Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

Enquesta: Us sembla bé que els bombers facin tantes hores extres?

SI (ja m'està bé, i quan hi sigui també em beneficiaré)
15 22.1%
NO (és molt millor un cos amb més efectius i més professional)
53 77.9%
Número total de votants: 54 ( Forrest Talp, Uricontador, vallo, ivan, anahata ) Veure més
No pots participar en aquesta enquesta per que no estàs registrat o no hsa iniciat sessió encara.

TEMA: ÉS UNA VERGONYA!!!!!!

ÉS UNA VERGONYA!!!!!! fa 11 anys 11 mesos #7181

• nick
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 0
Hola bones, companys.
Aquesta si que és bona!!!!!
En data 4 de febrer es fa la Mesa sectorial de negociació de funcionaris, a la que assistèixen per una banda representants de l'administració i per l'altre sindicats.
L'administració pasa les dades de les hores extres efectuades pels diferents departaments i col·lectius, entre ells bombers.
Doncs resulta que l'administració "RECONEIX" que durant l'any 2007 el col·lectiu de bombers va realitzar 152.571 hores extres!

152.571 HORES EXTRES!!!!!!!!!
INCREÏBLE!!!!!!!!!

Si mirem per departaments, que representa moltíssima més gent que un sol col·lectiu, el departament que més hores va realitzar va ser el d'Economia i Finances amb 14.000.
El col·lectiu de bombers acapara el 60% de les hores extres de l'administració i representa encara no un 5% del total.
L'administració es va gastar més de 4 milions i mig d'euros en hores extres de bombers!!!!!!!!!!

Resulta escandalós, indignant i ves a saber que més, que l'administració reconegui 152.000 hores extres i no passi res!!!!!!

Que potser és que hi ha manca d'efectius?
Que potser als que ja hi són ja els hi va be, un bon sobresou?

Davant d'això les mesures de l'administració són menjar-se una convocatòria, recordem que l'oferta pública del 2007 va sortir el 3 d'abril, ja fa gairebé un any, i encara estem esperant!!!!

I els sindicats? Es queden indiferents davant d'una dada semblant?

Tot plegat, tercermundista!!!!!!!

Aquesta és l'administració que volem? i el cós de bombers que volem?

Perque en tinguem coneixement tots!!!!!!!!

Fins la propera.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

ÉS UNA VERGONYA!!!!!! fa 11 anys 11 mesos #7182

Personalment trobo que es una putada per als que volem entrar, ja que podrien ficar més places i aixi tenim mes oportunitats.

Pero tambe penso que si estigués ja dins del cos, m´agradaria ferme algunes hores extres per treure un pluset...

SALUT!

ÉS UNA VERGONYA!!!!!! fa 11 anys 11 mesos #7191

Potser tambe estan incloses les dels bombers voluntaris.Tambe existeix la major dedicació

ÉS UNA VERGONYA!!!!!! fa 11 anys 11 mesos #7192

Potser tambe estan incloses les dels bombers voluntaris.Tambe existeix la major dedicació

ÉS UNA VERGONYA!!!!!! fa 11 anys 11 mesos #7194

• chaito
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 351
  • Gràcies rebudes: 1
jaja potser si tavi. Jo crec que són unes dades bastant alarmants i que s'haurien de tenir en compte en un futur próxim.

Si em torno egoista, sí que m'agradaría fer moltes hores treballant de bomber, ya que és el que m'agrada, i a més trec un sobresou. Però siguem realistes, aquí no estracta de dedicar-li el màxim de temps possible al servei pel simple fet de que a mi m'agradi. Es tracta de donar un bon servei, el més profesional possible i amb un mayor rendiment. No dubto de la professionalitat dels bombers d'avuí día, ni molt menys, pero són persones no màquines. I amb això vui dir que com a persones, fent tantes hores el rendiment no pot ser el mateix que si es limita a un volum d'hores raonable.

Potser moltes d'aqueste hores es passen al parc sense fer cap servei urgent, però sempre es pot donar el cas contrari en que et toqui currar totes les hores seguides. I encara que aquest fet es doni un única vegada, aquell día segurament el rendiment no serà el mateix. Això qui ho paga són els ciutadans, i m'imagino que si els hi preguntessim, obtaríen per un servei al 100% sempre independentment d'altres interessos.

També he escoltat a bastants bombers dir que cambiarien el torn de 24 hores per torns de 8 hores, simplement per aquest fet, perquè arriba un punt en segons quins serveis, que el cos no dona el 100% per cansanci.

Dit això, Opos JAAAAA!!!!i cada any a poder ser :D

Salut!

ÉS UNA VERGONYA!!!!!! fa 11 anys 11 mesos #7214

• nick
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Estic completament d'accord amb el que diu Chaito!!!

El que interessa és realment donar un bon servei, eficaç i inmediat, amb els efectius en plenes condicions; i seguint aquesta política el departament demostra no estar per la feina, simesnó per la bona feina.

A d'altres departaments amb manca d'efectius com ara mossos o serveis penitenciaris les convocatòries són adeqüades a les necessitats, és a dir convocatòries amb forces places, perque a bombers aquesta reticència per treure places?

No serà per pressupost o per manca d'infraestructura.

Espero que tot això vagi canviant pel be de tots, professionals i usuaris.

Ale nois, ànims i a seguir entrenant-estudiant!!!!!!

ÉS UNA VERGONYA!!!!!! fa 11 anys 11 mesos #7248

Alarmant es treballar al 061 12 hores al dia 5 dies a la setmana i cobrar 1400 € aprox. Jo signava ara mateix per entrar a bombers fent aquestes hores i el doble.

ÉS UNA VERGONYA!!!!!! fa 11 anys 11 mesos #7249

es clar que pels que volem entrar es una putada...

ÉS UNA VERGONYA!!!!!! fa 11 anys 11 mesos #7262

• jesus07
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 27
..de quantes persones ,estem parlant ,quan ens referim al "col·lectiu de bombers"?
aviam,si algú te dades de l'any passat..

ÉS UNA VERGONYA!!!!!! fa 11 anys 11 mesos #7267

• nick
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
El col·lectiu de bombers, vol dir els que estan al servei actiu del cos de bombers.

Tota la gent que treballa a oficines i demés està contbilitzada dintre del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació que també tenen hores extres contabilitzades, concretament: 8.474 hores extres.

Per tant el "col·lectiu" de bombers es força reduït, en comparació amb la plantilla global de la Generalitat.

La proporció d'hores és realment desorvitant!!!!!!!!!!

ÉS UNA VERGONYA!!!!!! fa 11 anys 11 mesos #7271

CREC QUE ES MOLT SENZILL, I ES UNA ACTITUD QUE HAN DE TENIR ELS SINDICATS.

O FACILITAR LLOCS DE TREBALL A TOT EL QUE ES PUGUI, O GUANYAR DINER A COSTA DELS PARATS QUE NO HI ENTREN.

LES HORES EXTRES SON UNA FONT DE PARATS SIGUI ON SIGUI QUE ES FACIN.

HAURIEN DE ESTAR PROHIBIDES PER TOT ARREU

A MADRID FAN HORES EXTRES, PER NO CONTRATAR MES GENT, I PRIVATITZAR DESPRES

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.142 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok