Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: CONDUCTOR BTP

CONDUCTOR BTP fa 4 anys 6 dies #51377

• gigitonakato
  • Avatar de gigitonakato Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 4
Hola a Tots,

Sóc nou, i vaig força perdut.

M´he presentat a Conductor Btp i el temari de les proves es força abstracte,

Quant a lexercici comú hi entra

1. mecánica
2. territori
3. transit
4. materials propis bombers

Els dos primers punts he recopilat informació pero els dos darrers no se per on van els trets.

Algú amb experiencia em podria donar un cop de ma?

Quant a l´exercici complementari especific per Btp. Sabeu que hi cnsisteix?

Gracies a tots i sort en lo que tingueu entre mans.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

CONDUCTOR BTP fa 4 anys 5 dies #51380

• firequitx24
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 64
  • Gràcies rebudes: 11
Bones gigitonakato, en el apartat de transit et poden preguntar vies de circulació, reglament de circulació, etc.

En quan a material propi de bombers, manegues, motoserres, bombes,... la seva utilització, el temari no es ampli, però et preguntarán coses que... com l'any passat que en el de camió sortia quan medeix un palet?

a-800x1000
b-1000x800
c-1200x800
d-800x1200

doncs depen com ho posis no? En fin...no et mengis gaire el cap, jo no vaig estudiar i vaig entrar
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: gigitonakato

CONDUCTOR BTP fa 4 anys 5 dies #51381

• gigitonakato
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Ei Gracies Firequitx24,

Bombes i manegues també? :S

Quant a l´exercici complementari especific per Btp. Sabeu que hi cnsisteix? És sobre el Btp?

Gracies! espero mes respostes que puguin donarme més orientacio.

Salut

CONDUCTOR BTP fa 4 anys 5 dies #51389

Hola a tothom!! Jo també vaig una mica perdut i hem presento el dissabte per a conductor de les tres categories, no sé que per on mirar ja!! jejeje

CONDUCTOR BTP fa 4 anys 4 dies #51401

Hola Tots,

Jo també em presento aquest dissabte a la prova per BTP GEM volia preguntar si algu a part dels comentaris anteriors dispossa de mes informació, gràcies a contactes o persones que ja s'han presentant. A veure si em podeu ajudar!!!

Pregunto sobre el temas de coneixement.

Mecenica: Quin nivell

Coneixemnt del Territori: A que fa referencia, Comarques i Capitals o Carreteras

Material de Bombers: Ja he vist alguna resposta anterior i mes o menys tinc alguna coseta.

Per utlim respecta a la prova especifica, entenc que tot fa referencia a material i t'ècniques sanitarias????

Gràcies per tot!!

CONDUCTOR BTP fa 4 anys 3 dies #51406

• gigitonakato
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Hola Duran,

Mecanica jo estic mirant palanques, politges, torn, rosques, etc.
Tambe mecanica de lautomobilÑ motors explosio, diesel, turbocompressors, parts del motor, etc...

Territori jo estic mirant Serralades, rius, valls, embassaments, vegetaciio, agricultura, boscos...

Pel que fa a la prova específica, la pregunta és meva.

Si jo em presento a BTP, que representa que hi entra per lexercici complementari? Doncs si mires bé les bases, no queda clar ni que hi hagi prova. Es aixi?
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: DURAN

CONDUCTOR BTP fa 4 anys 3 dies #51407

• oriolche
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 39
  • Gràcies rebudes: 12
Mireu, sincerament jo crec que lo millor és que us presenteu i veureu el que entra i el que no..no es pot arribar el primer any i pretendre treure un 10 a l'examen, heu d'anar.hi més d'una vegada per agafar una mica d'experiència..gent com jo que està en borsa ens ha costat 2 o 3 anys entrar de conductor, o què us penseu que algú ens deia les preguntes que sortirien per bombers.es?? Benvinguts a la realitat, la cosa està difícil i s'ha de picar molta pedra abans no entres..per tant, aneu a l'exàmen observeu, mireu, apreneu i l'any que ve ja en sabreu més. Apa, sort!!

CONDUCTOR BTP fa 4 anys 3 dies #51408

• gigitonakato
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Gracies per compartir la teva experiencia Oriolche. Per sort o per desgracia la teva experiencia no és la de altres.

Desde la humiltat, crec que el que estem intentant fer és recopilar informació. No demanem que ningu fagi les proves per nosaltres ni que ens passin la prova amb antel.lacio, ni que ens passin els apunts, només orientació.

Tu ja hi has anat 3 anys i et limites a dirnos que passem per la mateixa experiencia que tu, picant pedra. Quan podries orientarnos perfectament de com son les proves. És valid, suposo que així és el món de las oposicions i jo que sóc nou baixo d´erveca. (vull creuere que no).

No et jutjo, tots ens actuem en base a la nostra ética i moral, sencillament dius que lo millor es que ens presentem per veure com va i l´any vinent ja veurem. Lo millor per qui??

Sort en necessitarem, gracies per desitjarnosla. ;)

De totes maneres si hi ha algú que vulgui compartir també la seva experiencia, benvingut, li agrairé.

Vaig a seguir estudiant!!

Sort a tots!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: isard, DURAN, Limbhad

CONDUCTOR BTP fa 4 anys 3 dies #51410

• muchojipidepostal
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 239
  • Gràcies rebudes: 39
Exàmen any passat

BTP

01.- Un remolc lleuger porta matrícula?
02.- Quines son les dos carreteres més importants que passen per hospitalet de l'infant ?
03.- 2 relatives a com portar la càrrega al vehicle.
04.- En mode directe quin abast tenen els terminals?
05.- Obligatorietat roda de recamvi.
06.- En quina documentació del vehicle apareix la MMA ?
07.- Que farem per omplir la cisterna des d'un hidrant que te molt cabal pero poca pressió?
08.- Quin es el principal risc en la conduccio d'emergència (estres, velocitat,...)
09.- Balaguer esta al... nordest de lleida capital.
10.- Quin es el maxim responsable en un vehicle de la seguretat dels seus ocupants?
11.- Els bombers s'han de cordar el cinturó ?
12.- A quines lleis de transit estan sotmesos els bombers en conducció d'emergència ?
13.- Màxima velocitat furgo+remolc, carretera 1 carril per sentit i sense vorals?
14.- Cada quant temps s'ha de reomplir el diposit de greixatge de la cadena de la motoserra ?
15.- Quin perill hi ha en la tala d'arbres arran de terra ?
16.- Quina peça es fa servir per a juntar una manega amb una altra, llança, bifurcació ? Racor
17.- Quin es el diametre mes usual de manega
18.- Quan anem a apagar el cotxe...fotem aceleron i treiem la clau...deixarem uns moments al ralenti i apaguem ?
19.- Si a la revisió veiem que l'oli esta baix...afegim, afegim en calent, afegim en fred.
20.- A quina regio pertany el parc d'Amer
21.- Tarrrega, prades, nosequin i nosequin tenen en comu ? tots tenen parc de bombers
22.- fins on arriba la rmnord?
23.- Montserrat pertany a quina regio?
24.- A quina comarca està el municipi de pauls?
25.- Un generador pot treballar en trifasic ?
26.- 0`15 mg per litre, quant es? una birra, una birra i un got de vi, .........
27.- Si en una frenada es bloquegen les quatre rodes... (no tindrem control sobre la direcció)

C

01.- Mides de l'europalet.
02.- Que vol dir que un cotxe te tracció 6x4 ?
03.- Quins vehicles porten sempre un diferencial longitudinal ?
04.- Fifo.
05.- Com s'organitzen molts magatzems? illes, quadricules o carrers ?
06.- Els vehicles de mes de 3500 kg portaran obligatoriament ? extintor.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: bbspeis, isard, AiverS13, bcnmiñana, arnaubxd, Aleixc, gigitonakato, DURAN, Limbhad, raquel

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"

CONDUCTOR BTP fa 4 anys 3 dies #51412

• gigitonakato
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Moltes gracies,

Espero que serveixi d´ajuda a més com jo.

Salut!

CONDUCTOR BTP fa 4 anys 3 dies #51413

• muchojipidepostal
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 239
  • Gràcies rebudes: 39
Si m'ho voleu agraïr el que podeu fer és demà recopilar les preguntes que hagin sortit i penjar-les aquí.

Ànims, a estudiar tot el que pugueu fins demà, si us serveix per animar-vos els primers de la borsa entraran fijo a treballar aquest estiu, ja que l'estiu passat es va fer curt amb la actual borsa.

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"

CONDUCTOR BTP fa 4 anys 3 dies #51414

• gigitonakato
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Sí que serveix per animar!!

Intentaré recopilar les respostes demà.

CONDUCTOR BTP fa 4 anys 1 dia #51419

Bones això ja es per l'any que ve :) Faig un resum de les preguntes segons els temes no ho recordo exactament:
Havien 4-5 preguntes de pobles: a quina comarca pertany Llagostera, on està Vila-rodona, quina carretera comunica Tortosa i Lleida, carretera comunica Monserrat amb un poble i un parell més de pobles que no havia sentit mai.
Tema bombers:La nomenclatura dels diferents tipus de vehicles, diferències entre autobomba pesada i lleugera, els rangs de bombers segons la marca de la camisa, quina llança faries servir per..., molt important tenir clar com fer escuma :) AIGUA+ESCUMOGEN=ESCUMANT i ESCUMANT+AIRE=ESCUMA i algun més que no recordo.
Tema conduir:Taxa permesa d'alcohol en aire, cinturó obligat pels bombers, matrícula pel remolc, ITV pel remolc...

Més o menys això va ser tot. Van repetir preguntes de les que va posar el muchojipidepostal així que podeu anar fent buidatge i mirar per on aniran els trets l'any que ve.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: AiverS13, raquel

CONDUCTOR BTP fa 4 anys 1 dia #51420

T'hi afegeixo:

- A quina comarca pertany Aguilar de Segarra.
- Carretera entre Granollers i Mataró.
- 3 elements principals dels equips de respiració autònoma.
- Velocitats permeses, vehicles mixtes en autovia.
- Elements obligatoris a dur en el vehicle.
...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: AiverS13, Barru

CONDUCTOR BTP fa 4 anys 1 dia #51425

també quina senyal de transit es de obligació rodona, quadrada, fondo blanc o fondo blau
prioritat de les senyals de transit sobre pintades a terra
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: AiverS13

Temps de càrrega de la pàgina: 0.222 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok