Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA: Psiocs 19.2

Psiocs 19.2 fa 7 mesos 1 setmana #69276

• Arni95
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 64
  • Gràcies rebudes: 12
Sisi, i a la meva aula no arribo a preguntar per fer els exemples dels psicos i no els fem..!, crec que de qui ens em de fiar es de les bases, com diu Puison sisi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Psiocs 19.2 fa 7 mesos 1 setmana #69277

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 238
  • Gràcies rebudes: 31
No us van explicar els eixemples?

Psiocs 19.2 fa 7 mesos 1 setmana #69278

Aquesta edició han hagut de fer més grups i han posat gent nova a l'organització que no estaven acostumats. Van llegir literalment el guió que els han donat i a nosaltres ens van dir que el 50% d'encerts és apte... tot i que després poden fer el que vulguin, el que és evident és que no està gaire clar. A mi em van comentar que a una aula es van oblidar de dir que no es pot obrir el dossier fins que no ho diguin.

Psiocs 19.2 fa 7 mesos 1 setmana #69280

• Arni95
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 64
Si marcosman, si que els vam fer pro perque un segon abans que volgués posar el crono per començar vaig aixecar la mà i vaig dir que faltaven els exemples, i va haver de llegir un rato fins que va entendre com funcionava i llavors els vam fer. Com bé diu el company han passat a varies aules doncs, a nosaltres també ens va passar que va començar lexamen i encara no havíem resolt dubtes importants i van parar i tornar a començar tothom nerviós, un show. Jo crec que si que faran campana de gaus o com es digui, pro tallaran per on vulguin, molta sort!

Psiocs 19.2 fa 7 mesos 1 setmana #69282

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
A la meva aula igual, volien comencar sense
Explicar els eixemples, un show... Pero bueno
Ja esta, si faran gauss, els psikos es un tema
molt important, ja no val fer la mitad d'encerts, es una cosa que s'ha de portar molt preparada, solament has de veure que es cardan a la meitat... Si no ho portes preparat amb el nivell que hi ha es molt dificil
Passar...

Psiocs 19.2 fa 7 mesos 1 setmana #69284

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 74
  • Gràcies rebudes: 17
No sé com es diu el mètode que utilitzen per fer-ho, no sé si és campana de Gaus o què, el que si que sé és que l'any passat l'aprovat van ser 46 de 80 encerts. Fàcilment aquest any seran uns quants més ja que el psico va ser molt semblant a l'anterior i no va pillar a ningú de nou. A més, cal sumar-hi que la gent ha practicat amb el llibre de ràcord... per cert, força semblant.

Psiocs 19.2 fa 7 mesos 1 setmana #69286

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
Esta clar! Quan surts de fer-ho pots tindra bona sensacio, pero da igual, tothom la te,
Hi ha molt nivell als psikos... Mai saps, pero elque esta clar el tall sera alt.
Ja veurem.... Els psikos son determinants, i sino els portes molt be, tal com esta el nivell estas fora.

Psiocs 19.2 fa 7 mesos 5 dies #69305

Picapedra va escriure: A més, cal sumar-hi que la gent ha practicat amb el llibre de ràcord... per cert, força semblant.

Moltes gràcies Picapedra per aquest comentari. Jo he participat en la creació del llibre i rebre les respostes que estem rebent anima molt a seguir treballant.

Jo no crec que facin campana de Gauss pròpiament dita. Fer la campana es una fórmula molt concreta i exacte. Jo crec, no tinc cap certesa tot és hipòtesi, crec que deuen tenir una fórmula senzilla per decidir quants volen eliminar a cada exercici i segons els que volen que caiguin posaran el cinc a 44, 45, 46,..., o 70. Vull dir que ningú sabrà res fins que informin de quin ha sigut el criteri escollit.

Finalment dir que jo no tinc cap informació privilegiada ni res, si encertem exercicis i estils de exàmens que surten és per que investiguem i extrapolem, no per cap obscur secret.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: genger

Psiocs 19.2 fa 7 mesos 5 dies #69306

Hi ha gent que diu que van trobar pàgines repetides, que van fer venir al tribunal i van parar el temps, mentrestant la gent podia mirar el dossier amb el temps parat i contestar després. Algú sap si això és cert? No oi??

Psiocs 19.2 fa 7 mesos 5 dies #69307

Això que dius em sembla molt llògic que ho facin així. El que no entenc llavors és perquè a nosaltres ens van dir a l'aula que un 50% d'encerts és apte...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Ebre

Psiocs 19.2 fa 7 mesos 5 dies #69308

A la meva aula tambe van dir el mateix, un 50 % encerts és apte.

Psiocs 19.2 fa 7 mesos 5 dies #69309

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
Es el que diuen les bases... I ja esta.

Psiocs 19.2 fa 7 mesos 4 dies #69315

• ANYS I PANYS
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 32
Veient el que comenteu amb tema psicos, és nota que el personal examinador era nou. Però això no ha pogut generar avantatges/desavantatges entre els opositors?
A la l'aula on estava jo, rellotges digitals molta gent, i el que em va sorprendre es gent fent els exercicis del cub amb una goma d'esborrar ... El que generarà com he dit una clara desavantatge cap alguns opositors, doncs t'assegures unes respostes correctes segures. Per molt que diguessin que a la taula no podía haver res, la gent no feia cas. Potser uns quants som els innocents que hauríem d'haver fet com alguns, però jugar-nos-la d'aquesta manera... El que comento evidentment no es per acabar aconseguint res, però em va deixar una mica "amb la cara de tonto"

Psiocs 19.2 fa 7 mesos 3 dies #69318

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 130
  • Gràcies rebudes: 68
Veig molta queixa, però oi que ningú a l'aula es va plantar i va demanar que els membres del tribunal revisessin totes aquestes coses? Ara no val plorar. A la nostra aula hi havia un nano que no parava d'escriure un cop finalitzat el temps i les controladors es van limitar a dir-li que no es podia seguir i van passar de tot, mentre ell seguia marcant caselles, fins que un parell de nosaltres ens vam queixar i van avisar a un membre del tribunal perquè li anules l'examen.

ANYS I PANYS va escriure: Veient el que comenteu amb tema psicos, és nota que el personal examinador era nou. Però això no ha pogut generar avantatges/desavantatges entre els opositors?
A la l'aula on estava jo, rellotges digitals molta gent, i el que em va sorprendre es gent fent els exercicis del cub amb una goma d'esborrar ... El que generarà com he dit una clara desavantatge cap alguns opositors, doncs t'assegures unes respostes correctes segures. Per molt que diguessin que a la taula no podía haver res, la gent no feia cas. Potser uns quants som els innocents que hauríem d'haver fet com alguns, però jugar-nos-la d'aquesta manera... El que comento evidentment no es per acabar aconseguint res, però em va deixar una mica "amb la cara de tonto"

Psiocs 19.2 fa 7 mesos 3 dies #69319

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
Molt be fet! Aqui tothom respectan les normes i un caradura al seu rollo... Li van suspendre no?

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.285 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok