Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Especulacions físiques

Especulacions físiques fa 4 setmanes 19 hores #69798

• bbspeis
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 83
  • Gràcies rebudes: 5
Bon dia molta sort companys avui si que si, s ha fet molt llarg el cap de setmana 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻. A veure si penjent la llista aviat i sortim de dubtes 🚒 molts ànims. Algú a trobat alguna errada mes?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Especulacions físiques fa 4 setmanes 13 hores #69801

Ei capo!
Al final els meus càlculs amb els talls no es van descartar tan ràpid..!
Més aviat es van descartar els teus...jejeje 😜
Apa! salut i sort a tots!!

Especulacions físiques fa 4 setmanes 13 hores #69802

BMC va escriure: Ei capo!
Al final els meus càlculs amb els talls no es van descartar tan ràpid..!
Més aviat es van descartar els teus...jejeje 😜
Apa! salut i sort a tots!!

Ei, oju que potser el "te lo dije" no esta ben valorat a la dinamica grupal jajajaja.

A veure que ens fan fer... es la primera vegada que es fa algo aixi a bombers o bombers bcn no??
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: BMC

Especulacions físiques fa 4 setmanes 12 hores #69803

Era una "tirillo" només... jajaja però sí, allà no es poden tirar jejeje
A veure com va! A caporals aquest any els hi han fet dinàmiques al mateix lloc i tot, però a bombers es la primera vegada, sí.
Confiem en fer una bona pinya amb el grup que ens toqui, i que no ho compliquin massa! 💪💪

Especulacions físiques fa 3 setmanes 1 dia #69857

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 52
  • Gràcies rebudes: 17
ieie! he revisat i de la convocatoria del 19 unes 140~ no tenien mèrits de 270~, com creieu que estarà aquest any? jo crec que amb tantes oposicions seguides, sense obrir borses i el desastre de la prova del test psicològic, hi haurà encara més gent sense mèrits... què en penseu, seran molt determinants? si les entrevistes creen moltes diferències segurament seran menys determinants, sinó molt!

Especulacions físiques fa 3 setmanes 20 hores #69858

Picapedra va escriure: ieie! he revisat i de la convocatoria del 19 unes 140~ no tenien mèrits de 270~, com creieu que estarà aquest any? jo crec que amb tantes oposicions seguides, sense obrir borses i el desastre de la prova del test psicològic, hi haurà encara més gent sense mèrits... què en penseu, seran molt determinants? si les entrevistes creen moltes diferències segurament seran menys determinants, sinó molt!

Hola, jo crec que aquest any es molt diferent als altres. Per exemple l'any passat nomes hi havia 300 persones a l'entrevista. Aquest any son 325, per tant pot ser que hi hagin més persones amb merits. Jo crec que sera similar al any pasat, es a dir, si et quedes per sota del 220 i no tens merits, probablement quedes fora (hi haura 105 persones per sota teu pero facilment pot haver més de 30 amb merits que et pasin).

Per altra banda, dels 325 actuals les posicions variaran moltisim amb la nota de la tercera prova, a caporals van posar notes d'entre 5,5 i 10 bastant variades. Els 325 actuals estem separats per uns 3 punts del primer al ultim, aixo vol dir que si el primer treu un 6 podria arribar a quedar fora de plaça.

Mai hi havia hagut aquesta posible variació, pero en les fisiques nomes ens separen 1 o 2 punts, pero es que aqui la diferencia pot ser brutal.

Especulacions físiques fa 3 setmanes 19 hores #69859

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 52
  • Gràcies rebudes: 17
Tens raó, però crec que no hi haurà aquestes diferències. A caporals molts no es van preparar Res de l'entrevista i d'aquí aquestes diferències. En el nostre cas tots ens ho estem preparant amb psicòlegs, grups i tal, veig difícil una diferència tant àmplia quan sabem què no hem de fer i com hem d'actuar. Jo diria que el gran gruix serà del 6.5 al 8 i després alguns amb més nota. No crec que suspengui casi ningú, ara, tot és especulació.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.128 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok