Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Confinaments

Confinaments fa 3 mesos 2 dies #68853

• sergi2323
  • Avatar de sergi2323 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 22
  • Gràcies rebudes: 3
Bona nit,
Voldria preguntar si algu te algun coneixement o idea de que pasaria si ens confinesin, o si continuaran amb el examen en cas que els positius continuin augmentant.
Gracies
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Ebre

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Confinaments fa 3 mesos 2 dies #68854

A día de hoy nadie sabe que es lo que podría ocurrir.
Mi opinión personal es que no la anularan,ya que este año la prueba teórica la harán en diferentes sitios,por el tema del covid .
De hecho 2500 personas ,se reunieron para mossos en Bella Terra en pleno julio .

Confinaments fa 3 mesos 2 dies #68855

A part del l’augment de casos positus, no se que pot pasar en el cas que hi hagi algun lloc de catalunya confinat i tingui limitats els moviments per desplaçarse i poder venir a fer el exmanen a Barcelona.

Tot plegat, son molts d’interrogants.

Esperem que la situació millori, molts ànims i salut a tots els opositors.

Confinaments fa 3 mesos 2 dies #68857

gca va escriure: A día de hoy nadie sabe que es lo que podría ocurrir.
Mi opinión personal es que no la anularan,ya que este año la prueba teórica la harán en diferentes sitios,por el tema del covid .
De hecho 2500 personas ,se reunieron para mossos en Bella Terra en pleno julio .

La diferencia és que a Mossos està molt més ben organitzat i no deixen que s'aglomeri la gent a les portes, ja que al fer-se a la UAB divideixen a la gent entre edificis. En el nostre cas, no entenc de què serveix separar a la gent en tantes aules si a les 9 del mati tindràs a 3000 persones en una placeta de 50m quadrats esperant a que obrin les portes
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: puig_kande, Ebre

Confinaments fa 3 mesos 1 dia #68858

Com molt bé diu Gca, ningú pot tenir cap certesa.
Jo crec que no pararan res, el 20 de setembre tots allí.
Respecte a si confinen una població o zona concreta, no crec que sigui motiu per no assistir al examen, en teoria si fan com van fer a Lleida els desplaçaments per anar a treballar estaven permesos.
El més delicat per mi és que faran amb les persones que presentin símptomes. Si estic amb febre i vull fer examen que passarà? Em posaran a una aula a part? Entenc que no em poden denegar el meu dret a fer examen ja que no es un motiu d'exclusió tenir febre.
Per sort aquests interrogants i tot aquest embolic esta fora de la nostra capacitat de decisió, no cal donar-hi gaires voltes. Els encarregats de fer-ho ja es trencaran el cap. La resta a estudiar.

Confinaments fa 3 mesos 49 minuts #68859

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 64

newbie va escriure:

gca va escriure: A día de hoy nadie sabe que es lo que podría ocurrir.

La diferencia és que a Mossos està molt més ben organitzat i no deixen que s'aglomeri la gent a les portes, ja que al fer-se a la UAB divideixen a la gent entre edificis. En el nostre cas, no entenc de què serveix separar a la gent en tantes aules si a les 9 del mati tindràs a 3000 persones en una placeta de 50m quadrats esperant a que obrin les portes

Home, jo vaig anar al de mossos i allà fora mentre esperàvem per entrar a les aules, ni distàncies socials ni serietat amb el tema mascareta. És més, en el moment que anaven cantant grups i aules per entrar de "manera ordenada", tothom es va apinyar per escoltar-ho bé... i en aquell moment a lleida estaven amb els desplaçaments limitats però se'ls va fer un permís especial de movilitat per poder assistir.

En fi, serà el que hagi de ser, i tampoc seria d'extranyar que s'aplacés per l'augment de casos que estem tenint i les restriccions que s'estan començant a imposar, recordem que ja va passar fa 4 mesos...

Confinaments fa 2 mesos 4 setmanes #68860

També tenir en compte que les escoles començaran sí o sí... dubto que anulessin l'examen, perque l'educació és necessària, pero tenir a més professionals per fer front a situacions d'emergència és una prioritat igual d'important ara mateix.

Confinaments fa 2 mesos 4 setmanes #68863

• Radicals lliures
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 35
  • Gràcies rebudes: 9
Doncs et puc assegurar que aquest any tothom que anava a mossos estava a la porta pegat al altre tant com a bombers, només que era una plaça més gran però res diferència mes

Confinaments fa 2 mesos 4 setmanes #68864

• Radicals lliures
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 35
  • Gràcies rebudes: 9

assis va escriure: Com molt bé diu Gca, ningú pot tenir cap certesa.
Jo crec que no pararan res, el 20 de setembre tots allí.
Respecte a si confinen una població o zona concreta, no crec que sigui motiu per no assistir al examen, en teoria si fan com van fer a Lleida els desplaçaments per anar a treballar estaven permesos.
El més delicat per mi és que faran amb les persones que presentin símptomes. Si estic amb febre i vull fer examen que passarà? Em posaran a una aula a part? Entenc que no em poden denegar el meu dret a fer examen ja que no es un motiu d'exclusió tenir febre.
Per sort aquests interrogants i tot aquest embolic esta fora de la nostra capacitat de decisió, no cal donar-hi gaires voltes. Els encarregats de fer-ho ja es trencaran el cap. La resta a estudiar.

A Bcn aquest any a les mèdiques van publicar un anunci que deia que si tenies símptomes no podies fer la prova. Si fan el exàmen i hi algú que estigui malament no el deixaran fer-lo segur. Ja reclamarà després però dubto molt que pugui

Confinaments fa 2 mesos 3 setmanes #68877

• rome_cbr
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 28
  • Gràcies rebudes: 1
Només un apunt, a la diligència de convocatòria de la prova no posa res de la protecció mínima que han de dur els aspirants? Ni unes pautes d'actuació a seguir? més que res perquè estan prohibides les reunions de més de 10 persones i allà ens ajuntarem centenars de persones. En fí, molta sort companys/ es ;)

Confinaments fa 2 mesos 3 setmanes #68879

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 64
Ho van posar a la diligència anterior, quan ho van publicar el 25 de juny abans de l'ampliació d'aules i la nova distribució:

"3. Com a mesura preventiva davant la Covid 19, serà obligatori dur mascareta des de
l’accés a les instal·lacions de la Universitat fins a la sortida de la mateixa un cop finalitzada
la prova. Per tant, durant tot el transcurs de la realització de la prova dins de l’aula
serà indispensable portar-la posada en tot moment."

Confinaments fa 2 mesos 3 setmanes #68881

• rome_cbr
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 28
  • Gràcies rebudes: 1
Osti es veritat no ho havia vist, ja m'estranyava, Merci

Confinaments fa 1 mes 4 setmanes #69270

Radicals lliures va escriure: A Bcn aquest any a les mèdiques van publicar un anunci que deia que si tenies símptomes no podies fer la prova. Si fan el exàmen i hi algú que estigui malament no el deixaran fer-lo segur. Ja reclamarà després però dubto molt que pugui

Doncs no ens van prendre la temperatura a ningú. Podiem haver estat fent l'exàmen amb una persona sentada darrera a 38.5 de febre, a 2 pams i tan amples ...
A veure que passa amb les físiques ...

Salut i sort.

Confinaments fa 1 mes 1 setmana #69356

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 34
  • Gràcies rebudes: 12
Sembla que tot torna a penjar d'un fil i a conseqüència les físiques també.

Confinaments fa 1 mes 1 setmana #69357

Trobo vergonyós que es posin tantes mesures a la poblacio i empresa privada, i féssim un examen sense cap mena de problema 3000 persones . Ningu es va queixar crek k no era correcte. No em crek k des 3000 k érem no hi hagués cap positiu... i ara.... què? Ho resteingum tot i el departament amb un procicat activat faram veure k no passa res? Així va per mi una vergonya

Temps de càrrega de la pàgina: 0.155 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok