Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Ajuda EPAF 2013 fa 13 anys 4 mesos #48603

Capo2 no entenc ben bé que és això que has posat, a veure si ens ho pots explicar!! merci

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Ajuda EPAF 2013 fa 13 anys 4 mesos #48604

xus92 va escriure: Capo2 no entenc ben bé que és això que has posat, a veure si ens ho pots explicar!! merci

Per lo que he entes. Els bombers están fins als collons i si desde Interior no fan cas els bombers pasarán de fer campanya forestal, no?

PD: Xus92, podríes pasar el temari de EPAD? gracieeees!

campanya forestal 2013 fa 13 anys 4 mesos #48605

Xus92
Un altre que està interesat en el temari EPAF. Si mel pots pasar em faries un favor!!! Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Merci

campanya forestal 2013 fa 13 anys 4 mesos #48607

Molt bones a tots,fa tan sols uns dies que he descobert aquest fòrum i la veritat que és genial.

Només dir-vos que sóc de Girona i m'estic preparant la campanya per primer cop amb moltes ganes i il.lusió tot i que ja sé que les coses estan bastant "xungues".

Em farieu un favor enorme si algu em passes el temari d'EPAF ( estic en procés de recopilació d'informació).

El meu mail és: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Mltes gràcies i si algu de la zona vol sortir a entrenar que no dubti en dir-m'ho.

Salut!!

campanya forestal 2013 fa 13 anys 4 mesos #48608

• ivanmariscalgutierrez
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 2
hola , soc nou en aquest forum y porto dos anys q tenia un problema de registre , xro os segueixo desde fa dos anys jejejej.
em sap molt greu xro , si podeu em podriau enviar el temari ami tamb? moltes gracies y sorts a tots en les forestals ¡¡¡

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

campanya forestal 2013 fa 13 anys 4 mesos #48610

Me'l podrieu enviar a mi també?!moltíssimes gràcies!sort a tots!

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Ajuda EPAF 2013 fa 13 anys 4 mesos #48611

Me'l podrieu enviar a mi també?!moltíssimes gràcies.
El meu mail és: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

campanya forestal 2013 fa 13 anys 4 mesos #48613

Crec que hi ha hagut un petit problema jajajaja! Amb dos dies he rebut correus de sis persones demantant-me el els apunts, així que no se, fins on han arribat aquests apunts però crec que s'ha liat una mica la troca. A tots els hi he contestat el mateix, jo no els tinc, aixi que si algú si que els té que faci acte de presencia siusplau! ajjaja :silly:

campanya forestal 2013 fa 13 anys 4 mesos #48614

• capo2
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 368
  • Gràcies rebudes: 185
Quins trons té la vaca, em comptes de parlar sobre la Campanya, aquí tothom parlant per passar apunts quan encara no se sap realment si hi haurà Campanya o que...

Que fàcil que es demanar!!
I una mica rucs els qui passeu els apunts.

campanya forestal 2013 fa 13 anys 4 mesos #48617

• gabiolvera52
  • Avatar de gabiolvera52 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 15
  • Gràcies rebudes: 1
Tota la raó, després perquè no hi hagi campanya forestal. Pareu de demanar que ningú els té i no existeix temari oficial. El millor crec yo que es comprar-se el temari d'agent rural a la llibreria que es el que més s'orienta.

campanya forestal 2013 fa 13 anys 4 mesos #48619

no crec que el apunts d'agent rural sigui el millor, si que poden ser bons en alguns temes com meteo, cartografia i botanica.
es tan facil com agafar les bases i mirar els temes que sortien, i apartir d'aqui ficarse a fer resums, i a estudiar! que aixo ja no es tan facil.
per molt que demaneu i que us passin uns apunts, poden ser dolents o sempre podeu millorarlos, (no hi ha apunts oficials)
i son temes dels quals és facil trobar apunts.
Penseu que potse que no es treguin places de EPAF, son places que va crear el tripartit i que l'any passat es van reduir, es posible que es faigui borsa, pero també és posible que se les carguin.

campanya forestal 2013 fa 13 anys 4 mesos #48620

• gabiolvera52
  • Avatar de gabiolvera52 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 15
  • Gràcies rebudes: 1
Tota la raó "eco2" paciència i avere que passa aquest any :)

campanya forestal 2013 fa 13 anys 4 mesos #48622

Potser els sortiria més car les conseqüències de que no hi havés campanya, que no pas fer la campanya...

campanya forestal 2013 fa 13 anys 4 mesos #48623

campanya no ho dubto, no poden cobrir les places que demana una GIF amb bombers, ni contant amb adf i voluntaris.
Pero es possible que intentant reduir despesses canvïn les places d' EPAF per AOF, i aixi no redueixen places pero si diners.
tot son especulacions, fins que no surti no se sap res del cert.

campanya forestal 2013 fa 13 anys 4 mesos #48636

Perdoneu, pero sabeu com funciona aixo de la borsa i com i puc entraro apuntar-mi?

Temps de càrrega de la pàgina: 0.194 segons
Gràcies a Fòrum Kunena