Estic iniciant en aquest món de les opos i buscant informació per a treure'm el carnet de camió.
He parlat amb Zona F que veig que és una de les més recomanades, però em comenten que per a les pràctiques de circulació hi ha llista d'espera de 4 mesos! I també hi ha espera després per a anar a examen.
És així a tots els llocs? He sentit que hi ha gent que va a Granollers, no sé si per què és més ràpid o senzill.
Qualsevol info i consell us ho agrairia molt, merci!!
És possible que sigui així. Si tens la possibilitat de moure't potser et surt a compte sortir de Barcelona i buscar autoescoles amb menys demanda. Jo me'l vaig treure a Mataró i, tret de l'espera entre un examen i l'altre, no vaig trigar pas tant.
We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.