Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59041

• u1063636
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 141
  • Gràcies rebudes: 67
confirmo el que diu Tyler Durden, el terra de la navette a la opo de funcionaris no era parquet, era un material sintentic molt adherent, de color gris si no recordo malament, i també hi havia vidrieres, així que em sembla que et confons ;). Va sort a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59042

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

u1063636 va escriure: confirmo el que diu Tyler Durden, el terra de la navette a la opo de funcionaris no era parquet, era un material sintentic molt adherent, de color gris si no recordo malament, i també hi havia vidrieres, així que em sembla que et confons ;). Va sort a tots!

Joder que prim fileu, sembla que busqueu la cagada en lloc de l'aportació :P ... no sóc tècnic en terres i paviments, i per tant no se si es diu parquet o com es diu el que hi ha al CAR (ja he canviat el missatge original per evitar confusions)... el que volia dir, és que sigui parquet, terrazo, porexpan, argila, gespa sintètica, un material sintetic de color gris, cautxú o tartam... li diguem com li diguem... el que volia recalcar és que va prou bé, que és prou adherenti que no patina...

Va salut i sort
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Tyler Durden

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59043

Algu sap si et deixen escalfar una mica abans de la prova o et fiquen directament a correr?

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59044

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Deixaran escalfar uns 10min mínim però no a dins de la sala on es farà la navette, sinó a l'exterior o a una sala interior on esperarem si plou o si senzillament volen que esperem allà

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59049

• u1063636
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 141
  • Gràcies rebudes: 67

ungoliath va escriure:

u1063636 va escriure: confirmo el que diu Tyler Durden, el terra de la navette a la opo de funcionaris no era parquet, era un material sintentic molt adherent, de color gris si no recordo malament, i també hi havia vidrieres, així que em sembla que et confons ;). Va sort a tots!

Joder que prim fileu, sembla que busqueu la cagada en lloc de l'aportació :P ... no sóc tècnic en terres i paviments, i per tant no se si es diu parquet o com es diu el que hi ha al CAR (ja he canviat el missatge original per evitar confusions)... el que volia dir, és que sigui parquet, terrazo, porexpan, argila, gespa sintètica, un material sintetic de color gris, cautxú o tartam... li diguem com li diguem... el que volia recalcar és que va prou bé, que és prou adherenti que no patina...

Va salut i sort

Jajaja es que com sembla que saps de tot és com un plaer corregir-te xD. No, parlant seriosament ho volia recalcar perquè relliscar fent la navette ha estat una de les meves preocupacions sempre, es perd molta força si en arribar a la linia et rellisca el peu de suport, almenys als ultims nivells, he provat parquets que semblen pistes de patinatge...i a mi que em diguin que el terra es parquet no em deixaria tranquil...en conclusió, si us toca el terra gris No problem!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59050

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Que cabron... Jijiji... No se de tot, però porto 10 anys en aquest suplici i ja he passat per totes.

Jo ja he fet la navette ara fa 1h... Tothom la fa a la sala de terra sintètic, la de les vidrieres... I no patina gens... La de parquet no es fa servir (una llàstima perquè encara patina menys)

Molta sort

PD. Al meu grup de 50, només hem anat 24... I només 4 han fet 13 i ningú 13.5
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Bomber.egara, koen, genisru, chicony, Gorg16

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59051

• Gorg16
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Alea iacta est.
  • Missatges: 11
  • Gràcies rebudes: 2
Ungoliath has estat allí al CAR molt temps abans? X exemple si tinc la prova a les 10. Faig cap a les 9.30?

G16.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59052

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
A Les 10 Et Faran Entrar... La navette a les 11h aproximadament... Però ves amb temps pel trànsit

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59053

Merci x la info ungoliath, en lineas generals soposo i espero que tb anira aixi, haviam si la gent s'anima quant surti i ho comenta xki com els hi ha anat tb... GAS a tots els que quedem, ami em toca dema :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :P !!!

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59054

• Gorg16
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Alea iacta est.
  • Missatges: 11
  • Gràcies rebudes: 2
Moltes gràcies ungoliath

G16.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59096

Per fer hipòtesis en plan especular: Diria que per ho que he vist jo cada grup unes 3 o 4 persones feien els 13,5 mes o menys. Hi han ajuntant els 2 dies 49 grups, si tirem cap a llarc 49x4=196 persones que trauran el 10

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59102

• MartíLleida
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 6
Bones gent, jo faig la prova demà a les 14.15. Com es va dir per aquí, s'ha de portar l'original del certificat del C1 i una fotocòpia que te la compulsen ells mateixos no? Mirava l'anunci de la convocatòria i no hi posa he trobat si ho he de portar compulsat o t'ho compulsen allà mateix (que ho va posar l'Ungoliath per aquí...).
Gràcies.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #59103

• Holstainh
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 134
  • Gràcies rebudes: 63

MartíLleida va escriure: Bones gent, jo faig la prova demà a les 14.15. Com es va dir per aquí, s'ha de portar l'original del certificat del C1 i una fotocòpia que te la compulsen ells mateixos no? Mirava l'anunci de la convocatòria i no hi posa he trobat si ho he de portar compulsat o t'ho compulsen allà mateix (que ho va posar l'Ungoliath per aquí...).
Gràcies.

Aqui tens el punt 3 de la diligencia del 21.04.2017 on ho diu clar.

3. Informar que el mateix dia de la realització de la prova física al CAR, les persones
participants que estiguin en possessió del coneixement de nivell bàsic de llengua
catalana (A2) i, si escau, dels coneixements de llengua castellana de nivell inicial,
hauran de presentar la documentació acreditativa per quedar exempt/a de la 2a
prova: prova de llengua catalana i/o castellana.
Poden presentar el document original o una còpia compulsada per ambdues cares.
Podran compulsar la còpia en el moment en què la presentin però per fer-ho és
IMPRESCINDIBLE que aportin original i còpia.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: MartíLleida

Convocatoria 2017 fa 9 anys 2 mesos #59514

Una pregunta que no em queda molt clar. En cas d'estar a la borsa significa que algun altre any o altre treballaras com AOF? O pot ser que es faci una nova borsa de treball i es disolgui aquesta encara que hi hagi gent a dins?

Convocatoria 2017 fa 9 anys 2 mesos #59515

• biodeps
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 104
  • Gràcies rebudes: 65

larchy57 va escriure: Una pregunta que no em queda molt clar. En cas d'estar a la borsa significa que algun altre any o altre treballaras com AOF? O pot ser que es faci una nova borsa de treball i es disolgui aquesta encara que hi hagi gent a dins?

Si estàs a la borsa vol dir que ABANS que convoquin una nova ampliació de borsa tu hauràs treballat com AOF perquè t'hauran trucat (excepte si rebutges el treball: el primer cop que renuncies passes a estar a la última posició de la borsa, i el segon cop que renuncies perds la plaça de la borsa i hauries de tornar a fer les proves quan hi hagués la propera ampliació).
Per aquest motiu, segurament el proper any no ampliin borsa (com va passar al 2016, que van tirar de gent de la borsa de 2015).
Mai es fa això de "es dissol la bosa i se'n fa una de nova".
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: RB, larchy57

Temps de càrrega de la pàgina: 0.252 segons
Gràcies a Fòrum Kunena