Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Ordre adjudicació de places

Ordre adjudicació de places fa 6 anys 8 mesos #46087

• som-hi
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 38
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tots,

Teniu coneixement de qui començarà a triar primer les places aquest any? L'any passat sé que primer van triar conductors i després AOF, però aquest any sembla que de moment el tema de conductors el ténen bastant aparcat, oi? Per cert, de quants mesos és el contracte de conductors B+BTP?

Per curiositat, si estiguessiu a les 2 llistes AOF i conductor, què preferirieu triar?

Salut companys!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Re: Ordre adjudicació de places fa 6 anys 8 mesos #46106

• centralreps
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 152
  • Gràcies rebudes: 14
A Girona l'any passat primer van triar AOF, després EPAF i finalment conductors.

Salut!

Re: Ordre adjudicació de places fa 6 anys 8 mesos #46112

Pro llavors, els epaf que tambè opten per ser aof.
que deneguen la plaça d'aof, i despres trien epaf?

esque jo depenc d'entrar si hi han alguns epaf que deneguin la plaça a aof..!

gracies

Re: Ordre adjudicació de places fa 6 anys 8 mesos #46113

• alg1991
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 94
  • Gràcies rebudes: 11
jo a això no li veig gaire sentit, jo crec que serà abans les de epaf, o això seria lo més normal.

Re: Ordre adjudicació de places fa 6 anys 8 mesos #46115

• sadhana
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 129
  • Gràcies rebudes: 27
L'any passat van anar primer els AOF i fa dos el primers a escollir van ser els Epaf, sino recordo malament. Crec que va com els-hi pica.
En cas que et quedis fora pero despres quan els Epaf escullin plaça entres, trankil que ja et trucaran.

Re: Ordre adjudicació de places fa 6 anys 8 mesos #46117

• roks_21
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
pensa que si et quedes a la reserva perquè els epaf agafem primer aof després podràs triar plaça de 4 mesos en lloc de 3

Re: Ordre adjudicació de places fa 6 anys 8 mesos #46118

El año pasado la elección de plazas tuvo el siguiente orden: AOF, Epaf, Conductores, si no recuerdo mal, cuando los conductores terminaron volvieron a la lista de AOF por la primera persona que se fue a otra categoria, pensar que no seria justo que una persona con menos nota que otra obtenga mejor contrato o una mejor ubicación del parque donde trabajar, pero bueno esto cada año es un mundo nuevo y mas este por el tema de la bolsa de empleo.

Re: Ordre adjudicació de places fa 6 anys 8 mesos #46120

• winston wolf
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 60
  • Gràcies rebudes: 38
Veien com van els tramits de la borsa de treball, la setmana que ve triaran AOF, el que implica que tots els que estiguin a borses de treball triaran primer aof, per assegurar-se la feina. A la setmana seguent, el dia 14 per a ser exactes, segurament, triaran graf, tallar radio, telecomunicacions, etc amb epaf i conductors. I llavors, aquests al triar aquetes places, hauran de renunciar aof.

Les places sobrants, si hi ha interes per a donarles, s'haura de trucar un per un, a tots els que estiguin a la llista, a partir de l'ultim al que es van quedar a la llista el dia 7.

Aixi, k si esteu allo, que entro, no entro. Primer mireu com esteu a la llista, despres valoreu si eu d'anar el dia 7 a l'adjudicació de places, i llavors espereu amb candeletes el dia 15 o 16 k us truquin!

Ale, salut!

P.D Seran sobre unes 150- 100 persoens les que marxaran, d'aquestes persones, no tothom esta per damunt vostre, per que h iha gent que no esta ni a llistes, i mes o menys marxaran unes 25, 26 persones de cada llista si teniu sort. jaja, doncs aixo!

Salut!

Re: Ordre adjudicació de places fa 6 anys 8 mesos #46121

• apaga-focs
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 18
  • Gràcies rebudes: 1
Winston Wolf !!

Jo també estic bastant d'acord amb la teva manera de veure les coses. Ja fa uns anys que faig campanyes i veig lògic el què dius....

Només faig un apunt més a la teva aportació... Si en una regió convoquen 100 places d'AOF. El dia de triar plaça normalment s'hi han de presentar 130 o 150 persones, (les diligències corresponents ho posa).. Per evitar renúncies i altres fets...

Per la resta, crec que ho has exposat molt bé...

Salut i sort a tothom!!

Re: Ordre adjudicació de places fa 6 anys 8 mesos #46122

Aleshores si per exemple els epaf estan els primers de la llista, que dels 70 primers 20 son d'epaf, si aquesta agafen plaça de 4 mesos restaran moltissimes places d'aquestes pels que venim a darrere i aleshores quan aquest renuncin seran els que ara en un principi no entren els que tindran millors contractes que els que estan molt mes endavant d'ells no? Algu ho pot explicar una mica. Gracies.

Re: Ordre adjudicació de places fa 6 anys 8 mesos #46123

• tiri slater
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 40
jo crec que escolliran plaça epaf i conductors i despres AOF, seria lo lògic...

Re: Ordre adjudicació de places fa 6 anys 8 mesos #46124

Una pregunta aproximadament quan d'ura l'acte d'adjudicació? esque no han posat l'hora.... i jo el mateix dia tinc un examen de la universitat! i la veritaat que m'agradaria poder estar-hi, sino algun familiar meu tindra que anar-hi al meu lloc.

Re: Ordre adjudicació de places fa 6 anys 8 mesos #46125

• alg1991
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 94
  • Gràcies rebudes: 11
jo tambe crec que lo mes llogic seria epaf o conductors i despres aof. no se que faran, pero si dieu que el dia 14, o 15 seria la adjudicacio de epaf i quedarian aleshores las plaçes lliures i més o menys el dia 18 es preveia el inici de la relació laboral, la gent novata que entra no té temps per el curs de formació!

Re: Ordre adjudicació de places fa 6 anys 8 mesos #46126

• Perico5
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 30
Potser canvïen la data d'adjudicació de places AOF del 7 al 11 com la resta (Metges, Infermeria, Graf, Taller de Ràdio...) y qui sap si també els EPAF perquè com dieu el més lògic és que triïn primer ells. És només un suposició meva!

Salut!

Re: Ordre adjudicació de places fa 6 anys 8 mesos #46127

• winston wolf
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 60
  • Gràcies rebudes: 38
No, no te cap logica ficar el mateix dia aof que les altres, ja que aof, es fa la convocatoria de cada regió, és a dir, el mateix dia faran l'adjudicació a totes les regions. Si tu estas a aof a girona, vas a on es fa ladjudicació a girona, i si ets de tarragona a tarragona. Anys abans, si que es repartia epaf i conductors el mateix dia que aof, pero era per que igual que aof, tu havies triat una regió i nomes optaves per aquesta. Pero aquest any, al haver les borses de treball, els epaf i conductors opten a poder marxar a la regio que vulguin, per tant, han de fer l'acte d'adjudicació tots junts, els de girona, lleida, tarragona, terres de lebre, central, nord i sud, el mateix dia han d'estar a un mateix lloc. El que no faran, es ficar.ho el mateix dia k aof, sino, els epaf i conductors es queixaran.

Ja se que molts esteu apunt d'entrar i us interesa que es triin primer conductors i epaf, d'aquesta manera us deixen places lliure, pero com podeu veure, no te cap logica que es faigue el mateix dia. Aixi ke... podeu ficar 40, 50 o 60 post sobre k penseu ke es fara el mateix dia o ke canviaran dates, pero no sera aixi. XD

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.226 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok