Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Vull ser bomber - Bombers de Barcelona o Gene? fa 2 mesos 1 dia #71101

• aleixvilla
  • Avatar de aleixvilla Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 5
  • Gràcies rebudes: 1
Bon dia!!
Fa molts anys que voldria ser bomber doncs aquest món em sembla excepcional. Crec que podria tractar-se de la feina de la meva vida i finalment he decidit arrencar-me en la preparació. Actualment m'estic traient el carnet de camió a Autoescola ZF. És una que he conegut per aquesta pàgina i que un cop he anat m'ha encantat el seu tracte. Recordava quan em vaig trure el cotxe que vaig tenir mala sort i eren uns antipàtics. Autoescola ZF és un altre rotlle.
El tema és que ara que em poso s opositar he vist que tenim dos cossos diferents, bombers de Barcelona i bombers de la Generalitat.
Em podrieu ajudar a crear una llista de diferències entre els uns i els altres? Si us sembla, poden anar fent Copia/Pega de la llista i l'anem completant. així ajudar a molts a diferenciar bé.

BOMBERS BARCELONA: Actuen només a Barcelona ciutat, són de l'ajuntament, ...(què més?)

BOMBERS GENERALITAT: Actuen a tota catalunya, són de la Generalitat, ...(què més?)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

700x80 Bomberos GIF V2

Vull ser bomber - Bombers de Barcelona o Gene? fa 1 mes 1 setmana #71151

BOMBERS BARCELONA: Actuen només a Barcelona ciutat, són de l'ajuntament, horari de 08:00 a 08:00 (24h) ...(què més?)

BOMBERS GENERALITAT: Actuen a tota catalunya, són de la Generalitat, horari de 7:00 a 7:00 (24h) ...(què més?)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.095 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.