Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Dominades

Dominades fa 1 setmana 5 dies #66890

• espinete
  • Avatar de espinete Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 84
  • Gràcies rebudes: 7
Estrictes100%? O amb ajuda del cos? Les bases sol diu traccio conpleta

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Dominades fa 1 setmana 4 dies #66899

l'unic que especifica es "moviment de tracció fins a superar la part superior de la barra amb la barbeta"
Però com sempre, ves a saber amb què ens surten allà.

El més important, és que si ens diuen alguna especificació i/o barem (com per exemple que han de ser estrictes), ho diguin i valorin igual a tots els grups.

Sembla evident, pero l'any passat a gene deien coses diferents al circuit...

Dominades fa 1 setmana 4 dies #66901

Ja ho vam parlar crec.
Jo diria que encara q no fiqui res, no ens deixaran utilitzar balanceig del cos.
Com diu laika, lo seu es que a tots els grups sigui igual.
A la gene, no et deixaven ficar un peu a dalt al tocar la palmada al circuit, no et deixaven tensar la corda sota el cul per pujar-la, no et treien la barra del press per començar, a la navette amb algunes persones eren molt estrictes (amb altres no tant) quan normalemnt, en altres opos deien lo dels avisos.
Tot aixo no ho especificava a les bases, i despres alla, fan lo q volen.
Entreneu lo mes estrictes possible, i si despres alla et permetem o no et descompten si us moveu, pues perfecte.
La meva aposta es que no et deixaran utilitzar el tipic kipping d crossfit. Ja veurem

Salut i força! ;)

Dominades fa 1 setmana 4 dies #66905

• Elnou
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 124
  • Gràcies rebudes: 15
Hola,

El tema dominades portara cua... Jo no faig crossfit aixi que no faig balanceig al ferles, pero nomes tenim 30 segons per fer 19 dominades aixi que aixo son menys de 2 segons per pujar i baixar. Aixo vol dir que hi ha un petit balanceig inevitable per la velocitat.

Jo personalment no se si les faig be, intento ferles el mes estrictes posible pero en el temps de 30 segons.

Salut

Dominades fa 1 setmana 4 dies #66906

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 275
  • Gràcies rebudes: 116
Jo escriuré una carta al tribunal demanant que aclareixin aquest dubte. Us la passaré per si algú més la vol enviar. Es pot fer per correu administratiu, no cal anar a bcn.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: espinete

Dominades fa 1 setmana 4 dies #66911

potser tambe es una carta que es guarden... depenent de la escabetxina del teoric seran mes o menys permisius...

jo preferiria que sortís per escrit encara que sigui el dia abans, una especificació... perque sino passa el que passa amb la diferencia de criteris entre grups.

Dominades fa 1 setmana 4 dies #66912

• espinete
  • Avatar de espinete Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 84
  • Gràcies rebudes: 7
Clar estaria be tindre clar com fer les dominades ja que si estrictes 100% en fas 15 , amb kiping pots fer les 19 i aqui esta la diferencia

Dominades fa 1 setmana 4 dies #66913

amb les bases a la mà, les dominades es poden fer amb tot l'impuls que es vulgui, ja que no especifica cap condició més que sobrepasar la barra amb la barbeta. Pels testejadors és més facil si es permet impuls com a ajuda i comptar repetició válida amb l'única condició de pasar la barra amb la barbeta, sense tenir qe posar-se a valorar si s'ha fet amb impuls o no.

Dominades fa 1 setmana 5 hores #66960

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 275
  • Gràcies rebudes: 116
Editat!
Us deixo model d'instància per enviar per registre per demanar que aclareixin el tema de les dominades, si ho demanem molts potser ens fan cas...

Adreça:
Registre general ajuntament de bcn
Departament de selecció i promoció
Plaça St Miquel nº4 08002
Barcelona
a l'atenció del tribunal qualificador de la convocatoria....

Per correu administratiu (amb registre) desde qualsevol oficina de correus i després enviar email amb la instancia a :
selecció@bcn.cat

Model instancia:

Dirigit al Tribunal Qualificador de la Convocatòria 2019 per a la cobertura de 80 places de Bomber/a de l’SPEIS .
Benvolguts i benvolgudes membres del Tribunal Qualificador;
Jo,............................................, amb DNI ......................, amb domicili a ........................................................................, amb telèfon ...................................... i correu electrònic ................................................ , com a aspirant a bomber en dita convocatòria,
EXPOSO:
Que a les bases de la convocatòria publicades al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya en data 18 de Juliol de 2019, concretament en l’annex 2, apartat 1 de la pàgina 19, on es descriu la prova d’aptitud física “Exercici de dominades” només hi apareixen els apartats “descripció ” i “ barem de puntuacions”, mancant-hi l’apartat de “normes”, present en la descripció de totes les demés proves que formen part de la quarta prova, “Prova d’aptitud física”, on es descriuen els motius de nul•litat de l’exercici i les possibles penalitzacions.
És per aquest motiu que;
SOL•LICITO:
Que es pengi un document a la pagina web de la convocatòria amb les normes de dita prova, aclarint els motius de nul•litat i de penalització d’aquesta, quedant així en igualtat amb les demés proves que formen part de la quarta prova “Prova d’aptitud física” i evitant així possibles malentesos i futures queixes per part dels aspirants, així com, facilitant la feina dels testadors en el moment de la prova.

Res més que agrair-los la seva tasca i espero que la meva sol•licitud sigui ben rebuda i que es tingui en compte ja que crec que és de vital importància que les bases de la convocatòria siguin el màxim de clares pel bé de tots.
Atentament,

Girona, 2 de Desembre de 2019

Dominades fa 1 setmana 2 hores #66961

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 68
  • Gràcies rebudes: 45
Merci Miki! Tot i que no vaig a físiques i no m'afecta, jo també vaig enviar un escrit demanant que s'especifiquéssin més tots els requisits de les proves per evitar malentesos, exposant que no era el mateix fer les dominades d'una manera o una altra igual que no és el mateix fer el circuit amb unes mides que amb unes altres.
Simés no perque els faci obrir els ulls i replantejar-se el model de bàses d'oposicions que acostumen a publicar, i de cares a les properes les facin amb més detall.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Escumogen, Miki NPK

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.157 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok