Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Especulacions físiques

Especulacions físiques fa 2 mesos 2 setmanes #69558

• arbutus
  • Avatar de arbutus Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 1
Quan penseu que és faran? Està clar que és fer volar coloms..... Fins el maig volen mantenir l estat d alarma....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Especulacions físiques fa 2 mesos 2 setmanes #69559

Veient que mitja Europa s'està confinant i nosaltres sóm dels que estem pitjor, jo crec que el tancament de gimnasos durarà 2 setmanes més del que han dit. Això vol dir que obriràn a final de mes. Si fos així no crec que fessin les físiques al cap de 3 dies amb molta gent que no ha pogut fer press, corda, piscina i circuit durant tot un mes. Per tant ens anem a mitjans de desembre potser. En cas de que no allarguin el tancament de gims, jo crec que es faràn a finals de novembre. Es una teoria, com ho veieu?

Especulacions físiques fa 2 mesos 2 setmanes #69560

• lidia.se
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 41
  • Gràcies rebudes: 23

newbie va escriure: Veient que mitja Europa s'està confinant i nosaltres sóm dels que estem pitjor, jo crec que el tancament de gimnasos durarà 2 setmanes més del que han dit. Això vol dir que obriràn a final de mes. Si fos així no crec que fessin les físiques al cap de 3 dies amb molta gent que no ha pogut fer press, corda, piscina i circuit durant tot un mes. Per tant ens anem a mitjans de desembre potser. En cas de que no allarguin el tancament de gims, jo crec que es faràn a finals de novembre. Es una teoria, com ho veieu?

Ni idea però a finals de novembre.... ficaria la mà al foc que segur que no. Si les han posposat a una setmana de fer-se i amb tot preparat, el CAR reservat... no les mouran 3 setmanes només, i més veient la que ens ve a sobre i amb tot el pronòstic d'empitjorar les properes setmanes. Ara mateix és tot molt incert per tothom i no crec ni que el propi tribunal pugui saber quan es podran fer, però tinc bastants dubtes que es puguin fer abans del 2021 (tan debó m'equivoqui !)
Apart crec que al tractar-se d'unes proves organitzades des de l'Administració, imagino que són els primers que no volen donar mala imatge i juntar 300 persones en un dia per fer unes proves, quan estan obligant a tancar gimnasos, lligues de base parades, etc.

Em considero una persona bastant optimista però analitzant els confinaments que hi està havent a Europa i parlant amb gent que treballa a hospitals i t'expliquen com està el panorama, la veritat és que m'estic mentalitzant que potser ens anem a la primavera del 2021 i qui sap si ens tornaran a tancar a casa. Sigui com sigui esperem que ens deixin una mica de marge, ànims a tothom i paciència.

Especulacions físiques fa 2 mesos 2 setmanes #69561

• arbutus
  • Avatar de arbutus Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 1
Jo crec, que tot i la incertesa general, passats uns dies haurien de dir nos plaços de cara a que poguem organitzar nos els entre nos, si més no, aproximats.

M explico..... No sé vosaltres com entreneu, però està clar que no es l matteix entrenar a 5 mesos vista que a un mes vista. Els volums i intensitats, varien. Com també varia la qualitat de vida dels opositors, que es poden organitzar la vida, si sabem p. ex que el 2020 no és fan....

Però vist la poca previsió i organització del govern en tema covid, i la poca manca de sensibilitat envers l opositors, forestal, etc...... dubto molt que ens donin alguna info.

Des de sindicats podrien apretar una mica, i si més no treure en clar alguna cosa

Especulacions físiques fa 2 mesos 2 setmanes #69562

• lidia.se
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 41
  • Gràcies rebudes: 23

arbutus va escriure: Jo crec, que tot i la incertesa general, passats uns dies haurien de dir nos plaços de cara a que poguem organitzar nos els entre nos, si més no, aproximats.

M explico..... No sé vosaltres com entreneu, però està clar que no es l matteix entrenar a 5 mesos vista que a un mes vista. Els volums i intensitats, varien. Com també varia la qualitat de vida dels opositors, que es poden organitzar la vida, si sabem p. ex que el 2020 no és fan....

Si, de cara a planificar entrenos/descansos i fins i tot dietes per arribar a les físiques en les condicions òptimes, hauriem de saber alguna cosa. Però crec que ni ells mateixos deuen poder fer previsions ara mateix.... i ja hem vist que els temps a l'hora de publicar info a convocatòries no es fan pensant en com afecten als opositors, ni a nivell de com ens hem d'organitzar, ni de la nostra salut mental XD. Com afrontem tota aquesta incertesa i com s'organitzi cadascú valorant tots els escenaris possibles, és problema nostre.

Especulacions físiques fa 2 mesos 2 setmanes #69563

lidia.se va escriure:

newbie va escriure: Veient que mitja Europa s'està confinant i nosaltres sóm dels que estem pitjor, jo crec que el tancament de gimnasos durarà 2 setmanes més del que han dit. Això vol dir que obriràn a final de mes. Si fos així no crec que fessin les físiques al cap de 3 dies amb molta gent que no ha pogut fer press, corda, piscina i circuit durant tot un mes. Per tant ens anem a mitjans de desembre potser. En cas de que no allarguin el tancament de gims, jo crec que es faràn a finals de novembre. Es una teoria, com ho veieu?

Ni idea però a finals de novembre.... ficaria la mà al foc que segur que no. Si les han posposat a una setmana de fer-se i amb tot preparat, el CAR reservat... no les mouran 3 setmanes només, i més veient la que ens ve a sobre i amb tot el pronòstic d'empitjorar les properes setmanes. Ara mateix és tot molt incert per tothom i no crec ni que el propi tribunal pugui saber quan es podran fer, però tinc bastants dubtes que es puguin fer abans del 2021 (tan debó m'equivoqui !)
Apart crec que al tractar-se d'unes proves organitzades des de l'Administració, imagino que són els primers que no volen donar mala imatge i juntar 300 persones en un dia per fer unes proves, quan estan obligant a tancar gimnasos, lligues de base parades, etc.

Em considero una persona bastant optimista però analitzant els confinaments que hi està havent a Europa i parlant amb gent que treballa a hospitals i t'expliquen com està el panorama, la veritat és que m'estic mentalitzant que potser ens anem a la primavera del 2021 i qui sap si ens tornaran a tancar a casa. Sigui com sigui esperem que ens deixin una mica de marge, ànims a tothom i paciència.

A Catalunya tant la positivitat com la ratio de transmissió ja han començat a baixar. I amb els confinaments nocturns i gims i bars tancats seguirà baixant durant les properes dues setmanes. Jo si que veig molt possible que siguin abans de Nadal. De fet, el pla tant aquí com a la resta de països és estar bé a desembre per a consumir com si no passés res durant la campanya de Nadal.

Especulacions físiques fa 2 mesos 2 setmanes #69564

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 230
  • Gràcies rebudes: 29
Jo penso que amb aquest confinament hi
Haura baixada,a principis de desembre es
Molt possible les fisiques si hi ha baixada.

Especulacions físiques fa 2 mesos 2 setmanes #69565

Hauriem de fer una porra i que cadascú digui un dia, el que l'encerta s'endú 2 punts extra a la opo! jajaja.

Jo crec que minim estarem tot el mes de novembre amb gimnasos tancats. Si les dades son bones i obren gimnasos, potser ens "forcen" a fer les fisiques a mitjans de desembre. Pero sincerament dubto molt que sigui aixi perque les dades de contagis sempre triguen en baixar.

La meva aposta es 16-17 de Gener. Algun adiví amb bola de vidre a la sala???

Especulacions físiques fa 2 mesos 2 setmanes #69566

Jo aposto abans del 23 de desembre. Aprofitaràn qualsevol finestra d'oportunitat tenint en compte que la opo va amb mesos de retràs.

Especulacions físiques fa 2 mesos 2 setmanes #69575

• Focfire
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 60
  • Gràcies rebudes: 18

newbie va escriure:

lidia.se va escriure:

A Catalunya tant la positivitat com la ratio de transmissió ja han començat a baixar. I amb els confinaments nocturns i gims i bars tancats seguirà baixant durant les properes dues setmanes. Jo si que veig molt possible que siguin abans de Nadal. De fet, el pla tant aquí com a la resta de països és estar bé a desembre per a consumir com si no passés res durant la campanya de Nadal.

Com ve deia la Rt està baixat i ja ens trobem a l'inferior de 1, podria ser que les tinguessim abans de nadal.

Especulacions físiques fa 2 mesos 2 setmanes #69576

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 230
  • Gràcies rebudes: 29
Si segueix aquesta baixada, jo crec que sera
Abans de Nadal, segur que volem fer les fisiques
Abans de Nadal.

Especulacions físiques fa 1 mes 3 setmanes #69662

• Marshall
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 32
  • Gràcies rebudes: 13
Algú te informació de si es plantegen reprendre les físiques abans de nadal acompanyant aquesta desescalada?

Especulacions físiques fa 1 mes 3 setmanes #69663

Marshall va escriure: Algú te informació de si es plantegen reprendre les físiques abans de nadal acompanyant aquesta desescalada?

Jo crec que si... pero no se que esperen per dir alguna cosa.

Especulacions físiques fa 1 mes 3 setmanes #69665

• Marshall
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 32
  • Gràcies rebudes: 13
He trucat a canvocatories aquest matí, però sempre em diuen el mateix...ves fent F5 a la pàgina!

Especulacions físiques fa 1 mes 3 setmanes #69666

Marshall va escriure: He trucat a canvocatories aquest matí, però sempre em diuen el mateix...ves fent F5 a la pàgina!

t'han dit aixó? pot ser publiquen alguna cosa avui?

Temps de càrrega de la pàgina: 0.153 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok