Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Avaluació psicológica 19.2

Avaluació psicológica 19.2 fa 1 setmana 3 dies #70103

strato va escriure: A la última oposició de Bcn, a l'entrevista va suspendre un 6% de noies i un 30% de nois. Qui no ho vulgui veure allà ell. Evidentment que no és culpa de les noies, però això demostra que amb aquest tipus de prova l'administració pot fer i desfer com vol.

Això es un altre tema, aquí els companys estan parlant de la opo 19.2! I SEMPRE passa amb aquests tipus de proves, esteu al vostre dret de reclamar. Jo he demanat els meus resultats, a ver que m'arriva...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Avaluació psicológica 19.2 fa 1 setmana 3 dies #70104

• Arnulfo
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 35
  • Gràcies rebudes: 6

strato va escriure: A la última oposició de Bcn, a l'entrevista va suspendre un 6% de noies i un 30% de nois. Qui no ho vulgui veure allà ell. Evidentment que no és culpa de les noies, però això demostra que amb aquest tipus de prova l'administració pot fer i desfer com vol.

Més llàgrimes d'opositor matxo... Doncs si tants homes suspenem i tantes dones aproven, potser que ens ho fem mirar els homes, que algun problema tindrem.

No ens queixem tant els homes quan posen proves que son molt desiguals pels diferents tipus d'home que son opositors, que n'hi ha moltes, això sí noi, si en algun moment es parla de les dones, aquí mai hi ha dubtes, per nosaltres sempre els hi regalen tot.

Au venga...

Avaluació psicológica 19.2 fa 1 setmana 2 dies #70105

• Opomen
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • "Una victòria fàcil no té mèrit.
  • Missatges: 22
  • Gràcies rebudes: 6
Crec que cadascú es lliure d' opinar y de demanar explicacions en quan al metode qualificatori a les oposicions. No ho trobo com una manera de "plorar", es lluitar per vies administratives algo que creus que no es correcte, ho trobo molt lloable. Simplement despres l' adm. haurà d' estudiar el cas i decidir.
També s' ha de dir; vivim en un pais on, entre d' altres, tenim un ministeri anomenat d' igualtat, en el que els tribunals ja han impugnat metodogia de certes contractacions que vulneraven l' art 14 (el que defensa l' igualtat). Com a exemple de l' actual corrent "igualitaria" poso el cas del que està pasan en unes oposicions a Huesca:

www.elespanol.com/reportajes/20210202/pr...sca/555945810_0.html
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: contrafort

Avaluació psicológica 19.2 fa 1 setmana 2 dies #70106

Llàgrimes d'opositor?? Ni llàgrimes ni opositor, sinó defensor dels opositors, perquè des de fa més de 15 anys, és a dir des de que hi ha la maleïda prova de l'entrevista, la oposició ha perdut tota la part objectiva que hauria de tenir. Torno a dir, comentar aquestes dades estadístiques no és anar contra ningú, senzillament manifestar que d'objectiva aquesta prova no en té res, i que permet fer i desfer. Des de que es fa continuen entrant perles i gent molt qualificada queda fora.
I sí, sé del que parlo. Recorda que no tothom és opositor aquí i hi ha gent que porta molts anys a la casa. Així que, salut i respecte.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: contrafort

Avaluació psicológica 19.2 fa 1 setmana 2 dies #70107

• contrafort
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 3
Qualsevol que fes l'última oposició de bombers de barcelona és fàcil de veure que des de l'inici es van seguir unes directrius amb intenció que entressin més dones. De la mateixa manera, en aquesta oposició de la Generalitat s'observa que no ha estat així. No per això les entrevistes deixen de ser una prova subjectiva, on una sèrie de persones juguen a tenir el poder de triar en mitja hora qui és vàlid per a complir en molts casos el somni de la seva vida. Que a més s'hagin de llegir comentaris com els teus que a més de poc empàtics i desencertats són deplorables i irrespectuosos fa que em vegi en l'obligació de demanar-te respecte cap als altres ja que no només els escrius assegurant que tenen algun problema psicològic pel qual no han passat la prova, sinó que a més ho fas en un fil d'una persona recentment afectada que demana com encarar unes represàlies d'una cosa que és totalment injusta. FORA ENTREVISTES
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Opomen

Avaluació psicológica 19.2 fa 1 setmana 2 dies #70109

Jo crec que en aquesta prova, el que i veig jo desde el meu punt de vista, que la nota en que s ha puntuat a cada aspirant va una mica en la dinamica de la mitja de les altres proves anteriors, teoric i fisic, exceptuant algunes excepcions, l ordre de les posicions no a variat el que ens pensavem alguns.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.161 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok