Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Llibre de tests fa 18 anys 8 mesos #5844

• linus
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 26
  • Gràcies rebudes: 0
Bé... sembla que ningú té els tests de CCOO per passar per mail. Llàstima perque era una bona sol.lució (gràcies Pompier).
Així doncs sembla que ens haurem de gastar calés. Algú coneix aquest centre d'estudis AITES que té un llibre de tests? N'hi han molts? Me'l recomaneu?
Gràcies companys!

Quan algú desitja amb força alguna cosa, l'univers sencer conspira per que ho aconsegueixi. (P.Coelho)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Llibre de tests fa 18 anys 8 mesos #5855

Si algú vol el llibre de test que ens ho demani per aquest link. ( no el podem publicar)

(imprescindible posar el mail )

NOTA AFEGIDA: PER ARA NO ESTA DISPONIBLE HO SENTIM

salutacions,

Bombers.es

Llibre de tests fa 18 anys 8 mesos #5862

• linus
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Amb tots el respectes, però si voleu afavorir els companys que van fer el llibre, reediteu-lo i que es pugui comprar en alguna llibreria. Ens amenaceu per no pagar una cosa que no es pot comprar... no és absurd?

Llibre de tests fa 18 anys 8 mesos #5866

Hola companys!!

Aquest llibre es va fer per ajudar l'opositor a bomber, i em sembla molt egoista la postura que pren CCOO. Entenc que sino voleu reeditar el llibre no ho feu, pero no priveu una altre organització de difondre-ho quan és una iniciativa que no hos afecta en res.

Esteu sobreposant el, o guanyem nosaltres o no guanya ningú, a proporcionar una ajuda a gent que es prepara una oposició, que es realment una de les funcions de Comissions. Estic del tot convençut que no és aquesta la imatge que voleu donar, per això abans de vetar tan radicalment aquesta iniciativa, em semblaria més just que busquessiu una alternativa amb bombers.es per tal de que tothom hi sortis guanyant. I sino us surt rentable la viabilitat d'aquesta proposta ho os sembla perdre el temps..., almenys deixeu que altres persones la puguin fer servir per ajudar als opositors a bomber, que amb prou feines aconseguim tenir un temari mitjanament decent del qual estudiar.

Força i constancia!!!

Llibre de tests fa 18 anys 8 mesos #5871

Estimats companys, en primer lloc demanar una mica disculpes per la polèmica sorgida en referència als test de CCOO. I disculpes també als autors dels test.
La principal errada va ser nostre per avantsuposar que teniem el dret i permís de difondre aquesta feina.
creiem que és just que es conegui la bona voluntad desde CCOO.

info: Salut. En cap moment el nostre desig és fer negoci ni molt menys perjudicar a ningú. Els temaris i els qüestionaris es van fer per finançar, en part, les despeses de funcionament de l’Agrupació. Per això mateix, per no perjudicar a ningú, hem de preservar la feina dels companys que van fer aquests qüestionaris, dedicant-li moltes de les seves hores lliures. El que farem serà posar-nos amb contacte amb ells, perquè decideixin què volen fer amb aquest material (que és seu), si volen que quedi com està o volen que sigui de lliure disposició i difusió. Per altre banda i en resposta a un company, dir-li que en cap moment, cap administrador de la web bombers.es s'ha posat en contacte amb l'Agrupació per informar de les seves intencions ni demanar permís per difondre aquests qüestionaris. Si em permeteu, hi ha una solució senzilla però laboriosa, posar-vos d’acord 19 de vosaltres (un per tema) i fer un recull d’unes 30 preguntes cadascú. Un cop fet, les podeu intercanviar entre vosaltres i posar-les a disposició de tothom. Això que és molt senzill de dir, és molt difícil de portar a terme. Són moltes les hores per fer un qüestionari ben fet, ho puc dir per experiència. Ara imagineu que ja ho teniu fet i els administradors de la web decideixen que per finançar la pàgina (que s’ha de reconèixer que porta mals de cap, temps i despesa de diners), s’animen a paginar, imprimir, enquadernar i posar a la venda els qüestionaris. Un cop fet això, algú agafa la feina feta i la “regala” a tothom, crec que no us semblaria del tot correcte. Per demostrar la bona voluntat de l’Agrupació i donat que aquesta part del qüestionari la vaig fer jo (per tant són meves), queden a disposició dels administradors de la web, si volen, 30 preguntes del tema de “Coneixement del territori”. Teniu en compte que estan fetes fa més de 2 anys i poden haver-hi errades amb les dades actuals. Ben cordialment: Jordi Andreu Pérez Agrupació de Bombers-CCOO

quedem a l'espera del que pugui venir i agraïm l'aportación individual del Jordi.

Llibre de tests fa 18 anys 8 mesos #5876

• linus
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Millor aquest to conciliador que l'amenaçador de l'anterior missatge. Segurament si de bon principi la gent de CCOO s'hagués mostrat així de pedagògica, gran part de la polèmica s'hagués evitat.
Confio en que tinguin bon criteri per prendre la decisió que crec que han de prendre, tampoc no els hi implica tant, el llibre no està distribuit i a la fi i al cap, no estem tots dins el mateix barco?
Jo, personalment, fa quinze anys que toco la guitarra en un grup de pop i tots els treballs que editem ho fem sota "creative commons", és a dir, que es pot distribuir lliurement sempre que no se'n tregui un benefici econòmic, no es modifiqui l'obra i s'assenyali sempre qui és l'autor. Jo me'n sentiria orgullós que la meva feina es distribuís per ajudar a futurs bombers.

Llibre de tests fa 18 anys 8 mesos #5879

Bon dia.

Està clar que teniu tot el dret a publicar el test o no, de fet com tu dius reiteradament són vostres, i em sembla del tot correcte que els hi hagis de comentar a la resta de gent que va formar part del projecte. Però una cosa és explicar-ho així, i una altre es dir amb amenaces i radicalment que no.

Per altre banda, tampoc crec que s'hagi de justificar que com bombers.es no s'ha possat amb contacte amb vosaltres... Jo personalment, crec que el més adient, veient la iniciativa de la página penjada, hauria estat parlar directament amb ells de manera conciliadora. És a dir, el com ells no han parlat jo tampoc, no em sembla la millor alternativa per donar solució al problema.

Estic del tot d'acord en que du a terme un qüestionari de test és una funció laboriosa i que porta molt de temps, fins aqui tot correcte, pero no crec que sigui justificació per no donar la possibilitat de que altres persones el puguin utilitzar. I amb això no vull crear polémica ni atacar-te, perque de fet la teva postura de deixar que es publiqui la teva part, crec que es la més encertada. Pero per que et facis una idea, es com si jo acabada la carrera em ve un amic i em diu que li ha deixat a un altre tio els apunts i treballs fets en grup per fer fotocopies. Jo et puc ben assegurar que li deixaria, en cap cas se'm pasaria pel cap que m'ha costat molt esforç per ara regalar-los. Suposo que són diferents punts de vista, per això com he dit abans, i com que no depen sol d'una persona, em sembla del tot correcte que demanis permis a la resta de gent, que pot ser no tinguin la mateixa postura(idea que seria molt egoista).

Tan sols espero, com ha dit en Linus, prengui'n la decisió oportuna, i que en cap cas la meva intenció era crear polémica ni ofendre a ningú, i en el cas que ho hagi fet, demanar disculpes. Espero que tothom sorti guanyant i que se solucioni el més aviat possible.

Força i constancia!!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.165 segons
Gràcies a Fòrum Kunena