Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58812

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

Jan1899 va escriure: Una cosa Ungoliath. Al meu certificat de catala posa la data en que ha sigut expedit, no si el tenia desde que em vaig treure l ESO ara fa 17 anys, per tan, crec que el que compta aqui es quan fa que has aconseguit el certificat amb data del X.XX.XXXX...ells no sabran quan vas acabar l ESO, el Batxiller, etc...perque no ho posa, tan sols posa la data d expedicio. Es com si jo l hagues anat a buscar fa un mes i una persona de 30 anys fa 1 mes que s acaba de treure l ESO perque pel que sigui ni el tenia i demana el certificat, els dos tindrem el mateix sense cap diferencia, els dos tindrem el certificat amb la mateixa data d expedicio i un que ja te l ESO fa anys i no l ha demanat sers com sii no el tingues. Es un merit mes i si la data del certificat es despres del 27 tararut...

Doncs no Jan, no es així... Un certificat només certifica que compleixes uns requisits per a dir que tens el. Nivell C de català. Si la data es posterior al 27 de març pues Entregues el llibre d'escolaritat i ja estas acreditant que tens el. Nivell de català desde la fi del batxillerat.

El que et dóna el. Nivell C no és aquest certificat sinó el haver cursat tota la escolarització bàsica i secundària a Catalunya... I això ja ho vas fer abans de 27...

No en tinc cap dubte del que dic... Ara si que es possible que vulguin el llibre d'escolarització juntament amb el certificat per corroborar que vau acabar el batxillerat abans dl 27 de març d'enguany

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58813

Okok, si n estas tan segur sera aixi. Jo es que he mirat el certificat i nomes hi ha la data d expedicio, no diu res de quan vaig acabar l ESO o el que sigui. Si tu ho saps segur, aixi sera. Merci

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58814

Bomber.egara va escriure: Jo el que flipo es com parleu de fer un 13,5 a la navette, com si la gran majoria ho aconseguira. A les ultimes dos opsisicions diria que nomes un 10% de la gent va arribar a aquest palier, i estem parlant de gent que ve preparada amb bastant temps de marge.

Tambe podria ser el que es comenta que vindran molts nanos d'altres mons a reventar la nota, pero igualment dubto molt que hi hagin mes d'un 5% dels convocats que arribin al 13,5

Com diu l'ungoliath es tot un misteri, però crec que tens raó, fer 13.5 no és fácil... i això del factor nanos joves que petaran la nota és possible, però si els envíen a 300km de casa pot ser s'ho repensen :lol: . És una prova que és més fácil fer amb 20 anys que 35, també és cert
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Bomber.egara

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58815

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Bzp va escriure:

Bomber.egara va escriure: Jo el que flipo es com parleu de fer un 13,5 a la navette, com si la gran majoria ho aconseguira. A les ultimes dos opsisicions diria que nomes un 10% de la gent va arribar a aquest palier, i estem parlant de gent que ve preparada amb bastant temps de marge.

Tambe podria ser el que es comenta que vindran molts nanos d'altres mons a reventar la nota, pero igualment dubto molt que hi hagin mes d'un 5% dels convocats que arribin al 13,5

Com diu l'ungoliath es tot un misteri, però crec que tens raó, fer 13.5 no és fácil... i això del factor nanos joves que petaran la nota és possible, però si els envíen a 300km de casa pot ser s'ho repensen :lol: . És una prova que és més fácil fer amb 20 anys que 35, també és cert

Si es cert BZP i bomber.egara , la gent parla del 13,5 com si fos anar a fer una patxanga... potser si que hi ha penya forta que farà el 13,5 segur... però serà perque ho han preparat... jo ja et dic que no faré 13,5... si arribo al 12,5 ja estaré content... i si surt un 13... serà per les espelmes a la Moreneta. L'edat influeix evidentment, però al 13,5 encara es pot dir que no és prou explosiva per que amb 35 anys hagis de sortir amb desavantatge. Jo sóc més partidari que dependrà dels teus hàbits esportius i de si s'ha estat preparant els darrers mesos.

Va fem apostes...

Dels 2400 inscrits... posem que es presentin finalment 1800... i jo dic que un 20% podria fer el 13,5... és a dir... 360 persones...

Sort a tothom

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58816

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Jan1899 va escriure: Okok, si n estas tan segur sera aixi. Jo es que he mirat el certificat i nomes hi ha la data d expedicio, no diu res de quan vaig acabar l ESO o el que sigui. Si tu ho saps segur, aixi sera. Merci

Ho dic tant segur perquè vaig fer-ho així a una altra convocatòria fa bastant de temps... I entenc que ha de servir igualment... ara no us talleu en trucar-los i demanar si heu de portar el titol o el llibre d'escolarització i si ho volen compulsat o original, etc.. perquè en aquestes coses més formals ja si que no se com ho deuen voler actualment

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58817

A bombers voluntaris que feia mesos que se sabien les bases, cosa que aqui no fa ni un mes, 2-3 persones per grup de 36 van fer 13'5, per tan unes 40 persones de 540. Mantinguen la regla serien unes 200 pero ja et dic, feia mesos que vam entrenar, aqui hi hauran 3 setmanes. Tambe crec que de les 2400 al final serem 1500 fen la proba

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58818

Sabeu sobre quin terreny es fa la navette?

Mersi!

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58819

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

larchy57 va escriure: Sabeu sobre quin terreny es fa la navette?

Mersi!

Pista de parquet com un camp de basquet...

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58820

vinga va, juguem a la ruleta!! :lol:
Jo sóc més partidari del que diu en Jan1899, 1500 com a molt es presentaran ( jo conec un parell o 3 que s'han apuntat per fer algo i no hi aniran, ja podeu restar-los :silly: ) . Si aproximadament de bbvv van fer el 13,5 un 8%, aquí haurien de ser menys ja que un % molt elevat de bombers voluntaris volen ser professionals, això vol dir que porten mesos/anys preparan aquesta prova. D'aquets 1500 més de 750 no arribaran al 11p, la resta dels 750 seràn els que están forts de de fer altres esports i/o els que la porten entrenant temps. De 750, 300 no passaran de 12p, 300 de 12,5p i quedaran unes 150 persones amb 13p o més. Això surt aproximadament que un 10,33 será la nota de tall per entrar si no contem els veterans farcits de mèrits que poden ser uns 50 perfectament.
Si hi han 180 places i 50 són veterans queden 130, d'aquets 130 hi hauran unes 20 renúncies, això vol dir que tenen opcions d'entrar els primers 200 de la oposició.
Aquests càlculs són 100% segurs eh! :lol: :lol: :dry: porto anys estudiant que passarà
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath, Jan1899

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58821

Bzp va escriure: vinga va, juguem a la ruleta!! :lol:
Jo sóc més partidari del que diu en Jan1899, 1500 com a molt es presentaran ( jo conec un parell o 3 que s'han apuntat per fer algo i no hi aniran, ja podeu restar-los :silly: ) . Si aproximadament de bbvv van fer el 13,5 un 8%, aquí haurien de ser menys ja que un % molt elevat de bombers voluntaris volen ser professionals, això vol dir que porten mesos/anys preparan aquesta prova. D'aquets 1500 més de 750 no arribaran al 11p, la resta dels 750 seràn els que están forts de de fer altres esports i/o els que la porten entrenant temps. De 750, 300 no passaran de 12p, 300 de 12,5p i quedaran unes 150 persones amb 13p o més. Això surt aproximadament que un 10,33 será la nota de tall per entrar si no contem els veterans farcits de mèrits que poden ser uns 50 perfectament.
Si hi han 180 places i 50 són veterans queden 130, d'aquets 130 hi hauran unes 20 renúncies, això vol dir que tenen opcions d'entrar els primers 200 de la oposició.
Aquests càlculs són 100% segurs eh! :lol: :lol: :dry: porto anys estudiant que passarà

M encanta aquesta espaculacio hahah segons aixo les 180 places son pels que fem 13,5 a la navette (mes el punt de merits) i els veterans, si senyor! on s ha de firmar?? :lol: :lol: :lol:

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58822

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Marcel1981 va escriure: Es comenta que el audio bó de la prova física es un del Youtube "course Navette català" Tothom pensa el mateix? A 12 paliers no deixa passar ni 5 segons entre senyals sonores...

No tinc ni puta idea de si aquesta que dius és bona... jo faig servir varies... i totes ballen 1" en un palier i el recuperen en l'altre... però sense massa diferències...
Aquesta crec que és fiable... Navette online

Per a més informació ús poso una fricada que vaig fer fa temps per entrenar i tenir el cap entretingut mentre corro...

PALIER / rectes / temps total / temps periode
1 / 3+4 / 59" / 59"
2 / 4+4 / 2'01" / 1'02"
3 / 4+4 / 3'04" / 1'02"
4 / 5+3 / 4'03" / 59"
5 / 5+4 / 5'02" / 59"
6 / 6+3/ 6'02" / 1'
7 / 5+5 / 7'03" / 1'01"
8 / 5+5 / 8'03 / 1'
9 / 5+5 / 9'02" / 59"
10 / 5+6 / 10'02" / 1'
11 / 6+5 / 11'01" / 59"
12 / 6+6 / 12'02" / 1'01"
13 / 6+6 / 13'01" / 59"
13.5 / 6
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Arnaubou, Marcel1981

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58823

Una pregunta per aquells entesos o amb experiència de companys o d'altres anys, si suposem que em entrat i em d'anar a escollir parc, abans d'anar a firmar penjaran a la web les places disponibles a cada parc i tu ferte una idea de que triar o es va directe alla a cegues i un cop allà veus les places i esculls? perquè són coses molt diferents...I si vas i un cop allà troves algú que està d'acord fer un canvi de parc es podria fer allà mateix?

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58824

ungoliath va escriure:

Marcel1981 va escriure: Es comenta que el audio bó de la prova física es un del Youtube "course Navette català" Tothom pensa el mateix? A 12 paliers no deixa passar ni 5 segons entre senyals sonores...

No tinc ni puta idea de si aquesta que dius és bona... jo faig servir varies... i totes ballen 1" en un palier i el recuperen en l'altre... però sense massa diferències...
Aquesta crec que és fiable... Navette online

Per a més informació ús poso una fricada que vaig fer fa temps per entrenar i tenir el cap entretingut mentre corro...

PALIER / rectes / temps total / temps periode
1 / 3+4 / 59" / 59"
2 / 4+4 / 2'01" / 1'02"
3 / 4+4 / 3'04" / 1'02"
4 / 5+3 / 4'03" / 59"
5 / 5+4 / 5'02" / 59"
6 / 6+3/ 6'02" / 1'
7 / 5+5 / 7'03" / 1'01"
8 / 5+5 / 8'03 / 1'
9 / 5+5 / 9'02" / 59"
10 / 5+6 / 10'02" / 1'
11 / 6+5 / 11'01" / 59"
12 / 6+6 / 12'02" / 1'01"
13 / 6+6 / 13'01" / 59"
13.5 / 6

Doncs si es aquest l audio bó i fas un 13.5 tela... Coincideix amb el que comentava jo i trobo que va molt més ràpid que d altres. És més, amb cronòmetre en mà i repasant la taula d intervals i temps per palier, veus que aquest va per davant en tot moment. Si es tal qual aquest i arribo a 12 paliers es que m han dopat sense saber-ho :P

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58825

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
És 1 minut per palier... no té més...

Força i Constància

Convocatoria 2017 fa 9 anys 3 mesos #58826

• Genís1414
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 89
  • Gràcies rebudes: 35
Doncs jo crec que hi haurà més d'un 10% i un 15% de 13,5... A voluntaris, primer van fer una retallada a la prova teòrica la qual penso que molts dels que no tenen coco per estudiar tenen cames per correr, a més a més primer vas fer unes quantes proves més que la navette que vulguis o no et pot restar casi un palier tranquilament pel desgast físic, a més a més gent que no va fer més del que necessitava per entrar, que en conec més d'un al meu grup.
També penso que hi poden haver baixes perquè molts voluntaris ja tenen feina, però per altra banda també penso que dels voluntaris es presentarà la gent que s'ho prepara fort per ser bomber, i gent fora del mundillo que tiren amb ganes i probablement més d'un 50% (no vol dir que treguin un 13,5 tots).
Conclusió: Nidea, i em cago en la p* no saber el què.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.332 segons
Gràcies a Fòrum Kunena