Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dubte amb el carnet de camió fa 11 mesos 2 setmanes #71314

• OscarPino
  • Avatar de OscarPino Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Bones ;)

Sóc l'Oscar i tinc un certs dubtes amb tema de les opos i el carnet de camió.

La cosa és, tinc 20 anys i per ara estic estudiant per el carnet de camió i a poder ser principis de Març, que ja haurè fet 21 anys treurem el pràctic i tal. Mentres, no fa gaire vaig llegir en aquest mateix fòrum que "possiblement" es convoca la última tongada de les 250 places cara a finals d'Octubre, i jo em pregunto, puc presentar-me a les opos mentres estic treient-me el carnet o s'ha de tenir si o si abans d'inscriure's?

Moltes gràcies i salut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubte amb el carnet de camió fa 11 mesos 2 setmanes #71315

Bones, en cas de Bombers funcionaris, necessites tenir el carnet C abans de l'últim dia de fi de termini de presentació de solicituds,
és a dir, si les bases surten per exemple al 10 d'Octubre i el termini per presentar solicituds és el 10 de Novembre, a aquesta data ja l'hauries de tenir.
En el cas de Bombers Voluntaris però, pots opositar i fins i tot entrar, i tens 5 anys a comptar desde el nomenament per treurete'l.

Si mires bases de convocatòria d'altres anys veuràs tot aixo.
Salut i Força!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: OscarPino

Dubte amb el carnet de camió fa 11 mesos 2 setmanes #71317

Hola
A bombers funcionaris també et pots presentar i fer l'examen teoric i fins i tot les fisiques. Pero en algun moment o altre et demanaran el carnet i si no el tenies abans de la finalització del termini per presentar solicituds, et faran fora.
Es una bona oportunitat per fer un "simulacre" d'examen encara que no tinguis el carnet.

Salut

Dubte amb el carnet de camió fa 11 mesos 2 setmanes #71323

• cc.westerneurope
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 5
  • Gràcies rebudes: 2
Hola Oscar. A mi em va passar algo semblant (no per edat) en la convocatoria actual. L'últim dia del període d'inscripció era el 13 d'octubre 2021 (!!!) i em vaig treure el carnet el 8 de novembre 2021 (!!!) (la DGT dóna molt poques cites per pujar a exàmen). T'aconsello que quan més aviat t'ho treguis de sobre millor. L'examén teòric crec que no va ser fins al març 2022 (!!!!!). FEIA 4 MESOS QUE TENIA EL CARNET i no em vaig poder presentar. Vaig escriure a administració (apuntant-me prèviament a la opo/exàmen teòric) i em van confirmar que tard o d'hora em tombarien.
PD. Fins i tot em van fotre una mica de bronca, ja que si em presentava a la opo i treia bona nota al teòric, podria fer fòra a algú que si estaba en condicions de passar la prova.

Dubte amb el carnet de camió fa 11 mesos 1 dia #71336

Bon dia, estic desesperat amb el carnet de camio i les llargues cues d’espera permexaminar-se. Tinc la
Part teòrica i el circuit pero estic a la
Espera del de circulació i desde l’autoescola no em
donen solució, tan sols que hi ha molta cua a tot arreu. A algu mes li passa? Sabeu alguna acadèmia que vagi mes ràpid? Que passa si surten bases i no tonc el
Case C pero estoy en ello i m’apunto
A opos? Puc tenir
Problemes mes endavant? Coneixeu algun cas?

Dubte amb el carnet de camió fa 10 mesos 4 setmanes #71337

No sé on va més ràpid, sempre es diu que hi ha gent que va a poblacions petites a treure carnets més ràpid que a Barcelona, per exemple, però no ho sé, jo ho vaig fer a Barna i vaig trigar molt (entre un parell de suspensos als dos pràctics i les esperes...).

D'altra banda, l'últim dubte està ja explicat en aquest fil si llegeixes més amunt. Has de tenir el carnet abans del fi de la data de presentació de solicituds, si t'apuntes sense tenir-lo i te'l treus durant la opo no serveix i tard o d'hora t'eliminaran de la opo.

Salut!

Dubte amb el carnet de camió fa 10 mesos 4 setmanes #71338

Pregunta alguna autoescola de Lleida i voltants, allà no hi ha llista d'espera per fer l'examen

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.109 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.