primer missatge, amb el permís de tothom em quedo per aqui per anar aprenent. Estic actualment a l'ISPC, a l'EPC, finalitzant el curs però fa temps que vull fer Bombers Gene/BCN. M'acabo d'apuntar aquesta setmana al carnet C i no crec que em doni temps a tenir-lo quan surtin les bases: s'ha de tenir el C en vigor abans que finalitzi el període d'inscripció entenc, o és fins que comenci l'escola? D'altra banda, sento moltes coses sobre les proves d'ofici i si hi haurà conducció o no a Gene de nou, un misteri, qualsevol informació que m'arribi la compartiré, però tot el coneixement que teniu els més experts s'agraeix.
El carnet C l'has de tenir abans que finalitzi el periode d'inscripció, això és així tant a Gene com a Barcelona.
Ara bé, sense tenir el carnet se't permet apuntar-te i presentar-te a les dues opos; a Barcelona et deixen fer l'examen teòric i en cas de passar a físiques allà et "fan fora". A Gene en canvi podries anar fent i passant proves fins el final de la opo i quan et convoquessin a l'escola et descartarien per no complir amb el requisit del camió (tot i que t'haguessis tret el carnet en el transcurs de la opo).
Salut i sort!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Atlas