Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: proximes oposicions generalitat

proximes oposicions generalitat fa 1 mes 2 setmanes #70575

Bon dia,

primer missatge, amb el permís de tothom em quedo per aqui per anar aprenent. Estic actualment a l'ISPC, a l'EPC, finalitzant el curs però fa temps que vull fer Bombers Gene/BCN. M'acabo d'apuntar aquesta setmana al carnet C i no crec que em doni temps a tenir-lo quan surtin les bases: s'ha de tenir el C en vigor abans que finalitzi el període d'inscripció entenc, o és fins que comenci l'escola? D'altra banda, sento moltes coses sobre les proves d'ofici i si hi haurà conducció o no a Gene de nou, un misteri, qualsevol informació que m'arribi la compartiré, però tot el coneixement que teniu els més experts s'agraeix.

Ànims i endavant a tothom!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

proximes oposicions generalitat fa 1 mes 2 setmanes #70576

• lidia.se
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 46
  • Gràcies rebudes: 25
Hola Atlas,

El carnet C l'has de tenir abans que finalitzi el periode d'inscripció, això és així tant a Gene com a Barcelona.
Ara bé, sense tenir el carnet se't permet apuntar-te i presentar-te a les dues opos; a Barcelona et deixen fer l'examen teòric i en cas de passar a físiques allà et "fan fora". A Gene en canvi podries anar fent i passant proves fins el final de la opo i quan et convoquessin a l'escola et descartarien per no complir amb el requisit del camió (tot i que t'haguessis tret el carnet en el transcurs de la opo).

Salut i sort!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Atlas

proximes oposicions generalitat fa 1 mes 6 dies #70586

• bbspeis
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 6
Molt bones companys sembla que sortiran les bases al septembre, no es segur però es el que es comenta. Algú te alguna altra info?

Temps de càrrega de la pàgina: 0.099 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.