Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Algú en excedència per incompatibilitat al entrar?

Algú en excedència per incompatibilitat al entrar? fa 2 setmanes 5 dies #64858

• despertaferro33
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 26
  • Gràcies rebudes: 15
correcte, es aquest RD 213/2003 , que acabava de trobar repasant en els mails antics. Jo quan vaig entrar a l'escola estava en comissió de destí, i durant la fase de formació cobres el mateix sou que et paga l'antiga administració . Això si, quan ets nomenat funcionari en pràctiques i la resta de companys comença a cobrar el sou de bomber, tu seguiràs cobrant el mateix sou de sempre fins que siguis nomenat funcionari de carrera , on tindràs que demanar la incompatibilitat .
Tindreu que fer numeros, i veure si realment us val la pena, si tens un sou baix en l'administració d'on vens potser milllor no demanar res

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Algú en excedència per incompatibilitat al entrar? fa 2 setmanes 4 dies #64870

• Forestal2004
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 14
  • Gràcies rebudes: 0
Doncs RR.HH de Bombers de la Generalitat i vaig trucar a un sindicat i em van dir que no em corresponia res per dos motius. El primer que era funcionari interí (només tenen drets els de carrera), i el segon perque era diferent administració (ha de ser la mateixa Administració. En aquest cas la Generalitat). Jo no sé si el RD 213/2003 quan es refereix a "la Administració" es refereix a qualsevol Administració, ja sigui estatal, autonòmica o local, o es refereix a la Administració d'Origen.

Vosaltres com l'interpreteu? Algú ja ha tingut alguna experiència amb aquest tema?
Merci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.102 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok