Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Què fer despres de batxi fa 5 anys 10 mesos #69261

• eloiors
  • Avatar de eloiors Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Hola molt bones. Sóc un estudiant de batxi científic i sempre he volgut ser bomber. Què és el mes recomenable que fagi despres de batxillerat? Algun tipus de grau superior, algun curs de preparacio per les opos, practiques de forestal o algo aixi,.... estic bastant perdut i no se que fer quan acabi batxi.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Què fer despres de batxi fa 5 anys 10 mesos #69265

Bones!
Per començar lo millor és que et llegeixis detingudament les bases de la última convocatòria per fer-te la idea dels requisits i proves que s'han de superar. Una d'ells és tenir el carnet C (de camió) aquest fins els 21 anys no el pots obtenir. Llavors jo el que et recomanaria sería entrar en alguna borsa de campanya forestal de la DGPEIS, per poder treballar en les campanyes forestals d'estiu i així poder sumar mèrits de cara a la oposició. I sobre què estudiar? sincerament estudia el que et vingui de gust a tu. Si que hi ha estudis universitaris o cicles formatius més relacionats amb bombers, però no són cap requisit ni mèrit, excepte que et vulguis presentar a bombers de Barcelona, aquest si és un perfil més professional i d'ofici, també et recomano que et llegeixis les bases d'aquesta convocatòria. De cara a preparar les futures oposicions t'has de buscar o elaborar tu mateix un temari a partir dels temes q entren a les oposicions i començar a entrenar per guanyar una bona forma física, que també és molt important. Això són 4 consells que crec que et poden servir, des del meu punt de vista com a opositor. No sé si t'he pogut ajudar gaire...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.095 segons
Gràcies a Fòrum Kunena