Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Discapacitat... i una mica més. fa 10 mesos 1 setmana #71233

• Voldemar
  • Avatar de Voldemar Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 3
Bon dia,
El meu fill, de 20 anys, està interessat en incorporar-se a la Borsa de Treball d'Auxiliar d'Ofici Forestal. Jo voldria plantejar dues qüestions:
a) ell té una discapacitat del 36%, per motius de TDAH i autisme, que no li han impedit obtenir el Certificat d'ESO, i cursar un Ciclen Formatiu de Grau Mitjà (Sistemes Informàtics); em preguntava si aquesta situació seria un obstacle per l'obtenció del Certificat Mèdic...
b) i, d'altra banda, potser algú em podria explicar com és, una mica, el desenvolupament de la feina; tinc entès, per exemple, que es fan jornades alternades de 24 h de feina/descans, que estan al quartel de bombers... però no sé si és així.
Moltes gràcies per tot.
Ferran García.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: abraham061, OAK, Ebre

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Discapacitat... i una mica més. fa 10 mesos 1 setmana #71235

• u1063636
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 141
  • Gràcies rebudes: 67
Hola,
Les jornades son de 9 hores i mitja de guardia en dies alterns si, en cas que no hi hagi cap incendi on es pugui allargar la jornada fins a les 24 hores.
Pel que fa al certificat el pot obtenir pagant perquè ningú mirarà res.
Personalment no crec que l'entorn de bombers sigui el millor per un autista, però ja no vindrà d'aquí...és més jo reclamaria un quota per a que entrin autistes ara que està de moda això de regalar places per raó de sexe...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Voldemar

Discapacitat... i una mica més. fa 10 mesos 1 setmana #71236

T’has deixat anar de gust, eh! No se jo a qui li encaixa menys l’entorn de bomber.
A Voldemar dir-li que si el seu fill li atreu la feina, que no es posi cap límit. Allà trobarà gent amb la que pot comptar pel que sigui. Excepte algún cas excepcional, però d’aquesta n’hi ha a tot arreu…

Discapacitat... i una mica més. fa 10 mesos 1 setmana #71237

Bon día,

Sí és capaç de passar les proves és apte com qualsevol altre. Les persones amb trastorn de l'espectre autista no són menys vàlides que altres, és una condició que afecta amb la manera que tens de relacionar-te amb els altres. La feina de OAF no és una feina d'atenció al públic, per tant encoratjo al teu fill a què almenys ho intenti, les feines d'emerfències fins que no les vius no saps si vals o no, en aquesta situació es troba tothom tingui la condició que tingui.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: abraham061, Voldemar

Discapacitat... i una mica més. fa 10 mesos 1 setmana #71238

Hola,
Les jornades son de 9 hores i mitja de guardia en dies alterns si, en cas que no hi hagi cap incendi on es pugui allargar la jornada fins a les 24 hores.
Personalment no crec que l'entorn de bombers sigui el millor per un autista, però ja no vindrà d'aquí...és més jo reclamaria un quota per a que entrin autistes ara que està de moda això de regalar places per raó de sexe...

Quin comentari més desafortunat a un pare que només demana informació.... Per sort, després d'anys opositant, ja se que la majoria d'opositors no són com tu.

Per a Voldemar, podeu revisar les bases de la convocatoria d'AOF per comprovar de primera ma si hi ha alguna exclusio medica al respecte:

interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/b...forestal-aof-311-21/

Discapacitat... i una mica més. fa 10 mesos 1 setmana #71239

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 90
  • Gràcies rebudes: 25

Hola,

Quin sucnurmal estàs fet!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: u1063636

Discapacitat... i una mica més. fa 10 mesos 1 setmana #71240

• u1063636
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 141
  • Gràcies rebudes: 67
Aprofito per encoratjar-vos a tots vosaltres a opositar ara que ja han tret els aptitudinals i no cal tenir comprensió lectora ni res per l'estil, ànims.

Discapacitat... i una mica més. fa 8 mesos 2 setmanes #71304

• abraham061
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 41
  • Gràcies rebudes: 9
Lo primer que discapacitat res, diversitat dic. Jo tinc un nen autista i es més llest que el hambre, ja li agradaria a més d'un bomber tenir segons quines qualitats. Que es prepari les físiques, i que s'apunti com el que més.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.135 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.