Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Sensacions? Impugnacions?

Sensacions? Impugnacions? fa 2 setmanes 2 dies #64899

La del llac de Banyoles a part de la Wikipedia apareix a molts altres llocs i fonts, a més el perímetre es la única real i els altres valors s'allunyen de molt, veig moltes altres preguntes impugnables abans que aquesta...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sensacions? Impugnacions? fa 2 setmanes 2 dies #64900

• kenfollat
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 22
  • Gràcies rebudes: 1

nyef va escriure: Bones, el aptitudinal, jo crec que era fàcil, molt fàcil ...
El teòric com aquests últims anys ... però hi ha preguntes que tela.
Banyoles segons el Pla inuncat (pàgina 33) té 40 metres de profunditat màxima .... no 62m com diu la wikipedia i l'exam d'ahir ...

interior.gencat.cat/web/.content/home/03...ocuments/inuncat.pdf

Sí, l'aptitudinal no pot haber anat tant bé a tothom... pero al final tan fa, el contrast amb els altres és el que farà l'apte.
En quant a la pregunta de Banyoles, sí que és veritat que al pla inuncat no ho descriu així, però l'Enciclopedia Catalana sí que ho fa... pero coincideixo en que és vergonyos que no contrastin bé les seves fonts, potser no els hi calia filar tant prim i amb els metres de perimetre potser ja n'hi havia prou...

Per els qui vulguin impugnar alguna pregunta no està de més recordar que com més sigueu i més contrastat i verificat estigui el que voleu impugnar, més força tindrà.

A veure quan surten els resultats...
Salut

Sensacions? Impugnacions? fa 2 setmanes 2 dies #64901

Bones l'aptitudinal penso que bé, el teòric moltes preguntes fàcils pero algunes que vaig dubtar molt entre dues respostes.

Ara mateix no tinc les pregutes davant pero en recordo la que comparava el tlv i el ipvs que em va fer dubtar molt. Tenia entes, potser m'equivoco, que tlv-C era més gran que l IPVS pero veient les respostes no sabia que contestar... A veure quan ens enviin les repostes.

La de banyoles jo la vaig encertar pel perimetre, la fondaria ni idea.

Sensacions? Impugnacions? fa 2 setmanes 2 dies #64902

kenfollat va escriure:

nyef va escriure: Bones, el aptitudinal, jo crec que era fàcil, molt fàcil ...
El teòric com aquests últims anys ... però hi ha preguntes que tela.
Banyoles segons el Pla inuncat (pàgina 33) té 40 metres de profunditat màxima .... no 62m com diu la wikipedia i l'exam d'ahir ...

interior.gencat.cat/web/.content/home/03...ocuments/inuncat.pdf

Sí, l'aptitudinal no pot haber anat tant bé a tothom... pero al final tan fa, el contrast amb els altres és el que farà l'apte.
En quant a la pregunta de Banyoles, sí que és veritat que al pla inuncat no ho descriu així, però l'Enciclopedia Catalana sí que ho fa... pero coincideixo en que és vergonyos que no contrastin bé les seves fonts, potser no els hi calia filar tant prim i amb els metres de perimetre potser ja n'hi havia prou...

Per els qui vulguin impugnar alguna pregunta no està de més recordar que com més sigueu i més contrastat i verificat estigui el que voleu impugnar, més força tindrà.

A veure quan surten els resultats...
Salut

Jo, la de l'estany de Banyoles la comento, no per impugnar-la, sinó perquè com dius, es vergonyós que no siguin capaços d'establir unes fonts úniques, contrastades i fiables.

Salut

Sensacions? Impugnacions? fa 2 setmanes 2 dies #64903

• Focfire
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 50
  • Gràcies rebudes: 16
Sembla que avui sortirà la plantilla correctora i tindrem 5 dies per impugnar preguntes.

- Estany Banyoles
- Classe UNE EN 2 (Electrics)

Aneu preparant el full que això va ràpid!

Sensacions? Impugnacions? fa 2 setmanes 2 dies #64904

Correccions penjades ... Sort!

Salut

Sensacions? Impugnacions? fa 2 setmanes 2 dies #64910

• josep_19
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 15
  • Gràcies rebudes: 4
Bones companys, que penseu sobre la pregunta de comabona? La serra del cadi i particularment Comabona es troba molt al limit entre els pirineus i prepirineus, he trobat informacio del icc on algunes cordenades del cim formen part dels pirineus, que penseu?

Sensacions? Impugnacions? fa 2 setmanes 2 dies #64913

• Amperiomh
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0
Totalment impugnable . La serra del cadi es prepirineu tot i q alguna zona toca al pirineu

Sensacions? Impugnacions? fa 2 setmanes 2 dies #64915

• Opomen
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • "Una victòria fàcil no té mèrit.
  • Missatges: 14
  • Gràcies rebudes: 1
Personalment he tingut més dificultat en el psico d' aquesta convocatoria que la de 2018, crec que hi havia poc temps i la bateria d' exercisis era mes dificil.
Tema Coneixements... m' ha sobtat que, tenin els temaris de bbvv i cases privades mai hi habia vist la clasificaciò de focs tipus E, o tipus F, fins ara no estaba normalitzada tot i que a examen et surtia una norma UNE del 2005... No se jo pero hi havian moltes preguntes que dificilment les podries trobar als temaris que hi han al mercat. Si fos just haurien de fer com a CME i treure un temari oficial, ja que cada any ens estudiem temaris on despres a examen hi han tantes sorpreses com preguntes dramatiques

Sensacions? Impugnacions? fa 2 setmanes 2 dies #64918

Totalment d'acord. Les preguntes tècniques haurien de venir d'un temari oficial que fos d'elaboració pròpia del cos de Bombers de la Generalitat . Revisant llibres de diferents cases, hi ha preguntes que s'escapen.

Sensacions? Impugnacions? fa 2 setmanes 2 dies #64927

• alpfaOmega
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 43
  • Gràcies rebudes: 5
la de ipvs tlv es pot impugnar, bàsicament existeix el tlv c que es superior que el ipvs.
la del llac de Banyoles, en el pla inuncat diu que te una profunditat màxima diferent
la de la indistria del cotó produeix molta pols i partícules en suspensió que produirien moltes falses alarmes en un sistema de detecció optic de fum
el sobretensions transitòries es una recomanació del REGLAMENT però es una obligació del vademècum de endesa.(no ho especifica)

com es fan les impugnacions? algu te algun model?

Sensacions? Impugnacions? fa 2 setmanes 1 dia #65141

• Romeroypunto
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 5
  • Gràcies rebudes: 0
Josep_19 Tens algun lloc on fique o como poder demostrar-ho perq també estic d'acord el impugnar-la .
Et pase el mail Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.160 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok