Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58534

Genís1414 va escriure: I pel que diu aquí o entenc jo...Si fas sol·licitud a AOF i també a conductor B i C, representa que no pots fer totes les proves i que ja de bon principi et diuen que la vàlida només és la última sol·licitud que has fet??

el que diu es que si es presenta mes de una sol.licitud per la mateixa categoria, s'entendra x valida la ultima.. x exemple si al fer la sol.licitud t'equivoquesis amb alguna cosa i tornesis a enviar una altra seria aquesta la que valdria, tu et pots presentar a les diferents borses ja que son "categories"diferents
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Genís1414

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58537

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 379
  • Gràcies rebudes: 155
h
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: RB

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58538

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

milaks va escriure: No es compatible amb cap contracte de treball. És a dir, no has de tenir cap contracte de treball perque et puguin contractar per la csmpanya. Pel conveni col.lectiu del treballador per les 12 hores de descans.

Això ho saps del cert? No ho posa a les bases i tinc alguns amics que estan a la borsa que tenen contracte de treball fixe i per fer la campanya demanen reducció de jornada a 17'5 hores setmanals (1/3 de jornada). Gracies de totes maneres, a veure que passa.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58542

• capo2
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 368
  • Gràcies rebudes: 185

Miki NPK va escriure:

milaks va escriure: No es compatible amb cap contracte de treball. És a dir, no has de tenir cap contracte de treball perque et puguin contractar per la csmpanya. Pel conveni col.lectiu del treballador per les 12 hores de descans.

Això ho saps del cert? No ho posa a les bases i tinc alguns amics que estan a la borsa que tenen contracte de treball fixe i per fer la campanya demanen reducció de jornada a 17'5 hores setmanals (1/3 de jornada). Gracies de totes maneres, a veure que passa.

Això es fals. No et poden fer reducció de jornada ni del pal.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58543

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Capo, no se a quin mon vius tu o si ets tu qui dicta les normes però si ho dic es per algo, no m'invento res. Pq dius q no es pot fer una reducció de jornada a 1/3 de jornada? Conec a dues persones q ho fan cada any quan arriba la campanya... El que no se es si ells ja tenien contracte quan van entrar a la borsa o no. Com deia algú per aquí, amb el sector privat si q és compatible i això ho se segur.
Trucaré a convocatories i ho preguntaré de totes formes pq el si q pot ser es q si ja tens un contracte de més de 17'5 hores setmanals no et t'admetin.

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58544

Hola! Algú sap el certificat d'escolaritat, el justificant mèdic i el nivell de català quan i on s'ha d'entregar? Si m'inscric demà ho puc presentar més tard?

I data de les físiques es sap?

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58545

Hola, tranquila que ho aniran demanant, el nivell de catala s'ha de portar el dia de les fisiques aixo si que ho diu, la revisio i les dates aniran sortint a mesura aue avanci la convocatoria al web!!

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58546

Bones, tenia el mateix dubte del tema del certificat medic si s'ha d'entegar el mateix dia que la solicitud que es el proper dilluns?
Perqe a tots els requisits que demanen no hem dona temps a anar a tots els metges tema oida, vista, aparell digestiu etc...

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58548

La informació dels mesos que dura el contracte es pot consultar a algun lloc? Tinc entès que hi ha dos torns de dos mesos, però la informació exacta no surt a les bases. Algú sap on trobar-ho o m'ho sap explicar?
Gràcies!

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58549

Si llegiu les bases ho diu, abans de que es realitzi la ampliacio de borsa s'haura de presentar el certificat, no veig en lloc ho del dilluns.
Despres tema certificat no et preucupis, cualsevol metge pagant t'ho mirara tot i et firmara el certificat
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: alex30

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58550

pcabur va escriure: La informació dels mesos que dura el contracte es pot consultar a algun lloc? Tinc entès que hi ha dos torns de dos mesos, però la informació exacta no surt a les bases. Algú sap on trobar-ho o m'ho sap explicar?
Gràcies!

Els mesos de contracte son 3 mesos.

Hi ha regions que començaran el 29 de maig fins el 29 d'agost i d'altres que el 25 de juny fins el 25 de setembre.

Salut!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: pcabur

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58551

però que vol dir "abans de l'ampliació de borsa"? al presentar la solicitud (aquesta semana) o posteriorment?

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58552

"El certificat esmentat haurà de presentar-se, en tot cas, amb anterioritat a l’ampliació de la borsa."
Paraules textuals referents al certificat mèdic. Personalment penso que ja ho dirán amb exactitud quan s'hagi de presentar... tot i així, jo ja tinc hora per dijous per fer-lo, com diu el company genisru qualseol metge ho fa (pagant).
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: alex30

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58556

El certificat suposo que es pot presentar al llarg de tota la convocatòria i ABANS de les proves físiques. Per exemple, a Voluntaris, jo vaig presentar primer la solicitud i a posteriori vaig presentar el certificat a Interior abans del dia que van marcar. Entenc que si no posen data límit no vol dir que aquest sigui l'últim de la presentació de solicituds.

I pel tema del treball és compatible sempre que no treballis a l'Administració Pública. Si estàs en una empresa privada (gairebé el cas de tothom) i no demanen que estiguis a l'atur no sé com ho volen controlar. En el meu cas, si m'agafen demanaré una excedència si puc, i si no tinc clar que prefereixo guanyar els pocs punts que em donin i deixar la feina.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Miki NPK, alex30

Convocatoria 2017 fa 9 anys 4 mesos #58559

El certificat penjaran un model o es el mític paperet gric de l'estanc omplert amb lo que li sembli al senyor metge?

Temps de càrrega de la pàgina: 0.300 segons
Gràcies a Fòrum Kunena