Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Proxima oposicion de la Generalitat

Proxima oposicion de la Generalitat fa 2 setmanes 7 hores #69899

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 371
  • Gràcies rebudes: 152
A la 81/19 ens van donar els resultats de les mediques l'1 o 2 d'agost i no vam tenir mèrits definitius fins a mitjans de desembre. Va començar l'escola el 8 de gener de 2020. No se pq van trigar tant pels mèrits xo si van així fins al setembre no compteu començar...
Per altra banda, jo crec q no hi haurà convocatòria 81/20 sinó 81/21, i si, l'escola serà al 2022. Jo crec, eh!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Proxima oposicion de la Generalitat fa 1 setmana 6 dies #69900

Miki NPK va escriure: A la 81/19 ens van donar els resultats de les mediques l'1 o 2 d'agost i no vam tenir mèrits definitius fins a mitjans de desembre. Va començar l'escola el 8 de gener de 2020. No se pq van trigar tant pels mèrits xo si van així fins al setembre no compteu començar...
Per altra banda, jo crec q no hi haurà convocatòria 81/20 sinó 81/21, i si, l'escola serà al 2022. Jo crec, eh!!!!

I si fos aquest el cas de que no fan 81/20, sino que fan 81/21, avisarien de cap manera? O hem d'estar a l'espera com uns ansiosos?

Proxima oposicion de la Generalitat fa 1 setmana 6 dies #69901

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 230
  • Gràcies rebudes: 29
Miki, crec que t 'has anat massa, hi ha una aprovacio /20 i penso que surtira com va dir
Capo, al Marc... I sol clavar-les... Quan a dit alguna data...

Proxima oposicion de la Generalitat fa 1 setmana 6 dies #69902

manuCV va escriure:

Miki NPK va escriure: A la 81/19 ens van donar els resultats de les mediques l'1 o 2 d'agost i no vam tenir mèrits definitius fins a mitjans de desembre. Va començar l'escola el 8 de gener de 2020. No se pq van trigar tant pels mèrits xo si van així fins al setembre no compteu començar...

I si fos aquest el cas de que no fan 81/20, sino que fan 81/21, avisarien de cap manera? O hem d'estar a l'espera com uns ansiosos?

Jo crec que si no fan convocatoria aquest any (que podria ser), els sindicats apretaran perque ho diguin. I sortira el conseller dient algo aixi com "degut a les restriccions de la pandemia hem hagut d'ajustar bla bla bla i per tant es posposen a l'any que ve aquestes oposicions"...

Esperem que no sigui aixi...

Proxima oposicion de la Generalitat fa 1 setmana 6 dies #69903

iep gent de l'orient! espero que no sigui com diu en Miki però no és descabellat la veritat... Segurament van trigar tant a treure les definitives perquè hi havia tot l'Agost per davant + l'arrancada del Setembre. Malauradament té pinta que el covid marcarà els tempos... tot i així, els aspirants a bombers de Barna que estan a l'escola estan fent el curs en ple còvid; així que si la necessitat és molt urgent i les mesures de seguretat són bones potser tiren pel dret i l'escola de la 19.2 començarà aquesta primavera.
Va, salut!

Proxima oposicion de la Generalitat fa 1 setmana 6 dies #69904

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 230
  • Gràcies rebudes: 29
Quan van conovocar les proves de la 19,
Els parametres no es que esriguessin molt
Millor... A mes ja hi ha una vacuna, en teoria a
d'anar a millor.....

Proxima oposicion de la Generalitat fa 1 setmana 6 dies #69905

• gassssss
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 57
  • Gràcies rebudes: 10
Com a precedent aquests anys anem tenint les oposicions de mosso... van assegurar (de mosso) que les bases sortirien segur abans de finalitzar el 2020 i res de res... Moltes gràcies per la info però esperem que aquest 2021 tinguem convocatòria, jo continuo creient amb bases febrer i teòric abans de l'estiu.
Salut i paciència!

Proxima oposicion de la Generalitat fa 1 setmana 6 dies #69906

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 371
  • Gràcies rebudes: 152

Marcosman va escriure: Miki, crec que t 'has anat massa, hi ha una aprovacio /20 i penso que surtira com va dir
Capo, al Marc... I sol clavar-les... Quan a dit alguna data...

Tranquilitat i bons aliments nois/es... Era una mica de broma el tema de 81/20, 81/21... Tant és com es digui la convocatoria... Jo dic q es dirà 81/21 pq sortirà al 2021 i n'estic segur q sortirà aviat, abans de q s'acabi la 81/19.2. En cap moment posava en dubte les paraules de Capo. Pel tema de si avisaran... Algun cop han avisat d'algo? Las cosas de palacio van despacio i les de la gene encara més o sigui q paciència q això forma part de la opo mal q ens pesi... Molts ànims companys/es!!

Proxima oposicion de la Generalitat fa 1 setmana 5 dies #69907

Marcosman va escriure: Quan van conovocar les proves de la 19,
d'anar a millor.....

Una vacuna? amb aquest invent només anirem a pitjor

Proxima oposicion de la Generalitat fa 1 setmana 5 dies #69908

• kenfollat
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 51
  • Gràcies rebudes: 16

MBumo va escriure:

Marcosman va escriure: Quan van conovocar les proves de la 19,
d'anar a millor.....

Una vacuna? amb aquest invent només anirem a pitjor

Va dir T.Edison del corrent altern de N.Tesla
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: JTR

Temps de càrrega de la pàgina: 0.133 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok