Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: CONTRACTACIÓ D'HIVERN I BAIXADA DE PANTALONS!

CONTRACTACIÓ D'HIVERN I BAIXADA DE PANTALONS! fa 10 anys 2 mesos #18649

• togo
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 0
Hola companys!
Sino fem rés faran sempre el que voldran. No hi ha fons Europeu però aquest any els calerons per la campanya d'hivern vindran pel SOC(servei d'ocupació de catalunya) i que ens trovem? doncs que possen uns requisits que ningú a vist pq no hi han bases i resulta que vulneren l'article 22 del VI Conveni Únic estableix que la selecció de personal es farà en compliment dels principis constitucionals de mèrit, igualtat i capacitat. Infringeix el conveni però no passe rés pq com que som els ultims dels ultims. El departament d'interior que fà? doncs res de res pq la pela és la pelaaa i l'anys viven quins requisits demanaran? 1 anys d'atur, 2 anys d'atur........ Aviat formarem una plataforma pq els sindicats també s'han baixat els pantalons i com sempre quan els necessites mai hi son però a l'hora de demanar vots van venir a tots els parcs de catalunya per ensarronar i recullir tots els vots.Bueno nois despres de explicar-vos un mica el tema si voleu explica la vostra sereu escoltats! gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

CONTRACTACIÓ D'HIVERN I BAIXADA DE PANTALONS! fa 10 anys 2 mesos #18650

Hem sumo a la teva denúncia, i com més serem més força tindrem!
jo he iniciat un procés de denúncia i ja fa temps que ho vaig publicar aqui al foro en espera que algu s'animés també.
M'he informat dels requisits(trucant a convocatories de la generalitat) que s'havien de tenir per entrar a formar part a la campanya forestal hivern.
1/Haver aprovat les proves de seleccio de personal de la campanya forestal estiu 08
2/No haver estat contractat a la campanya forestal 08
3/S'ha anat trucant a la gent que no havia entrat i ha obtingut més nota(i sospito que s'ha trucat només als que estaven inscrits al SOC, s'hauria d'investigar). Si no contestaves al tlfn no entres!
Jo no entenc de nomrativa pero desde el meu punt de vista s'ha infringit:
1/No s'ha fet una convocatoria publica en la que tothom tingui la opcio a presentar-se i en tot cas saber els merits que has de tenir per entrar.
Aixó ho poden justificar argumentant que tenen una borsa de treball de la campanya d'estiu(els que es queden a les portes d'entrar i si algu falla els truquen).
Però han comès un gran error. A les bases de la convocatoria d'estiu no diu res de la campanya forestal d'hivern i per tant es tracta d'una altra convocatoria i en cap cas poden recorrer a aquesta borsa de treball.
Al sindic de greuges hem van recomanar de presentar un escrit exposant la situació i presentant la queixa.
Aquest escrit enviar-lo al dept.Interior i esperar resposta(ha de ser abans de 3 mesos) i en funció d'aquesta resposta iniciar un procès o un altre de denúncia, o cap si les coses s'han fet bé(jajaj aixó no s'ho creuen ni ells)
Convido a TOGO i a tothom a aderir-se a la protesta formal al dept.Interior i proposo d'enviar un escrit conjunt firmat per molta gent per exposar la nostra denúncia.
Qui s'anima?Llista:
-ei

CONTRACTACIÓ D'HIVERN I BAIXADA DE PANTALONS! fa 10 anys 2 mesos #18651

• embarcat
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 39
  • Gràcies rebudes: 0
potser si que és injust, però m'ho semblava més altres vegades, que es trucava als del cap d'amunt de la llista, és a dir als voluntaris, i tampoc hi havia bases ni informació prèvia..

d'aquesta manera s'ajuda a que més gent entri a la roda de les campanyes forestals.. i no pas sempre els mateixos veteranos

és com allò café per a tots, avui uns, demà uns altres no?

a més, qui paga mana, i si s'ajuda a una persona que està a l'atur i que provablament des del maig que no treballa, millor contractar aquesta que no pas una que va plegar de treballar el 15 de desembre.. en fi, que no vull crear polèmica, però veig més just que ha passat aquest any que no pas el que passava altres anys..

CONTRACTACIÓ D'HIVERN I BAIXADA DE PANTALONS! fa 10 anys 2 mesos #18652

embarcat aqui no es qüestiona si és just que entrin uns o altres.
El que és denúncia és les irregularitats del procès(que també és van fer lany passat)!
.........................
i si vols questionar si és just o no pregunta a tota la gent que va entrar a treballar 3 mesos a l'estiu i ara veu que altra gent per davall seu en treballa 4!
No creus que és just denunciar que s'ha de fer pública la convocatoria de campanya forestal d'hivern (ja sigui com a independent o lligada a la d'estiu)?I que la gent pugui triar quina oferta de plaçes l'interessa més?
Aquí tots sumem, no vull fer cap denúncia sobre els mèrits que es donen ni res d'això, simplement la denúncia de fer una convocatòria pública en la que tothom pugi opositar i veure els mèrits que ha d'aconseguir per entrar-hi.
Au

CONTRACTACIÓ D'HIVERN I BAIXADA DE PANTALONS! fa 10 anys 2 mesos #18666

Doncs esta clar que la manera de contractar es molt chapuzera, pero trobo perfecte que cridin a la gent que no ha entrat a lestiu, i si que es veritat que ara son 4 mesos, pero company es molt mes injust(desde el meu punt de vista) que per haver fet campanya et donin 5 puntets por la cara bonita, no saps la cara que li queda a un en veure que fas mes de 9 a les fisiques i tios que han fet 6 i 7 et passen davant pels 5 punts de deu. Jo trobo fatal la manera de contractar pero em sembla perfecte que donin oportunitat de que entri gent nova a la roda. Ademes a l´hivern no hi ha moltes places tampoc, lo que passa que io entenc que els que sempre havien fet les campanyes d´hivern, o sigui els enchufadillos de turno ara treguin foc pels queixals pq no els deixe treballar. Cada any la campanya d´hivern te una manera de contractar un tant sospitosa(almenys les ultimes), de fet la passada em sembla que tampoc va sortir publicada, es va queixar tanta gent l´any passat??????
No vull crear gens de conflicte, a mi m´han trucat, i si no m´haguessin trucat pensaria exactament igual,
Sort a tots tios que el que conten son les 160 places aprobades de la opo!!!!!!!!! a fer psicotecnics!!!

CONTRACTACIÓ D'HIVERN I BAIXADA DE PANTALONS! fa 10 anys 1 mes #18685

ei!! si fas algun escrit o s ha de fer algo m'envies un mail a fontdelburro@hotmail.com . jo i mes persones indignades estem a la teva disposició.

CONTRACTACIÓ D'HIVERN I BAIXADA DE PANTALONS! fa 10 anys 1 mes #18700

Companys segurament som molts els perjudicats i serem més la campanya d´estiu , com que no estem organitzats faran amb nosaltres el que volen, així que encara que no ens coneixem tots, hem de remar tots junts i denunciar-ho , jo , ja ho he fet he enviat cartes a tots els diaris a l´apartat cartas al lector . apretem la denuncia al politics no els agrada gens i aqui l´han feta grossa s´han birlat els diners i ara per fer campanya han tingut que agafar diners de no se sap on !! i
a i gràcies als sindicats per defensar-no !! no diran ni piu son simples burocrates al servei de l´administració i dels seus interesos economics.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.187 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok