Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Especulacions físiques

Especulacions físiques fa 5 mesos 1 setmana #69671

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 130
  • Gràcies rebudes: 68
Apa, podreu menjar turrons tranquil·lament interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/b...cala-basica-81-19.2/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Especulacions físiques fa 5 mesos 1 setmana #69673

toktok va escriure: Apa, podreu menjar turrons tranquil·lament interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/b...cala-basica-81-19.2/

Sort a tots!

Pensava pasar un nadal "contingut" en quant a turrons pero ara penso arrasar post fisiques xD

Especulacions físiques fa 5 mesos 6 dies #69682

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 74
  • Gràcies rebudes: 17
Bones!! Algú ha pensat o fet una especulació/càbala envers la nota de tall per passar a l'entrevista? Tenint en compte que el 325 ara és un 7.3 i que hi ha molts 5 i 6sos...

Especulacions físiques fa 5 mesos 6 dies #69683

• pacopa
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 87
  • Gràcies rebudes: 12

Picapedra va escriure: Bones!! Algú ha pensat o fet una especulació/càbala envers la nota de tall per passar a l'entrevista? Tenint en compte que el 325 ara és un 7.3 i que hi ha molts 5 i 6sos...

14,5 / 14,6 serà poder el tall per anar a l'entrevista.

Especulacions físiques fa 5 mesos 6 dies #69684

pacopa va escriure:

Picapedra va escriure: Bones!! Algú ha pensat o fet una especulació/càbala envers la nota de tall per passar a l'entrevista? Tenint en compte que el 325 ara és un 7.3 i que hi ha molts 5 i 6sos...

14,5 / 14,6 serà poder el tall per anar a l'entrevista.

Si jo també opino que el tall será sobre 14,5

Especulacions físiques fa 5 mesos 6 dies #69685

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
Podria ser, jo he estat fent 4 números mirant altres opos i em surt una mica més alt... un 15 diria jo

Especulacions físiques fa 5 mesos 6 dies #69686

Picapedra va escriure: Podria ser, jo he estat fent 4 números mirant altres opos i em surt una mica més alt... un 15 diria jo

Com ho has calculat? Jo per intuició deia que 15,5, però veig que tots tireu més baix (i tant d bo sigui així)

Especulacions físiques fa 5 mesos 6 dies #69687

Prenent con a referència la opo passada, el 325 tenía aprox 7.8. És a dir, 0.5 punts més que el 325 d"aquesta.
Després de fisiques, el 300 de la passada opo, tenía quasi 16.1 punts (el 325 potser tenía 15.95 o algo així).
Pensant que el nivell a les fisiques dels 325 primers es mantingui, surt una nota de 15.5 aprox.

Jo crec que el tall estarà per allà, 15.5. Potser algo menys si baixa el nivell de fisiques pel tema confinaments i tal, pero 14.5 ho veig impossible.

Ja veurem!

Especulacions físiques fa 5 mesos 6 dies #69688

• capo2
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 365
  • Gràcies rebudes: 180

BMC va escriure: Prenent con a referència la opo passada, el 325 tenía aprox 7.8. És a dir, 0.5 punts més que el 325 d"aquesta.
Després de fisiques, el 300 de la passada opo, tenía quasi 16.1 punts (el 325 potser tenía 15.95 o algo així).
Pensant que el nivell a les fisiques dels 325 primers es mantingui, surt una nota de 15.5 aprox.

Jo crec que el tall estarà per allà, 15.5. Potser algo menys si baixa el nivell de fisiques pel tema confinaments i tal, pero 14.5 ho veig impossible.

Ja veurem!

La passada oposició la nota de tall del teòric va ser un 6,89, partint d'aquí els teus càlculs ja queden descartats.
Us podrieu orientar més cap a la oposició de l'any 2016 on la nota de tall per anar a les físiques va se d'un 6,2, aquí us deixo l'enllaç:
interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/b...cionaris/Acces-2016/

Ja direu

Especulacions físiques fa 5 mesos 6 dies #69690

capo2 va escriure:

BMC va escriure: Prenent con a referència la opo passada, el 325 tenía aprox 7.8. És a dir, 0.5 punts més que el 325 d"aquesta.

Ja veurem!

La passada oposició la nota de tall del teòric va ser un 6,89, partint d'aquí els teus càlculs ja queden descartats.
Us podrieu orientar més cap a la oposició de l'any 2016 on la nota de tall per anar a les físiques va se d'un 6,2, aquí us deixo l'enllaç:
interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/b...cionaris/Acces-2016/

Ja direu

Ostres, llàstima que quedin descartats tan ràpid.
Això son pures suposicions per passar l'estona.
Ja es veurà com queda el tall. Tu apuntat el meu ;)

Especulacions físiques fa 5 mesos 6 dies #69691

Esta clar que cada opo es un mon... en els meus numeros tambe em surt un minim de 15,5 per anar a l'entrevista. Els talls de cada opo son diferents perque l'any passat van anar 700 a fisiques i aquest any nomes 600. Sempre hi ha molts no aptes i aixo tambe fa que varii la nota. Entre aixo i el confinament pot ser que tinguem una sorpresa i realment el tall del 325 baixi a 14,5. Ho sabrem en breu suposo :-p

Especulacions físiques fa 5 mesos 6 dies #69692

Trobo molt encertat el plantejament del capo2, crec que es força més realista la opo 2016 en comparació amb l'actual, el 325 en aquella oposició tenia un total de 14,877. Si tenim en compte que el tall era 6,2 i en l'actual un 5..... podríem veure el tall en 14,5 perfectament.

Especulacions físiques fa 5 mesos 6 dies #69693

MBumo va escriure: Trobo molt encertat el plantejament del capo2, crec que es força més realista la opo 2016 en comparació amb l'actual, el 325 en aquella oposició tenia un total de 14,877. Si tenim en compte que el tall era 6,2 i en l'actual un 5..... podríem veure el tall en 14,5 perfectament.

Però en el 2016 el 325 a la teoria tenia un 7,0, i al acabar les físiques el 325 tenia un 14,877. Si les notes d’aquest any a les físiques son com de les del 2016 aquest any el 325 tindrà una nota de 15,17, ja que el 325 actual té un 7,3

Especulacions físiques fa 5 mesos 5 dies #69694

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
Si, crec que estarà sobre el 15.00... Amb aquestes dades + que hi ha 5s i el covid, crec que el 15.17 pot caure una mica.

Especulacions físiques fa 5 mesos 5 dies #69695

• capo2
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 365
  • Gràcies rebudes: 180

newbie va escriure:

MBumo va escriure: Trobo molt encertat el plantejament del capo2, crec que es força més realista la opo 2016 en comparació amb l'actual, el 325 en aquella oposició tenia un total de 14,877. Si tenim en compte que el tall era 6,2 i en l'actual un 5..... podríem veure el tall en 14,5 perfectament.

Però en el 2016 el 325 a la teoria tenia un 7,0, i al acabar les físiques el 325 tenia un 14,877. Si les notes d’aquest any a les físiques son com de les del 2016 aquest any el 325 tindrà una nota de 15,17, ja que el 325 actual té un 7,3

No has de mirar la nota del tèoric del 325 sino el global del teòric+físiques. Ara ho he mirat ràpid i la cosa està 0,20 més per damunt en aquesta convocatòria respecte a la del 2016. Aixi que si l'any 2016 va ser de 14,80 en aquesta 81/19.2 serà molt aproximadament de 14,9 més o menys...

Espero no fallar en els càlculs hehe!
Sort!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.179 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok