Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Titulació per les opocisións fa 1 mes 3 setmanes #71114

• Ravenford
  • Avatar de Ravenford Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia.

Soc un home de 39 anys que està pensant a convertir-me en bomber. Estat mirant les bases per participar en les convocacions i, m'he adonat que posa que cal Graduat en Educació Secundària Obligatòria, grau mitja, batxillerat o superior, però no específica quin exactament. ¿Això vol dir que és vàlid qualsevol títol?

Tinc el títol de Tècnic de xarxes i microinformàtica, i Tècnic Superior d'Aplicacions Multiplataforma. ¿Aquests servirien per presentar-me a les oposicions? ¿O tinc de treure'm algun títol específic per aquesta tasca?

Moltes gràcies per endavant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

700x80 Bomberos GIF V2

Titulació per les opocisións fa 1 mes 3 setmanes #71115

Molt bones company, de moment amb graduat escolar n hi ha prou però crec que per la previsió es que en un temps no molt llunyà demanin batxillerat, grau mitja o accés a la universitat per majors de 25.
Molts ànims i a tope 💪🏻💪🏻💪🏻😊 si no vaig equivocat per la següent encara no ho demanaran

Titulació per les opocisións fa 1 mes 3 setmanes #71116

Bones,
Fins ara, amb la ESO o estudis superiors ja valía.
Per la propera opo (no aquesta en curs) ens van dir desde dins que ja es sortirà com a bomber de primera de l'escola. Per tant, entenc que demanaran batxillerat o equivalent, que es el que es demana per accedir a Bomber de primera.

Sort i ànims!

Titulació per les opocisións fa 1 mes 2 setmanes #71121

Bones una consulta així entenc que aquesta pròxima opo que està per sortir encara amb la ESO encara es podrà no???

Titulació per les opocisións fa 1 mes 2 setmanes #71122

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 82
  • Gràcies rebudes: 17
No crec. Tot apunta que la propera opo serà requisit el batxi o equivalent i que passaran a bombers de 1era post escola... I fer fer un concurs de trasllats amb tots els b1 de Catalunya.

Titulació per les opocisións fa 1 mes 2 setmanes #71124

Per el que jo entenc així pinta bomber9 la proxima seria amb ESO y la següent ja seria batxi.
Hem de contar que la oferta publica per aquesta següent ja esta publicada amb nivell C2,l altra ja seria amb batxi. Es el que jo tinc entès

Titulació per les opocisións fa 1 mes 2 setmanes #71126

Segons la modificació de la llei que s'ha aprovat aquest any, en que s'ha suprimit la categoria de bomber de l'escala bàsica (C2), i que a partir de la propera convocatòria (la 81/21 no, perquè és va convocar amb l'antiga llei en vigor) s'accedirà directament a bomber de 1a,es a dir, categoria C1, amb els requisits d'estudis per l'accés que això comporta.

Titulació per les opocisións fa 1 mes 2 setmanes #71127

aixi entenc que la proxima que ha de sortir al aprovar la llei ja sera per nivell c1??
encara falta sorti una de 250 mes del paquet que van dir de les 1000plaçes .
no sera despres d'aquesta que demanaran el c1

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.116 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.