Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Data obtenció carnet de camió

Data obtenció carnet de camió fa 2 setmanes 4 dies #68660

• alex_10_06
  • Avatar de alex_10_06 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 8
  • Gràcies rebudes: 0
Bona tarda ,

Algú s'ha vist en la situació d'haver obtingut el carnet de camió després de el tancament del termini de la inscripció però abans que comencin les primeres proves de coneixement i haver acabat entrant a bombers ?

Posen algun impediment o si passes les proves et permeten passar mentre ensenyis físicament el carnet o es fixen molt en la data de lliurament obtenció del permís ?

Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Data obtenció carnet de camió fa 2 setmanes 3 dies #68663

• lidia.se
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 21
  • Gràcies rebudes: 10
Hola! a mi em va passar això a la última opo de Barcelona, no vaig arribar a temps pel camió i me'l vaig treure al poc de tancar inscripcions. Em vaig apuntar per veure si podia fer l'examen teòric, el vaig poder fer (amb identificar-te amb el dni ja n'hi havia prou) i vaig passar a les físiques. A les bases posava explícitament que el dia de les físiques demanarien el carnet de conduir, jo m'hi vaig presentar igualment a veure què passava i efectivament els van demanar i en veure que la data no quadrava em van dir que no les podia fer.

A la gene pel que em consta (no he fet mai cap opo de gene aixi que t'explico el que m'han dit altres companys), solen demanar el carnet cap a final de la opo, així que igual la podries fer, però sense ànims de desil·lusionar està clar que en algún moment aniries fora perquè així està posat a les bases i el que posi allà va a misa.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: alex_10_06

Data obtenció carnet de camió fa 2 setmanes 2 dies #68665

Alex jo estic igual que tu, per 4 dies gràcies als encantadors examinadors de la DGT, i pel que m'ha dit gent que s'hi ha trobat, tart o dora ens farà
n fora... millor plantejar-ho com un simulacre.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: alex_10_06

Data obtenció carnet de camió fa 2 setmanes 2 dies #68667

• alex_10_06
  • Avatar de alex_10_06 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 8
  • Gràcies rebudes: 0
Moltes gràcies als dos per respondre.

La veritat és que m'ha deixat fet pols... Crec que anava bastant ben preparat (amb possibilitats reals d'entrar) i em dóna la sensació que tot aquest treball es tira en gran part a les escombraries.

He preguntat a convocatòries bombers perquè ho confirmi o a veure si amb la situació del covid i al no haver-hi practiques de camió en aquesta Opo, permeten algun tipus de moratòria ( com succeeix en altres oposicions com la de guàrdia urbà amb el carnet A-2 ) .

Res, ara a resar perquè les 500 places restants continuïn igual i les ofereixin el abans possible o bé treguin alguna modificació de les bases d'en les pròximes setmanes ...

Data obtenció carnet de camió fa 2 setmanes 1 dia #68668

Jo estic igual. A la convocatòria fica: 2.2 Per a l'admissió en aquest procés selectiu, les persones participants han de complir els requisits el dia de
finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-los fins al moment de la presa de possessió com a funcionari de carrera, llevat dels corresponents a llengua catalana i llengua castellana.

Llavors s'enten que excepte LLENGUA CATALANA I LLENGUA CASTELLANA ho hauries de tenir tot abans del termini de presentació de sol·licituds. Però això implicaria que tothom també hauria d'estar "g) Capacitat: Tenir la capacitat física i psíquica necessàries per exercir les funcions pròpies de les places que cal cobrir." i previ al COVID el nostre estat de forma era molt millor que a posteriori, per molt gimnàs casero que haguem fet. I per dos mesos de confinament en "pausa", mínim necessites el doble de temps per estar al mateix estat, si no et lesiones pel camí.

Degut a la situació actual, poder fan excepcions... no sé, fins que no arribem, no ho sabrem. Hem de continuar lluitant, i si no serveix per aquest any, servirà pel següent, quin remei.

Data obtenció carnet de camió fa 2 setmanes 1 dia #68669

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 106
  • Gràcies rebudes: 61
Uff... no voldria crear polèmica, però comparar el requisit del carnet, amb el de la condició física... què voleu que us digui. El carnet C és un requisit material que consta a les bases, independentment de covids, glòries o tsunamis. Hi ha hagut anys que l'han demanat amb el teòric, altres a les físiques, i algun any l'han demanat més al final de la opo, però tard o d'hora ho comproven, i si la obtenció del carnet no és anterior al dia d'inici del període d'inscripció a la oposició, estàs fora. És una putada pels qui per culpa de la dgt, de l'autoescola o per vaga d'examinadors no se l'han pogut treure abans, però així és la vida, tocarà aguantar i preparar-se millor per la seguent oposició, que pot ser a l'any vinent o al cap de 10 anys, perque en l'actual no hi haurà opció d'entrar al cos. Però com bé ha dit un company abans, presentar-se a les proves d'enguany tot i no complir el requisit és un bon simulacre anar passant fases, per poder encarar la bona que serà la següent! I si dius que vas preparat per aquesta, per la propera opo aniràs sobrat!
Ànims

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.105 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok