Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Avaluació psicológica 19.2

Avaluació psicológica 19.2 fa 1 setmana 3 dies #70087

• RicardLP
  • Avatar de RicardLP Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Bones a tots i totes,
Resumint, m'han posat una nota molt baixa a la 3a prova de la opo 19.2 que em deixa fora de carrer, se que hi haurà opinions per tot, peró personalment opino, com tothom que està aquí, que tinc les aptituds necessàries per a ser bomber, i evidentment en total desacord amb la nota.

La pregunta: Algú sap el procediment, primer per a demanar explicacions i després per a recórrer aquesta prova?

Gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Avaluació psicológica 19.2 fa 1 setmana 3 dies #70088

Hola, pots presentar un Recurs d'alçada, en cas de considerar negligències en la prova, etc. Tens 1 mes des de la publicació de la diligència.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: RicardLP

Avaluació psicológica 19.2 fa 1 setmana 3 dies #70089

Un recurs d'alçada és complicat, perquè has d'aportar proves per a tenir alguna possibilitat de que et canviïn alguna cosa, i al no poder gravar-ho de proves no en tens cap. Millor fes una petició genèrica.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: RicardLP

Avaluació psicológica 19.2 fa 1 setmana 3 dies #70090

Hola,

Jo també crec que la nota no ha estat justa amb mi, pero suposo que aixo ho creiem tots els que hem tingut baixa nota jeje. Personalment crec que les opos son aixi i es molt dificil objectivar-ho tot a gust de tothom. Un recurs d'alçada en aquest cas no te sentit ja que estic segur de que van ser el mes objectius posible i de fet hi havia observadors del departament d'interior precisament per si despres hi havia algun recurs d'alçada poder-se justificar correctament.

El que si pots fer es demanar el teu expedient (tots tenim el dret a fer-ho), pero amb l'objectiu de saber quina nota vas tenir en cada una de les competencies, res més.

Sort i a preparar la següent!

Avaluació psicológica 19.2 fa 1 setmana 3 dies #70091

Bones!

Com t'han dit, el primer pas es demanar notes de cada prova i segons competències amb una petició genèrica. Després, si creus que has de seguir, un recurs d'alçada per posar fi la vía administrativa, i si ho creus convenient, el contenciós administratiu finalment.
T'animo a que lluitis pel que creus q es just. Conec personalment gent que la van fer fora a l'entrevista de Gene o Bcn (sense gaires proves a aportar i amb gent del tribunal present a les entrevistes), i van guanyar el judici un parell d anys després.

Aquesta prova continua essent poc objetiva per un proces selectiu. Jo no he sortit mal parat, però tinc companys que he flipat bastant amb la nota.

Sort!

Avaluació psicológica 19.2 fa 1 setmana 3 dies #70092

Elnou va escriure: Hola,

Jo també crec que la nota no ha estat justa amb mi, pero suposo que aixo ho creiem tots els que hem tingut baixa nota jeje. Personalment crec que les opos son aixi i es molt dificil objectivar-ho tot a gust de tothom. Un recurs d'alçada en aquest cas no te sentit ja que estic segur de que van ser el mes objectius posible i de fet hi havia observadors del departament d'interior precisament per si despres hi havia algun recurs d'alçada poder-se justificar correctament.

El que si pots fer es demanar el teu expedient (tots tenim el dret a fer-ho), pero amb l'objectiu de saber quina nota vas tenir en cada una de les competencies, res més.

Sort i a preparar la següent!

Jo crec que posats a demanar no estaria malament demanar un desglossament per exercici, no només per competència. Seria una manera de veure en quin moment vas fallar. I també demanar si els 3 exercicis tenien el mateix pes dins la nota final. Jo és el que he fet.

Avaluació psicológica 19.2 fa 1 setmana 3 dies #70093

• RicardLP
  • Avatar de RicardLP Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Gràcies a tots per les respostes,
Jo ho intentaré lluitar, pots haber agradat mes o menys, peró si es mira la llista, els primers dies una persona que puntuen baix li posen un 7, en canvi la zona de la L de cognom es un drama, penso que varia molt segons els qualificadors, només vull igualtat,
Penso que és una prova en la que no et poden conèixer realment, personalment penso que amb l'entrevista es coneixia millor l'aspirant.

Apretarem x la proxima!

Avaluació psicológica 19.2 fa 1 setmana 3 dies #70094

• capo2
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 360
  • Gràcies rebudes: 176

RicardLP va escriure: Gràcies a tots per les respostes,
Jo ho intentaré lluitar, pots haber agradat mes o menys, peró si es mira la llista, els primers dies una persona que puntuen baix li posen un 7, en canvi la zona de la L de cognom es un drama, penso que varia molt segons els qualificadors, només vull igualtat,
Penso que és una prova en la que no et poden conèixer realment, personalment penso que amb l'entrevista es coneixia millor l'aspirant.

Apretarem x la proxima!

Això ja son suposicions teves

Avaluació psicológica 19.2 fa 1 setmana 3 dies #70095

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 71
  • Gràcies rebudes: 17
,

Avaluació psicológica 19.2 fa 1 setmana 3 dies #70097

• Arnulfo
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 35
  • Gràcies rebudes: 6

Picapedra va escriure: Jo he sortit més o menys ben parat de la prova aquesta, tinc companys molt vàlids amb notes molt baixes i algun amic que està mig sonat amb més de 8,5 que tenien la sensació d'haver fet fatal.
Com bé dius, les notes venen molt marcades per lletra i inclús franja horaria/dia, fets així et fan perdre la poca confiança que tenim amb el tribunal. També cal remarcar la mitja de notes de les noies, on excepte casos concrets, és força més elevada. Segurament és políticament incorrecte dir-ho però tots/es sabem que és així... Com també sabem que és perquè entrin dones al cos. Crec que una de les solucions perquè hi hagi més dones al cos és potenciar la professió abans del procés, fer entendre que no és una professió només pels homes ( com cap professió). Un cop a dins del trajecte del procés selectiu tots/es hauríem de ser igual.

Noi, això son llàgrimes d'opositor matxo, apart de mentida. Has fet la mitja de dones i homes? No l'has fet... ja te la dic jo: 7.64 els homes, 7.57 les dones.

Busca't una altra excusa que no sigui del segle passat o assumeix la teva nota.

Salut!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Elnou

Avaluació psicológica 19.2 fa 1 setmana 3 dies #70098

Picapedra va escriure: Jo he sortit més o menys ben parat de la prova aquesta, tinc companys molt vàlids amb notes molt baixes i algun amic que està mig sonat amb més de 8,5 que tenien la sensació d'haver fet fatal.
Com bé dius, les notes venen molt marcades per lletra i inclús franja horaria/dia, fets així et fan perdre la poca confiança que tenim amb el tribunal. També cal remarcar la mitja de notes de les noies, on excepte casos concrets, és força més elevada. Segurament és políticament incorrecte dir-ho però tots/es sabem que és així... Com també sabem que és perquè entrin dones al cos. Crec que una de les solucions perquè hi hagi més dones al cos és potenciar la professió abans del procés, fer entendre que no és una professió només pels homes ( com cap professió). Un cop a dins del trajecte del procés selectiu tots/es hauríem de ser igual.

El que dius sobre les noies no es cert. La nota mitjana de tots ha estat d'un 7,78 i si repases les notes de les noies ni ha algunes per sobre i moltes altres per sota... Si volem igualtat al cos potser hem de començar nosaltres per objectivar les nostres opinions i no pensar que les noies ho tenen més facil, perque no es cert.

Avaluació psicológica 19.2 fa 1 setmana 3 dies #70099

• capo2
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum

El que s'ha de llegir, mare meva!!

Dir que la nota varia segons la lletra i franja horaria, home/dona es lamentable. I fins aquí, ja he llegit prou per avui.
Si no esteu conforme en com funcionen les oposicions, busqueu-vos una altra feina.

Avaluació psicológica 19.2 fa 1 setmana 3 dies #70100

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 71
  • Gràcies rebudes: 17
Disculpeu m'he equivocat amb el comentari. M'he deixat dur pels mals resultats de companys i dades no contrastades que em van dir.
Capo2, tu ets bomber professional? Estàs a tot arreu, crack.

Avaluació psicológica 19.2 fa 1 setmana 3 dies #70101

A la última oposició de Bcn, a l'entrevista va suspendre un 6% de noies i un 30% de nois. Qui no ho vulgui veure allà ell. Evidentment que no és culpa de les noies, però això demostra que amb aquest tipus de prova l'administració pot fer i desfer com vol.

Avaluació psicológica 19.2 fa 1 setmana 3 dies #70102

• capo2
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum

Picapedra va escriure: Capo, tu ets bomber professional? Estàs a tot arreu, crack.

Ves que no t'hagi entrevistat o format a l'escola en futur proper!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.208 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok