Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: COMENÇAR DE 0 AMB 20 ANYS

COMENÇAR DE 0 AMB 20 ANYS fa 1 setmana 5 dies #70362

• r23ribalta
  • Avatar de r23ribalta Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia,
actualment tinc 20 anys i estic acabant 3r curs de la carrera que estudio.
Tinc clar que una vegada l'acabi, vull dedicar-me directament a les oposicions de bomber. Què em recomaneu fer?
He pensat que mentrestant podria aprofitar per anar-me treient el carnet C, però agrairia consells sobre si començar ja a preparar-me especificament les físiques (faig molt esport però no encarat a les proves), anar estudiant ja o almenys comprar els llibres, etc.
Més que res es quines coses m'aconsellarieu fer durant aquest any en el qual encara estic estudiant per tal que no el desaprofiti totalment en relació a les oposicions.
També carnets o cursos que em servirien per anar sumant mèrits...el que sigui!
En cas de qualsevol cosa que hagues de comprar, agrairia enormement links, si no es molt demanar

Moltes gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

COMENÇAR DE 0 AMB 20 ANYS fa 1 setmana 5 dies #70363

Bon dia.
Bé jo el que faria en el teu cas seria veure les bases de l'anterior convocatoria per veure el que demanen. També hem treuria el carnet C ja que és una cosa que demana temps, sobrerot ultimament amb el tema COVID que pel que he llegit la cosa s'alenteix molt.

A partir d'aquí ja depen del temps. Si et queda un any de carrera suposo que deus tenis encara hores d'estudi per endavant. Comença a entrenar o a fer exercicis de psicos les estones que vulguis desconnectar.
El que també faria seria apuntar-me a la següent convocatòria, més que res per veure com és una opo, conèixer gent... encara que no tinguis el carnet no passa res. Ara per ara no el demanen fins al final. Podries fer el primer/primers examens sense problema (jo ho vaig fer el 2018).

Per cert si vols entrenar, nose on vius, però de ben segur que prop d'on vius hi ha gent que entrena.
Academies per prepar opos les millors Ràcord Girona o Feste Fort. A Tarragona hi ha opositar és fàcil i jo tinc algun tema seu i no esta malament.

Apa sort i espero haver-te ajudat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.090 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok