, podria informar-me si ho té clar tot i no tenir aquesta informació "oficial"??

Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Reglament BV (horaris, disponibilitat...) fa 4 mesos 2 setmanes #70956

Bon dia! He entrat en aquesta última opo de BV i et puc donar info pel que fa a la formació.
Tot just fa una setmana ha sortit el calendari de formació per la opo de BV que acaba de acabar. El període de formació dura des de l'abril fins a l'octubre, amb una pausa de 1 mes i mig (mig juliol a setembre). Pots triar si fer la formació entre setmana (2 dies) o caps de setmana i aquesta es fa en 4 seus. Cada dia de formació te una durada de 7 hores. Com pots veure requereix d'una inversió de temps important i sense rebre cap remuneració. Pel que fa al funcionament un cop ja ets BV encara ho desconec.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: DZM85

Reglament BV (horaris, disponibilitat...) fa 4 mesos 2 setmanes #70957

• DZM85
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Déu-n'hi-do! Ja la mateixa formació si treballes l'has de fer el cap de setmana (si no treballes dissabte, en aquest cas penso que no té massa sentit presentar-se) i t'agafa els dos dies durant molts mesos. És una dedicació molt gran per una tasca de voluntari, però s'entén la importància de la formació, evidentment.

A veure si algú ens pot ajudar amb el tema dels horaris un cop estàs a dins.

Gràcies!

Reglament BV (horaris, disponibilitat...) fa 4 mesos 2 setmanes #70982

• despertaferro33
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 35
  • Gràcies rebudes: 20
Bona tarda
650 hores de disponibilitat inmediata anual ( pots ser activat i has de presentarte al parc abans de 15 minuts), o 325 hores anuals de presència a parc . Cada parc funciona de manera diferent , però la obligació per part de la casa és aquesta .
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: DZM85

Reglament BV (horaris, disponibilitat...) fa 4 mesos 2 setmanes #70987

• DZM85
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Moltes gràcies!

Podries dir-me d'on surt aquesta informació? No és perque dubti de les dades que dones, és per si allà on s'especifiquen aquests números hi ha alguna altra informació que pugui ser interessant.

Reglament BV (horaris, disponibilitat...) fa 4 mesos 5 dies #71055

Bon dia! He entrat en aquesta última opo de BV i et puc donar info pel que fa a la formació.
Tot just fa una setmana ha sortit el calendari de formació per la opo de BV que acaba de acabar. El període de formació dura des de l'abril fins a l'octubre, amb una pausa de 1 mes i mig (mig juliol a setembre). Pots triar si fer la formació entre setmana (2 dies) o caps de setmana i aquesta es fa en 4 seus. Cada dia de formació te una durada de 7 hores. Com pots veure requereix d'una inversió de temps important i sense rebre cap remuneració. Pel que fa al funcionament un cop ja ets BV encara ho desconec.

Bones JesLR, s'enten llavors que no es compatible amb compaginar la formació de BV amb AOF per tema horaris? Imagino que hi haura més d'una persona en aquesta situació i no se si es compatible una cosa amb l'altre.

Merci!

Reglament BV (horaris, disponibilitat...) fa 1 mes 2 setmanes #71206

Bones companys em dic Josep,volia presentam a bomber voluntari i dels requisits demanen la ESO,jo tinc el graduat escolar,em serveix?esque no ho trobo.... També volia saber si a Lleida hi ha grups per preparar les proves físiques? Gràcies i salutacions

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.120 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.