Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48858

Novetats:

No demanen el nivell C de català cosa que fins ara si. I per lo que he entes si que hi ha EPAF ( Oficial de primera )

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48859

• capo2
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 368
  • Gràcies rebudes: 185
Menos maaaal!!!!!!!!

Aqui que uns deien que no hi hauria campanya forestal ficant la por al cos!! La mare del tanu!!!

Aleee!!
A entrenar!!

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48860

Algú ja va informar que serien 620 places de AOF i uns 15/20 de EPAF. Això segueix essent així? Si el numero total de places es de 640 en perdem 150. Algú pot confirmar si les places de EPAF seran aquestes? o bé seran més de 100 com l'any passat, la qual cosa vol dir que les places de AOF seran unes 500? Sembla clar que el total serà de unes 640.

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48861

L'any passat eren uns 640 AOF i 100 i algo EPAF no?

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48862

Eren 680 AOF i 122 EPAF, més o menys.

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48863

Ostres... seria molt bestia q nmes cardessin uns 20 EPAF i a sobre contractes de 2 mesos...

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48864

• ivanmariscalgutierrez
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 2
perdoneuu , una pregunta , aixo que posa que has de tenir com a reuisit el catala nivell a2 ??? si no el tens et fan una prova o si no el tens no tens cap possibilitat de entrar....?
yo vaig vindre a catañunya amb 12 anys y com no vaig fer 1er d'ESO no em donan el catala ,,, fotuts,,, y el vaig aprovar y tambe tinc el batxillerat que es un nivell C de catala y no em donen el certificat xq no he fet l'escolaritat aqui , y segur que el porto millor que molts nascuts xro aixi es la vida ... al que nava ... ho sabreu si faran prova en cas de passar? esq porto molt de temps entrenant y ara ... pff
gracies

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48865

Bones companys,
la quantitat de places que ens ha passat la DGPEIS als sindicats és exactament la mateixa que ja us vaig passar: 620 AOF + 15 EPAF + altres categories.
Ho podeu consultar al post que vaig passar la setmana passada. O a:
www.facebook.com/pages/CosEmerg%C3%A8nci...hc_location=timeline
Almenys aquesta és la proposta que la DGPEIS ha passat al Govern. Segons ens han dit el govern ho ha d'aprovar a la reunió del Consell del proper 30 d'abril.
Em sap greu que les informacions no puguin ser més positives, ja que com veieu la retallada és molt gran.
A nivell sindical ens hi estem oposant. Estem lluitant contra el tancament de torres de guaita, contra la reducció de places i de temps. Hem fet dues manifestacions i en pensem fer més.

Companys, a entrenar i a lluitar!

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48866

Exacte, era el que ja vas penjar. Gràcies, va bé que ho recordis per situar el tema.

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48868

• ivanmariscalgutierrez
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
perdoneuu , una pregunta , aixo que posa que has de tenir com a reuisit el catala nivell a2 ??? si no el tens et fan una prova o si no el tens no tens cap possibilitat de entrar....?
yo vaig vindre a catañunya amb 12 anys y com no vaig fer 1er d'ESO no em donan el catala ,,, fotuts,,, y el vaig aprovar y tambe tinc el batxillerat que es un nivell C de catala y no em donen el certificat xq no he fet l'escolaritat aqui , y segur que el porto millor que molts nascuts xro aixi es la vida ... al que nava ... ho sabreu si faran prova en cas de passar? esq porto molt de temps entrenant y ara ... pff
gracies

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48869

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
ivasn no ho tinc clar, per oposicions si que ser que tens la opció de fer l'examen pero per campanya no ho tinc tant clar, explica la teva versió a la regió a la que vulguis entrar i ja t'ho aclararant ells, i potser depèn de com et poden fer algun "trapi", espero k l'idioma no sigui el que et faci no poder entrar, tot i que si em dius que és la teva primera campanya ves-te fent a la idea de que pot ser que aquest any de forma excepcional sigui impossible que entris encara que treguis un 10, pk les retallades fa que la gent que portem diferents anys i tenim molts punts ocupem quasi totes les places...
Tot i així no perdis l'esperança i a veure si tens sort! Ànims a tots que ja ho tenim aquí

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48870

• ivanmariscalgutierrez
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
gracies roks 21 , l'any passat vaig provar xro era tard ... no estava molt preparat i ... xDDD . aquest any la veritat que aspiro a un 9 , y ya se que es impossible .. saps quina es la direfencia de places de l'any passat al d'aquest? he mirat les bases de l'any pasat y feien examen el de catala i castella ... +
gracies rock_21 ¡¡¡

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48875

quins collons que tenen :evil: :evil: :evil: !!!! :woohoo: amb diumenge :woohoo: !!!!

aqui us deixo les basses d'aquet any 2013 www20.gencat.cat/docs/interior/Home/030%...uments/BASES_AOF.pdf

SER O MORI !!!!!!!

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48876

per ser ni hi ha EPAF per ara no els he vist

SER O MORI !!!!!!!

campanya forestal 2013 fa 13 anys 3 mesos #48877

Hola ebr0! aquistes no són les del 2012?

Temps de càrrega de la pàgina: 0.278 segons
Gràcies a Fòrum Kunena