Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Permuta bombers barcelona - bombers Generalitat fa 6 anys 1 mes #58783

• Serra Figueras
  • Avatar de Serra Figueras Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Hola bones, voldria comentar un tema que a mi personalment m`interessa , i seguarment altres bomber tant de barcelona com de la generalitat els hi pot interessar. jo soc un bomber de barcelona, i voldria mirar s`hi es pot , o es podria mirar d`obrir la via per fer permutes entre bombers de barcelona , amb bombers de la generalitat. voldria que shi algu sap alguna cosa sobre aquest tema mho comentes , ho ho comentes aqui , per mirar de obrir aquesta via. vinga moltes gracies i parlem. Salutttt!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Permuta bombers barcelona - bombers Generalitat fa 6 anys 1 mes #58797

Bones Serra, pel que tinc entès no hi ha conveni entre la gene i l'ajuntament de bcn, de fet conec un bomber de Barna que s'ha presentat a gene i ara està fent algo d'acadèmia. Normalment les permutes es poden fer d'ajuntament a ajuntament o de CCAA en CCAA (sota conveni).
Espero haver-te ajudat, salut!!

Permuta bombers barcelona - bombers Generalitat fa 6 anys 3 setmanes #59602

• marc bou
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 19
Bones, per motius de feina treballo a madrid i el mes que ve em presento a una opo aquí. Serra saps o coneixes dálgú que hagi permutat mai Barcelona amb Madrid? Gràcies!

Tibali bou!

Permuta bombers barcelona - bombers Generalitat fa 3 setmanes 1 dia #71493

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 90
  • Gràcies rebudes: 25
Bones! Sabeu si encara continua igual aquest tema? He sentit que es vol canviar per poder-ho fer...
A mi m'interessaria canviar la meva de Gene per una de Barna.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.196 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.