Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Convocatòria AOF fa 3 mesos 1 setmana #71517

• Ricard1208
  • Avatar de Ricard1208 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 1
Bon dia. Algú em podria dir on puc trobar les bases de l’última convocatòria d’AOF? He enviat les instàncies i tot perquè tinc el pdf amb les bases (me l’ha passat un conegut), però no trobo la web oficial on estan regulades. Suposo que treuran una llista d’admesos i exclosos i citaran a la gent per realitzar la prova física…

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Convocatòria AOF fa 3 mesos 1 setmana #71518

Bona tarda.

A veure què et diuen, jo no et puc ajudar. Només volia dir que estava esperant a apuntar-me aquest any però no he vist que hi hagués cap convocatòria..

Convocatòria AOF fa 3 mesos 1 setmana #71519

• Ricard1208
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
A mi qui m’ho va passar (ex-bomber) em va enviar les bases que adjunto en aquest missatge. La qüestió és que no he vist cap informació al respecte a les webs oficials…

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: ANUNCI_AOF_2023.pdf
Mida del fitxer: 121 KB
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: DZM85

Convocatòria AOF fa 3 mesos 1 setmana #71520

Ostres, gràcies, m'ho miraré també!

Però em passa el mateix que a tu, com et deia tinc a favorits aquesta web:

Ampliació de borses de treball

vaig veure que surtia fins fa poc la convocatòria d'AOF de l'any passat i donava per fet que posarien aquí la convocatòria d'enguany, però no surt res.. I per més que busco aquí Borses de treball de la DGPEIS a tots els apartats, no ho trobo.

A veure si algú ens posa llum a la foscor XD o si li pots preguntar a qui t'ho va passar d'on ho ha tret...

Merci!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Ricard1208

Convocatòria AOF fa 3 mesos 1 setmana #71521

Ara que m'he mirat bé les bases, posa que la data límit era aquest diumenge dia 11... vas enviar la instància a temps? Jo ja ho deixo estar... però a veure si de totes maneres ens assabentem bé de les condicions i on estar pendents (jo entrava a diari a les webs que he posat abans i mira...). La prova física (una navette) és aquest dijous..!

Convocatòria AOF fa 3 mesos 1 setmana #71522

• Ricard1208
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Vaig enviar les instàncies el dissabte dia 10 però no vaig rebre correu de confirmació. He estat trucant a mil números de la Generalitat però no em saben dir res d'aquesta convocatoria. L’ex-bomber que em va passar les bases a mi, les va rebre d’un bomber del parc de Figueres.

He trucat al parc de Figueres i m’han dit que sí saben que han tret places d’AOF recentment, però res més. Diuen que tot això hauria de sortir a la Generalitat. Les proves físiques son dijous dia 15, així que ja no se què més fer…

Convocatòria AOF fa 3 mesos 1 setmana #71523

• Pablo Díaz Pareja
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Aquest matí he trucat a la DGPEIS i m'han confirmat que al llarg del dia de demà penjaran les llistes de la convocatòria. La documentació no s'ha publicat oficialment, per tant, no la trobareu penjada enlloc, però la convocatòria en principi segueix en peu. Si heu enviat el correu amb la documentació és normal que no us hagin respost, m'han dit que no acostumen a fer-ho. Just acabo de parlar amb un amic bomber que ha preguntat per un grup. Quan sàpiga alguna cosa us dic!
Tot i això, no ens fem il·lusions, és molt estrany que no s'hagi publicat oficialment, imagino que necessiten cobrir places ràpidament i no han estat a temps de presentar una convocatòria oficial i ho fan a través de contactes i coneguts. En fi, encreuem els dits.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Ricard1208

Convocatòria AOF fa 3 mesos 1 setmana #71524

• Ricard1208
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Ostres m’has deixat més tranquil perquè pensava que era l’únic que no en sabia res. Sembla una convocatoria fantasma.

Si durant el dia d’avui pengen les llistes, a quina web seria? És per anar mirant…

Convocatòria AOF fa 3 mesos 1 setmana #71525

• Pablo Díaz Pareja
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Pel que vaig entendre, ho haurien de penjar al web de Departament d'Interior dins la secció d'AOF. Possible enllaç

Convocatòria AOF fa 3 mesos 1 setmana #71526

Hola bon dia, m'ha arribat la llista d'admesos i la llista de diligències de la prova. Les adjunto pels qui no us hagin arribat.
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Pablo Díaz Pareja

Convocatòria AOF fa 3 mesos 5 dies #71529

• Robert sellares
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
Bones, algu tindria la llista de notes i d'admesos de la prova del dijous d'AOF?
Gracies
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: UriB

Convocatòria AOF fa 3 mesos 5 dies #71530

Una pregunta als que us heu pogut presentar. Veig que només hi ha la prova de la navette. Després hi ha mèrits o alguna altra cosa? O simplement es fa la navette, s'ordena la gent pel número de paliers i, per ordre des del primer, es van triant destinacions fins a exhaurir-les??

Em volia presentar enguany, però amb aquesta "convocatòria fantasma" me'n vaig assabentar tard, i gràcies a que el company Ricard1208 ho va comentar aquí, si no ni m'entero... I bé, voldria tenir-ho tot clar de cares a l'any que ve. Tant de bo facin una convocatòria normal, amb una difusió amb cara i ulls oberta a tothom...

Molta sort als que heu pogut participar!

Convocatòria AOF fa 3 mesos 3 dies #71531

• Pablo Díaz Pareja
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Normalment, a les convocatòries oficials hi ha un període per presentar mèrits (llengua catalana, permís de conduir, experiència professional i PRL). En aquest cas al no ser una convocatòria oberta i no tenir gaire temps de marge, s'ha tingut en compte únicament la nota de la navette, però el normal sempre és que hi ha un espai per a presentar mèrits, sempre que hagis superat la navette amb bona nota i formis part del grup de persones seleccionades per entrar a la borsa de treball.

Pel que fa a futures convocatòries encara no se sap res. En principi haurien d'obrir noves places per a la campanya 2024/25, aquest any no les han fet i ja s'ha vist que continua havent-hi problemes de personal. Tot i això, si vols estar al cas de qualsevol novetat al respecte, entra al Telegram "Opositors Bombers Generalitat", jo hi vaig entrar fa un parell de setmanes i va genial, t'assabentes de tot!

Convocatòria AOF fa 3 mesos 3 dies #71532

Ah, és que no tinc Telegram, mai l'he fet servir, però m'ho instal·laré perquè sembla que pot ser útil per moltes coses.

Gràcies per la info!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.285 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.