Bon dia!!
Vull començar a entrenar més a fons la course navette i em pregunto quin és el calçat més adequat per a la prova.
Entenc que amb una sabatilla normal de córrer ja és suficient, però hi ha tantes que no sé ni per on començar.
Tiro per una sola més rígida o que sigui més tova i tingui més amortiment? Vosaltres que utilitzeu? Hi ha alguna marca o model que s'adapti millor a la prova?
Bones. Jo he vist gent fent-la fins i tot amb sabates de futbol sala. Al final has de triar unes que per tú siguin còmodes. Que puguis fer 5k, 10k, 15k sense problema.
Jo faig servir Asics, però m'han parlat molt bé de les Hoka . Ensayo y error fins que trobis l'ideal per tú.
Salut.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Pablo Díaz Pareja
Al final és qüestió de portar el que a tu et vagi bé, que allà veus cada cosa que no entens com no es fan mal... Si ets corredor, agafa les que facis servir per competir. Per la meva experiència, jo sempre ho he fet amb les més reactives que tinc per competir en asfalt. Si vas amb unes Hoka, et trencaràs el peu al primer gir, ja que al tenir tanta amortiguació el material és tou i es doblegarà quan frenis en sec. Per evitar això, has de buscar que tingui poca sola, per estar més a prop del terra i així no donar-li tan joc al turmell. Les de futbol sala diuen que funcionen molt bé, pensa que al final la faràs en una pista d'aquest esport, així que no hi ha sabata que s'hi enganxi millor.
Sigui com sigui, busca alguna sabata que et quedi ben fixa al peu i amb una sola que es clavi al parquet. Com tingui una mica de joc, acabaràs al terra o amb un esquinç.
We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.