Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Prova física (navette) fa 9 anys 4 mesos #59139

De treballar no crec.. entrar en borsa jo crec que si,i si tens algo de merits millor..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Prova física (navette) fa 9 anys 4 mesos #59140

• nissaga
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 40
A mi em sembla que hi ha més 13 dels que dieu. Jo crec que amb 12 és força difícil, fins i tot penso que molts 12,5 es quedaran fora de la borsa.

Esperem a veure quin criteri es treuen de la màniga per desempatar tanta gent. Espero que no sigui un sorteig.

D'altra banda, i ja pensant en aquest empat, si hi ha empat de punts, passa qui ha fet millor cursa llançadora, no?

Prova física (navette) fa 9 anys 4 mesos #59141

nissaga va escriure: A mi em sembla que hi ha més 13 dels que dieu. Jo crec que amb 12 és força difícil, fins i tot penso que molts 12,5 es quedaran fora de la borsa.

Esperem a veure quin criteri es treuen de la màniga per desempatar tanta gent. Espero que no sigui un sorteig.

D'altra banda, i ja pensant en aquest empat, si hi ha empat de punts, passa qui ha fet millor cursa llançadora, no?

sí.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: nissaga

Prova física (navette) fa 9 anys 4 mesos #59142

• Bomber.egara
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
  • Gràcies rebudes: 16

Gorg16 va escriure: Que trobeu en 12 hi ha possibilitats?

Els que som humans i hem fet un modest 12 sento dirte que no tindrem oprtunitat de treballar aquest estiu pero jo crec que estar a borsa si.
No se si ja s ha dit pero al grup 6 d'ahir a les 11.45 amb una prticipacio de 33 persones:

-13,5: 4
-13: 2
-12.5: 4
-12: 8

Remarcar el que tothom sabia i sense volguer faltar al respecte pero dels 4 13,5 nomes hi havia un que pesava mes de 50kg i que tingues pinta de tenir el minim de força que hauria de tenir un AOF.
Adjunts:

Prova física (navette) fa 9 anys 4 mesos #59143

• Genís1414
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 89
  • Gràcies rebudes: 35
Igual sóc un negatiu de merda però crec que hi haurà molta gent amb punts d'altres campanyes... Vaig sentir a dos q van acabar la cursa q deien q havien tret 12 i 13, i tenien 4 i 6 campanyes a la butxaca però que ho van deixar.. Jo prefereixo pensar que tinc els dubtes d'entrar i si entro això que m'emporto, però no us feu moltes il·lusions pq a mi ja em van prendre la plaça un any per dos persones i confiava en entrar... Estaria bé que la gent almenys d'aquí digués quants punts tenen i el que han fet per almenys saber si gaires persones que han fet 12 o menys superen els que han fet 13,5 per no fer-nos ilusions o fer-nos-les. En el meu cas imagino que tinc un punt només i he fet 13,5

Prova física (navette) fa 9 anys 4 mesos #59144

Genís1414 va escriure: Igual sóc un negatiu de merda però crec que hi haurà molta gent amb punts d'altres campanyes... Vaig sentir a dos q van acabar la cursa q deien q havien tret 12 i 13, i tenien 4 i 6 campanyes a la butxaca però que ho van deixar.. Jo prefereixo pensar que tinc els dubtes d'entrar i si entro això que m'emporto, però no us feu moltes il·lusions pq a mi ja em van prendre la plaça un any per dos persones i confiava en entrar... Estaria bé que la gent almenys d'aquí digués quants punts tenen i el que han fet per almenys saber si gaires persones que han fet 12 o menys superen els que han fet 13,5 per no fer-nos ilusions o fer-nos-les. En el meu cas imagino que tinc un punt només i he fet 13,5

Els que heu fet 13'5 no heu de patir per res, treballareu segur, no en tinguis cap dubte. Som els que hem fet 13 els que estem en l incertessa...anims que ho tens aixo tranquil ;)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Genís1414

Prova física (navette) fa 9 anys 4 mesos #59145

Bomber.egara va escriure:

Els que som humans i hem fet un modest 12 sento dirte que no tindrem oprtunitat de treballar aquest estiu pero jo crec que estar a borsa si.
No se si ja s ha dit pero al grup 6 d'ahir a les 11.45 amb una prticipacio de 33 persones:

Remarcar el que tothom sabia i sense volguer faltar al respecte pero dels 4 13,5 nomes hi havia un que pesava mes de 50kg i que tingues pinta de tenir el minim de força que hauria de tenir un AOF.

no et deixis enganyar per les aparences...et poden enganayar.
hi ha una excusió a les mèdiques que ja valora la relació pes/alçada. si tant finets són...quedaràn fora.
si creus que el pes és un handicap, ja saps que toca.
Jo ho pensava també, i quan el rumor de que farien prova única era prou clar, vaig començar a perdre pes, perque sabia que m'ajudaria a guanyar mig palier o un de més. Només feia que còrrer, i les peses no les he tocat des de llavors.
I si m'haguessin donat 3 setmanes més, ho hagués continuat fent, ja que em vaig quedar al 13.
Ens agradi o no, sóm nosaltres els que ens tenim d'adaptar a les proves.

Prova física (navette) fa 9 anys 4 mesos #59146

pel que fa als desempats, pot ser que (un dels criteris) sigui la regió? em refereixo a que si dos estan empatats, i un és de Terres de l'Ebre i l'altre és de Girona, i la plaça vacant sigui a Girona, doncs li donin al de Girona?

Prova física (navette) fa 9 anys 4 mesos #59147

boira va escriure: pel que fa als desempats, pot ser que (un dels criteris) sigui la regió? em refereixo a que si dos estan empatats, i un és de Terres de l'Ebre i l'altre és de Girona, i la plaça vacant sigui a Girona, doncs li donin al de Girona?

uff...no crec...aqui es demostraria qui realment vol la feina. A mi em diuen que la plaça la tinc a Ulldecona i me n hi vaig, i aixo que soc de l Alt Emporda. Qui vol treballar i aconseguir punts se n va on sigui

Prova física (navette) fa 9 anys 4 mesos #59148

sí...i el 80% dels que estem aquí també estariem disposats a anar al parc que ens quedi més lluy de casa, deixar la feina, i tot això. Però "visto lo visto" en aquest procés, no crec que importi massa el nostre interés cap a la feina d'AOF.

Prova física (navette) fa 9 anys 4 mesos #59149

boira va escriure: sí...i el 80% dels que estem aquí també estariem disposats a anar al parc que ens quedi més lluy de casa, deixar la feina, i tot això. Però "visto lo visto" en aquest procés, no crec que importi massa el nostre interés cap a la feina d'AOF.

Jo veig mes factible que incorporin altres merits com carnet btp, b+E, C, estar a l atur, idiomes extrangers...lo altre seria molt injust, tenir merits extres es just. No ser, jo ho veig aixi, tu no?

Prova física (navette) fa 9 anys 4 mesos #59151

Jan1899 va escriure:

boira va escriure: sí...i el 80% dels que estem aquí també estariem disposats a anar al parc que ens quedi més lluy de casa, deixar la feina, i tot això. Però "visto lo visto" en aquest procés, no crec que importi massa el nostre interés cap a la feina d'AOF.

Jo veig mes factible que incorporin altres merits com carnet btp, b+E, C, estar a l atur, idiomes extrangers...lo altre seria molt injust, tenir merits extres es just. No ser, jo ho veig aixi, tu no?

ei potser seria bo, continuar 'aquest tema al altre post que hi ha obert i ja parla precisament sobre possibles criteris de desempats.

Prova física (navette) fa 9 anys 4 mesos #59154

• Bomber.egara
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
  • Gràcies rebudes: 16

boira va escriure:

Bomber.egara va escriure:

no et deixis enganyar per les aparences...et poden enganayar.
hi ha una excusió a les mèdiques que ja valora la relació pes/alçada. si tant finets són...quedaràn fora.
si creus que el pes és un handicap, ja saps que toca.
Jo ho pensava també, i quan el rumor de que farien prova única era prou clar, vaig començar a perdre pes, perque sabia que m'ajudaria a guanyar mig palier o un de més. Només feia que còrrer, i les peses no les he tocat des de llavors.
I si m'haguessin donat 3 setmanes més, ho hagués continuat fent, ja que em vaig quedar al 13.
Ens agradi o no, sóm nosaltres els que ens tenim d'adaptar a les proves.

He fet el mateix que tu ( Mes sense peses i baixar pes tot el que he pogut) pero no he tingut la sort de pujar cap palier desde BBVV.
No em deixo guiar unicament per les aparences, conec gent baixeta i molt prima pero que tira molt per estar fibrada, del que jo et parlo es de nanos que encara no tenen ni la musculatura desarollada i veig imposible que moltes tasques les puguin fer. Si son estrictes es posiible que mes d'un es quedi fora per la relacio pes/alçada que dius.
He arribat al final de les dues ultimes convocatories aixi que suposo que he sapigut adaptarme fins a aquest moment. Pero sembla que s'han oblidat de buscar un equilibri i els que no som maquines corrent ens han fet fora desde el primer moment privant-nos del que hauria de ser la primera toma de contacte amb bombers.

Enhorabona a tots aquells que entrareu i heu pogut fer un 13 o superior i disculpeu per la rabieta pero ho trobo indignant.

Prova física (navette) fa 9 anys 4 mesos #59156

• nissaga
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 40
Tranquil, no et disculpis, a vegades necessitem desfogar-nos tot i que no serveixi per canviar res. Jo penso el mateix: un AOF, el que serà important que faci en un moment donat, serà portar mànegues amunt i avall. Estic segur que molta penya que es quedava a 11,5 hagués fet també 11,5 amb 30 quilos a sobre.

Els organitzadors de les proves no s'ho han volgut currar ni són conscients del treball diari que li fot la penya que oposita. O potser sí que ho saben, però un cop estan a dins s'apoltronen i els hi suda el que facin "els d'abaix".

No et desanimis, jo vaig fer més del que entrenava i tampoc sóc un fideu.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Bomber.egara

Prova física (navette) fa 9 anys 4 mesos #59157

Si consideres que 13,5 paliers és no ser humà ja podem plegar, perquè es una marca més aviat discreta. D'altra banda em pregunto si saps les feines que desenvolupa un forestal com per opinar del tema, la qual és una feina on amb una mica de cap estalvies una gran despesa d'energia.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.314 segons
Gràcies a Fòrum Kunena