Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Campanya Forestal 2019

Campanya Forestal 2019 fa 6 mesos 1 setmana #67812

• jagine
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 88
  • Gràcies rebudes: 38
Alguna cosa es cou perquè han tret tot lo del manteniment i ampliacions de borses... Així que aquesta setmana és força possible que publiquin algo.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Picapedra, Forest04

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Campanya Forestal 2019 fa 6 mesos 1 setmana #67818

Crec que s'ajornaran totes les proves selectives de les borses. EPAF també té pinta que anirà per llarg, ara que pintava que ja quedava poc pel concurs de mobilitat + l'acte d'adjudicació... res.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Picapedra

Campanya Forestal 2019 fa 6 mesos 1 setmana #67819

Pero que se hara al final con la categoria epaf?, no habra mantenimiento tampoco?. Ya sera este año lo que comentan de oposicion libre???

Campanya Forestal 2019 fa 6 mesos 1 setmana #67820

EPAF hi haurà concurs de mobilitat pels fixes i interins en primer lloc, després d'això hi ha una borsa amb 50 places noves d'interinatge que s'haurà de repartir entre els guaites que passin les proves i posterioment els de la nova borsa actualitzada; No hi haurà cap oposició lliure ni possibilitat d'entrar si no formes part d'aquesta borsa de treball.
En principi no hi haurà manteniment, no sé on ho vaig llegir però em sona això( no estic segur)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Picapedra

Temps de càrrega de la pàgina: 0.110 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok