Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dubtes sobre com començar a opositar fa 1 any 9 mesos #70620

• Jordiño
  • Avatar de Jordiño Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia companys, porto molt de temps informant-me sobre com començar a opositar però tinc molts dubtes encara. De moment m'agradaria resoldre el més gran, com es comencen a preparar unes oposicion? Que s'ha començar a estudiar si encara no tinc cap convocatòria i vaig de zero? Tinc entès que cada convocatoria toca un temari diferent llavors com és que hi ha gent que porta estudiant anys, quin temari s'estudia abans de preparar-se una convocatòria en concret?

Moltes gràcies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubtes sobre com començar a opositar fa 1 any 9 mesos #70621

Hola,

Fa molts anys que el temari es practicament identic any rere any. Tot i així, cada any pot haber-hi algun canvi o afegir algun tema o treure algun punt dels temes demanats. El millor es estudiar en base a la ultima convocatoria i estar pendent per quan surti la nova.

El primer que has de fer es llegir les "normes del joc". A les bases de la convocatoria trovarás tot el que demanen (ho has de llegir molt be) així com les exclusions i temes teorics a estudiar. Les ultimes son de la convocatoria 19.2 i les pots trobar aqui:

interior.gencat.cat/web/.content/home/03...ES/BASES_81_19_2.pdf

Al principi va molt be apuntarse a algun curs teoric d'alguna academia aixi com comprar el seu temari.

Sort!

Dubtes sobre com començar a opositar fa 9 mesos 3 setmanes #71245

Hola bones, acadèmicament només tinc l'ESO i un accés a grau superior d'arts gràfiques( que no em serveix), soc principiant, tinc el temari per acabar de llegir i el carnet C per acabar.

Quan tingui el carnet C, m'agradaria fer algun curs que em doni punts amb l'opo, a les bases ho posa, però m'agradaria tenir una recomanació vostra, en quina acadèmia fer el curs i de què?, si sabeu de cursets curtets que no siguin massa cars també, gràcies!

Dubtes sobre com començar a opositar fa 9 mesos 3 setmanes #71246

• firemania98
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 35
  • Gràcies rebudes: 12
Hola! El meu consell és que facis o bé el batxillerat o bé un grau mitjà o superior del que t'agradi, ja que tot i que fins ara només demanaven l'ESO com a requisit (C2), a partir de la pròxima convocatòria el nivell acadèmic mínim serà el C1 (batx, CGM o CGS). A part d'això de moment no hi ha estudis que donin mèrits ara mateix, només experiència laboral en llocs relacionats.
Un altre consell com bé va dir el company és que et llegeixis atentament les bases de l'última convocatòria, és una mica feixuc, però allà trobaràs tota la info relacionada amb l'opo.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.239 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.