Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Capacitat físiques i aptitudinals

Capacitat físiques i aptitudinals fa 2 mesos 5 dies #69627

• massimoTgN
  • Avatar de massimoTgN Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Hola,

Sóc el Massimo i em volia presentar a les noves convocatòries. Tinc dues dubtes: sóc una persona força impressionable i em fa molt respecte veure la gent patint amb braços tallats o greument ferits. S en veuen molt en la feina de bombers? I segona cosa: si tinc ulleres (2,50 i 3.00 per ull) pot ser un problema?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Capacitat físiques i aptitudinals fa 2 mesos 5 dies #69628

La vista et tindries que operar o buscar altres solucions... Lo altre, evidentment que s'en veuen

Capacitat físiques i aptitudinals fa 2 mesos 5 dies #69629

• massimoTgN
  • Avatar de massimoTgN Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
En tot cas m aconselles operar-me de la vista oí? Perquè la vista ha de ser perfecta

Capacitat físiques i aptitudinals fa 2 mesos 5 dies #69630

Si vols saber quines són les condicions que s'exigeixen per entrar a bomber el millor serà que et descarreguis les bases de la última oposició (o esperar a que surti la nova oposició i consultar-ho en aquelles bases).

En tot cas, el tema de que et fa impressió veure sang o gent mutilada o passant-ho malament, per ficar-te un exemple un gran amic meu ha perdut una cama en un accident de moto i els bombers van trobar trossos d'os i els van agafar i portar-lis a l'ambulància. El que t'intento dir és que si de debò et fa molta impressió serà dur per a tu aquesta feina.

En el cas de que sigui la feina dels teus somnis jo que tu començaria ja anant a un psicòleg i afrontant el problema, perquè ja no es tracta de si passaràs les proves o no, sinó de que t'ho trobaràs i òbviament no podràs estar esperant que els demés facin la teva feina per tu, ja que tu seràs un funcionari igual que la resta i et tocarà fer la mateixa feina, t'agradi o no.

Jo encara no sóc bomber i porto temps opositant. Durant aquest temps m'he estat posant en contacte amb gent de l'ofici i buscant informació, no de si hi ha maneres de passar proves de coses que no m'agraden, sinó de a quines situacions m'hauré d'enfrontar, ja que si aprovo les opos les situacions hi seran i tant si m'agraden com si no me les hauré de menjar en patates i actuar i no deixar que algú mori dessagnat perquè a mi em faci impressió que li falti un braç.

Si vols un altre exemple, et puc parlar d'un bomber que en el seu moment va estar fent companyia a una persona accidentada que s'estava dessagnant (li faltava, si no recordo malament, la cintura cap a vall), i bàsicament sabia que moriria en minuts/segons i només li estava fent companyia dient-li "tranquil, tot anirà bé" perquè no estigués sol i com a mínim morís tranquil i no amb pànic.

No et preocupis tant de les proves, totes les proves tard o d'hora pots trobar una manera de superar-les, preocupat de si estaràs allà quan calgui i com calgui durant el resta de la teva vida en un ofici tant exigent.

En fi, molta salut i molta sort!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Bob62, massimoTgN

Capacitat físiques i aptitudinals fa 2 mesos 4 dies #69634

Hola Massimo
Si escenes d'aquestes de persones greument ferides te'n trobaras. Tampoc és el pa de cada dia ni de bon tros. depen del parc que vagis potser en trobaras cada X temps. Tampoc has d'oblidar que al final som persones i també com a bombers ens poden afectar i ens afectaran coses. Però de ben segur que allà on puguis estar e dia que entris, els companys t'ajudaran, doncs és una familia. També et trobaras en situacions que tot i complicades, al acabar diràs, quina bona tasca he realitzat.
Per lo de la vista, jo tenia miopia i astigmatisme, i per entrar a voluntari hem vaig operar. Vaig passar les prvoes i estic de voluntari i opositant.

Capacitat físiques i aptitudinals fa 2 mesos 2 dies #69641

Hola a tots, soc nova per aquí.
M'estic preparant amb el tema de la opo, pero tinc varis dubtes..
com veig que no hi ha cap tema obert sobre les exclusions mèdiques llenço la pregunta aqui mateix :)
ESCOLIOSIS, algú sap si son molt estrictes en la revi medica a l'hora de mirar els graus d'escoliosis?
estic a un peu de tirar endavant a començar a estudiar, pero em tira enrere una mica el tema de la revi,
vaig anar al trauma per mirarho, i em passo de 7 grau.
espero que algú em pugui ajudar!!
Mil gràcies!
SALUT!!

Capacitat físiques i aptitudinals fa 2 mesos 2 dies #69642

Rick va escriure: Si vols un altre exemple, et puc parlar d'un bomber que en el seu moment va estar fent companyia a una persona accidentada que s'estava dessagnant (li faltava, si no recordo malament, la cintura cap a vall), i bàsicament sabia que moriria en minuts/segons i només li estava fent companyia dient-li "tranquil, tot anirà bé" perquè no estigués sol i com a mínim morís tranquil i no amb pànic.

No et preocupis tant de les proves, totes les proves tard o d'hora pots trobar una manera de superar-les, preocupat de si estaràs allà quan calgui i com calgui durant el resta de la teva vida en un ofici tant exigent.

Una persona amb el cos seccionat de cintura cap avall no dura ni un minut viva i en complet estat de xoc. Per tant, o l'accident el va tenir tenint al costat al teu company o és impossible que quan arribés a l'accident aquesta persona seguís viva.

Capacitat físiques i aptitudinals fa 2 mesos 2 dies #69643

Bones! A les bases de la oposició que hi ha en curs al annex 6 exclusions mèdiques 4 c) Columna vertebral:
Escoliosi estructurada superior a 7 graus, mesurada pel mètode Lipman-Cobb i amb R-X de columna sencera.
Les escoliosis anteriors que siguin secundàries a una dismetria també es consideraran no aptes.

Si no superes els 7 graus. Endavant. Ànims i sort!

Capacitat físiques i aptitudinals fa 2 mesos 22 hores #69646

Sí, tens raó. O potser no era així, potser s'estava dessagnant per un altre lloc, o potser va exagerar, o simplement ho recordo malament. ves a saber. Els detalls de la seva experiència no els recordo, la veritat.

Capacitat físiques i aptitudinals fa 2 mesos 22 hores #69647

newbie va escriure:

Rick va escriure: Si vols un altre exemple, et puc parlar d'un bomber que en el seu moment va estar fent companyia a una persona accidentada que s'estava dessagnant (li faltava, si no recordo malament, la cintura cap a vall), i bàsicament sabia que moriria en minuts/segons i només li estava fent companyia dient-li "tranquil, tot anirà bé" perquè no estigués sol i com a mínim morís tranquil i no amb pànic.

Una persona amb el cos seccionat de cintura cap avall no dura ni un minut viva i en complet estat de xoc. Per tant, o l'accident el va tenir tenint al costat al teu company o és impossible que quan arribés a l'accident aquesta persona seguís viva.

Perdona Newbie, t'he intentat citar en el missatge anterior, però no domino encara el foro

Capacitat físiques i aptitudinals fa 2 mesos 16 hores #69648

si, realment supero el grau 7.
pero clar, a les proves et demanen rx? Vui saber si puc intentar passar, o almenys si algú shi ha trobat,
Pq segons el metode Lipman-Cobb jo tinc una escoliosos moderada..
Es fotut pque jo no pateixo gens de l'esquena pero radiograficament es obvi que hi tinc una corbatura bestia!
no se que fer la veritat,.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.221 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok