Per temes personals/laborals, hem veig obligat a deixar l'oposició.
Per tant, ja no necessito els meus llibres, apunts, examens...
Els llibres i apunts que tinc son:
- Llibre “Control i extinció d'incendis” de CCOO (900 págines)
- Llibre Bombers Generalitat (Adams)
- Llibre Bombers Barcelona (Adams)
- Llibre examens psicotenics (Adams) (1000 págines)
- Examens i solucions a convocatóries anteriors (desde el 2005)
- Resums
- Temari Bombers Generalitat de CCOO
A més de tots aquest llibres originals, tinc més de 4200 págines d'apunts del temari i psicotècnics. Molts apunts son directes d'academia de preparació per a l'oposició.
Qui estigui interessat, que es posi en contacte amb mi, si us plau.
També us puc donar informació detallada de tots els apunts que tinc (apunts de tots els temes de l'oposició, psicotècnics (a més del llibre ADams original, tinc un altre llibre de 1000 pàgines imprès, i un de psicos TEA..))
Merci!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jordiii, panda, carlo.o, joaquin salas
Ei eto'op! a mi tb m'interessen! el meu correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.!
Jo també estic super interesat!! el meu és Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Gràcieeees
bones Eto'op jo estic interesat en tot, el meu correu es Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. si hem pots passar una llista detallada del que tens, moltes gracies!
Jo també hi estic interessat. El meu correu; Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Merci i em sap molt de greu que haguis de deixar les opos. Ànims.
Hola Eto'op.
Jo tambe estic molt interesat en els apunts i llibres hem faries un gran favor.et deixo el meu correu per a qualsevol cosa. Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Bones company
Jo tambe estic interessat, et deixo el mail com els altres companys. Tinc alguns llibres x aixo..... Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Ja parlem eto'op
Gracies
No se si arribo tard...
Estic interesar els vens o ho entregues altruistament?
Be aki el menú correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Primer de tot sento que deixis aquest cami, m'imagino que deus tenir els teus veritables motius i el fet de voler compartir material diu molt de tu de veritat. Molta sort company!
A mi m'intereseria que hem passesis el material en format electronic que puguis a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. -> textos, temari, psicotecnics,etc..