Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Reclamació notes errònies

Reclamació notes errònies fa 1 mes 1 hora #69429

• lidia.se
  • Avatar de lidia.se Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 37
  • Gràcies rebudes: 22
Hola companys i companyes,
Revisant la meva nota del teòric, he trobat que està malament, m'han restat dècimes i estic bastantes posicions més avall del que em tocaria.
Ho he comentat amb companys i he trobat algun més que està igual, quin desastre..... algú s'hi ha trobat i sap quin és el procediment per reclamar la revisió?

Gràcies d'avançat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Reclamació notes errònies fa 1 mes 1 hora #69430

t.me/bombersnotes
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: lidia.se

Reclamació notes errònies fa 1 mes 21 minuts #69433

• bbspeis
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 78
  • Gràcies rebudes: 5
Estic en la mateixa situació company, el que passa es que la pregunta 5 del model A, han canviat la resposta a la nova plantilla.
El que no entenc es perquè no l han anul·lat es la dels nadons, no se si es pot reclamar, ja que si la resposta no està ben clara el que haurien de fer es anul·lar i ficar una de reserva. Si algú sap si es pot fer alguna cosa?

Reclamació notes errònies fa 4 setmanes 2 dies #69434

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 369
  • Gràcies rebudes: 152
L'any passat va passar el mateix amb una pregunta i es van fer segones reclamacions i es ca acabar anul·lant la pregunta i va haver-hi molta gent q va pujar nota i molta q va baixar... Si considereu q s'ha d'anul·lar feu reclamació ja, l'envieu per registre i per mail i a veure q passa. Igual amb el cony de testos de persolalitat aquests q tant de mal han fet. Poden canviar les notes el dia abans de les físiques,l'any passat ho van fer i per avisar a la gent els trucaven dos dies abans per avisar-los... Ànims a tots!!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.102 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok