Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: 1000places per desforestar

1000places per desforestar fa 10 anys 5 mesos #20752

• apudeltro
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 214
  • Gràcies rebudes: 0
jo m'hi he fotut, más vale pajaro en mano que mil volando, no? Tot serà que aquest any no fotessin els punts del paro i em quedés amb la cara tonto :lol:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

1000places per desforestar fa 10 anys 5 mesos #20753

Com ja és sabut, la Generalitat de Catalunya va posar en marxa un paquet de mesures de suport als afectats pels danys causats pel temporal de vent del 24 de gener. Dins d’aquestes mesures s’inclou la contractació de 1000 persones per a la neteja i adequació dels boscos de cara a la campanya d’incendis de l’estiu.

Els contractes laborals d’aquestes persones serà per tres mesos, formant part d’una de les 108 brigades forestals repartides per tot Catalunya que es preveuen que comencin a treballar el dia 1 de març de 2009.

Cada brigada forestal es composarà de:

- 1 cap de colla amb una retribució mensual de 1.384,64€*

- 4 oficials de 1ª prevenció activa forestal amb una retribució mensual de 1.264,49€*

- 4 peons amb una retribució mensual de 1.174,95€*

*Imports corresponents a les retribucions per conveni de l’any 2008, cal actualitzar-los pel 2009

A més també es contractarà a tres auxiliars administratius i tres enginyers forestals.

La sol·licitud per optar aquestes places cal fer-la a les oficines del Servei d'Ocupació de Catalunya. En aquesta sol·licitud es valorarà positivament formar part d’una ADF. Serà el Secretariat Nacional d’ADF qui acreditarà els membres de les ADF, per aquest fi cal que els interessats feu arribar Nom, Cognoms, DNI i població a la Federació d’ADF.

1000places per desforestar fa 10 anys 5 mesos #20785

A algú l'han contractat ja?? o li han dit alguna cosa al respecte?
estem a dia 27 i no conec ningú que li hagin dit quelcom.
Salut

1000places per desforestar fa 10 anys 5 mesos #20787

• bertklvet
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 47
A mi m'han trucat aquest migdia, ja puc anar a portar la paperassa al Servei Territorial de Girona, en el meu cas. El contracte ès de 3 mesos i comencem el 9 març amb una formació de una setmana. Després hi ha dos horaris, de 8 a 18.30. Uns dilluns-dimecres-divendres i altres dimarts-dijous-dissabte. tot aixó ès D'Hab. Medi Ambient, pertant dubto moltíssim que donguin punts de mèrits per opos com la campanya forestal.

El tema que ens preocupa ès:

1-Perdem fijo els 2 punts del paro, pertant bye bye 6 mesos de forestals, aixó si les bases de la campanya d'anguany ès igual que la anterior.

2-El final de contracte serà al juny, depenent del dia s'hauria de veure si es pot enllessar amb la Camp'09. Sinó xungu... i a pasar un estiu diferent, una solució seria deixar penjada la penya de Medi Ambient abans del final de termini per estar apuntat al SOC.

No sé, com sempre INCERTESA A 1000!!
:roll: :roll: :?: :?:
Vagi bé!! A muerte!!

1000places per desforestar fa 10 anys 5 mesos #20791

• apudeltro
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
jo estic amb la mateixa incertesa que tu bertklvet, però he entregat la paperassa i acceptat la feina. Ja veurem si surt bé i podem enllaçar amb la campanya forestal. Jo la veritat és que crec (i espero) que si que podrem.

1000places per desforestar fa 10 anys 5 mesos #20792

jo crec que ho faran de tal manera que pugueu acabar en un i començar les campanyes forestals si no ho fan aixi doncs els deixeu penjats i que la pròxima su currin més, que sempre hem d'anar al darrera nosaltres...

Jo no ho he agafat perqué no crec que doni punts per bombers...encara que la persona que hem va informar del departament d'interior tampoc ho tenia clar del tot, en fi... com sempre els perjudicats serem nosaltres en tot cas...

1000places per desforestar fa 10 anys 5 mesos #20832

de veritat creieu que aquet any hi haura campanya de 6 messos jo crec que no, es mes m'ha arribat el rumor que aquest any reduirant bastant les plaçes de forestal, o sigui que encara gracies si pillem 3 messos.

1000places per desforestar fa 10 anys 5 mesos #20841

i a sant de que reduirant les places de forestal?

1000places per desforestar fa 10 anys 5 mesos #20852

avui es el primer dia de "clases" per els cap de colla, ens han esplikat una mica per sobre tot.... ja s'anira veient avui encara no sabem si podem empalmar amb la campanya de estiu...

1000places per desforestar fa 10 anys 5 mesos #20923

• apaga-focs
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 18
  • Gràcies rebudes: 1
jorni
MissatgePublicat: Dilluns 02/03/2009 , 10:29 Assumpte:
i a sant de que reduirant les places de forestal?

Jorni si pots mira't el pdf de l'ISPC (en l'apartat formació de bombers) i veuràs és un rumor de K3 tenia. No és cap broma, redueixen de 1000 places a 800.

Us deixo el link : http://www.gencat.cat/interior/epc/docs ... bers09.htm

A apretar a còrrer!!

1000places per desforestar fa 10 anys 5 mesos #20976

hostia si...ara ja no es un rumor...es que com aqui tots donem noticies sense ustificar-les per aixo em posso aixi...

1000places per desforestar fa 10 anys 5 mesos #20977

doncs aixi es molt probable que no hi hagin contractes de 6 mesos...tenin em compte tot el que ha plogut ...quina putada...

1000places per desforestar fa 10 anys 5 mesos #20986

• apudeltro
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
jo venint de l'administració m'espero de tot

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.181 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok