Bon dia, estic a mitges del carnet de camió, hem falta l'examen de circulació i ja m'han dit que men vagi oblidant, que estan saturadíssims i les dates d'exàmens surten a comptagotes, 1 o 2 al mes màxim.
Si això li sumem la cua d'espera, pots comptar.
M'han arribat a dir que a Barcelona poden tenir llistes d'espera de fins al Juny.
Algú mes en aquesta situació?
Suposo que a les bases de la següent convocatòria no sortira cap modificació al respecte adaptant-se a aquesta realitat...
Hola company,
Puc entendre la teva angoixa, ja que jo he passat també aquest mal trangul d' anar molt justa pel camió amb una convocatòria a la vista.
No puc dir-te res sobre com estan les autoescoles actualment, però la meva recomanació és que investiguis i truquis a autoescoles d'altres municipis a veure si trobes menys cua, i que si ho veus factible canviis el teu expedient a una altra autoescola..... potser al final no ho acabaras fent i et quedaras on estàs, però almenys et quedaràs tranquil d'haver-ho intentat tot. Això li passa a gent cada any i n'hi ha que se'n van fora de Catalunya i tot a examinar-se.
Per altra banda, jo no esperaria que des de convocatòries "siguin comprensius" i s'adaptin a això....
Ànims i sort
Jo tampoc confiaria en que adaptin les bases a la situació. Actualment estic amb el C+E, i ja m'han mentalitzat de que no hi compti fins mínim maig (i no sóc ara a Barcelona), entenc que és generalitzat.
Tot i així, com ja t'han dit, provaria de cercar altres llocs. Hi ha gent que marxa a una altre comunitat i s'ho treu en poques setmanes, així que si tens la possibilitat i vols anar a aquesta opo, jo que tu m'hi llençava.
De totes maneres depèn de l"autoescola, pel C a barna una em donava 6 mesos d'espera, però vaig anar a Singuerlín (a sant martí) i en cosa de setmanes el tenia. Personalment, en la que et puc recomanar que provis és aquesta.
Moltes gràcies provaré, però de totes maneres a un parell que he trucat ja hem diuen que fins a finals de gener com a mínim res.
El tema de marxar a un altra comunitat ja ho tenia al cap, però ara es suma el problema del confinament, no se si anar a una autoescola es "causa justificada"