Si perdona, ja vinc, esque estava d'entreno, em demanes que rebati.. aveure, jo esque debatre sobre coses impossibles , no hem motiva gaire, prefereixo invertir en entrenar... contesto els tres missatges de cop.
Demanes que rebati.. esque encara no he vist cap argument, només una frase molt bàsica que realment em fa cosa perdrehi temps, però ho faré.
El que està clar és que la prova ha sigut un disbarat, ha sortit malament l'invent i això ho se jo , ho saps tu (ho has reconegut forces vegades ,tu en dius barems extremadament exigents no publicats a les bases i sense justificacio dels resultats) però és exactament el mateix. També sap que és injust EL COSÍ que dieu i el molt honorable tiet seu, (senyor conseller Samper) i ho sap també tothom dins del cos de bombers, treballadors i formadors, que no només han donat suport sinó que shan posat les mans al cap.. o sigui tothom sap que la prova es un desastre, una altra cosa es que es vulgui arreglar , perquè es temps , feina i diners..
Hi ha moltes maneres darreglarho, parar tota la opo? quin disbarat, pq parar una opo si només s'ha fet malament una de les tres proves? de solucions n'hi ha moltes, i les proposarà interior o qui li correspongui, no tu ni jo.. recorda que una oposicio és sagrada, i si hi ha injusticies flagarants, normalment s'arreglen, tard o d'hora ,amb voluntat politica o no, sobre rebatre.. esque has posat una comparació .. que no arriva a argument, has parlat de l'examen de coneixements.. quan, malauradament el tema personalitat es 100 vegades més complex, pero si per entendreho hem demanes comparacions tant bàsiques ho puc intentar: ''si a les bases opo, parlés dels temes que sortiran a examen i després resulta que casi cap de les preguntes no són dels temes anunciats, i amés està tot mal corregit.. doncs és evident que no seria un coneixements vàlid, pq tu has parlat d'un coneixements que no és. I que es faria? doncs ningú ho sap, però lo mes lògic seria fer un nou coneixements dins les basees i ja està. Doncs amb la 3era prova es pot fer semblant, hi ha moltes opcions, i parar la opo? quina bestiesa, perdriem temps , recursos publics (pasta), i no interessa, arreglem el que està malament i prou.
Sempre parles de la gent del 5.. aveure , no se si es el teu cas, però amb un 5, necessites més d'un 11 de fisiques.. si tens una nota correcte , no t'afecta en res. I si, que algú amb un 5 vagi a fisiques, els funcionaris de la casa diuen que , no només no ha passat mai, sinó que es vergonyós, un 5 l'han tret alguns companys meus que han anat només a mirar exam sense obrir llibre, i això no deixa en molt bon lloc la polèmica aquesta.
Per parlar de justicia i normalitat en tot aquest merder necessitaràs alguna mica més d'argumentació. No gensmenys, com que tot el que hem dit és impossible que passi, no cal perdre més temps. Per la propera, a estudiar més i ens estalviem de patir i resar pq hi hagi una gran cagada, o que peti la màquina de corregir exàmens per així tenir plaça. ---- en una opo es valora mèrit i capacitat , no injustícies, caramboles i xapusses. ----
Bona nit i adéu.