Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Pròximes oposicions? fa 3 mesos 1 setmana #71527

• Costas
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, bona nit!

Sóc nou en tot aquest món, ara perfi hem puc permetre estudiar i prepararme per les oposicions de bombers, aniré a la acadèmia fes-te fort, recomenada per un familiar bomber. El problema es que no he trobat quan serà la pròxima convocatòria i m'agradaria saber les dates o si es faràn d'aqui a més anys. També m'agradaria algun consell per a començar en aquest món!

Moltes gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Pròximes oposicions? fa 3 mesos 1 setmana #71528

• grimpador
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 36
  • Gràcies rebudes: 10
Bones!

Primer de tot, començaré amb un consell bàsic. Prèn't-ho amb molta calma, mai sabràs dates exactes d'absolutament res i aniràs sempre a cegues, així que ara entendràs la meva resposta al teu dubte inicial.

Teòricament aquest any han de treure una nova convocatòria igual que la que està ara en curs. És a dir, possiblement entre desembre i març publicaran les bases i començarà tot. Els terminis següents? Ni idea, tant poden ser semblants a l'actual, com tenir la teòrica al setembre del 2024. Sigui com sigui, estigues atent a la web de la gene que en menys d'un any et sortiran les bases.

Salutªª

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.083 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.