Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Algú en excedència per incompatibilitat al entrar?

Algú en excedència per incompatibilitat al entrar? fa 2 mesos 2 setmanes #64819

• AOS
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 67
  • Gràcies rebudes: 10
Bones,

Actualment sóc treballador d'una corpo de la generalitat. És possible que entri a bombers de Gene d'aquesta opo i volia saber si algú té experiència en l'excedència per incompatibilitat... No sé si s'ha de demanar, o es fa d'ofici o com va? El meu dubte també és que, per el que entenc, és fa d'ofici quan s'obté la plaça... però que passa si abans has de fer escola i pràctiques, com en el nostre cas? Agrairia l'experiència d'algú que hagi entrat a bombers sent treballador públic per saber com ho ha fet... excedencia voluntaria? Per incompatibilitat? Arriscar i no demanar res esperant que no tinguis un accident a l'escola o ves a saber que?

Moltes gràcies!

Gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Algú en excedència per incompatibilitat al entrar? fa 2 mesos 2 setmanes #64820

Jo estic en una situació semblant. Sóc treballador d'un ajuntament, vaig parlar amb recursos humans i em van comentar que havia de fer una instància pel registre sol·licitant una llicència per estudis mentre duri l'escola. Un cop finalitzada l'escola, sol·licitar excedència per incompatibilitat. A veure si algu que ja hagi fet aquest tràmit ens pot acabar d'explicar.

Algú en excedència per incompatibilitat al entrar? fa 2 mesos 2 setmanes #64821

• cherard
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 108
  • Gràcies rebudes: 12
Quan entregueu la documentació a RRHH de la generalitat, imagino que us ho diran. Haureu d'omplir un full amb les vostres dades i situació personal de cara a Hisenda i crec que hi ha una casella que es marca en cas de que estiguis treballant actualment en l'administració pública.

De totes maneres el més fàcil seria trucar a RRHH i comentar el teu cas, segur que t'ajudaran sense problema.

Salutacions!

Algú en excedència per incompatibilitat al entrar? fa 2 mesos 2 setmanes #64823

Bones companys, jo estic també en la vostra situació però treballant per la Diputació. En el meu cas encara tinc que parlar amb recursos humans però pel que he sentit, tens dret a que mentre estas com a funcionari en pràctiques, pots optar a que l'administració on estiguis treballant actualment et segueixi pagant el sou.
Si algú ho ha fet podria passar mes info?
Salut!

Algú en excedència per incompatibilitat al entrar? fa 2 mesos 2 setmanes #64825

• despertaferro33
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 31
  • Gràcies rebudes: 16
No m'enrecordo quin article era concretament pero si,en cas de tenir una plça fixe i obtar a una altre demanes excedn,cia per incompatibilitat i desde el 1r dia d'escola l'Administració que t'estava pagant te que continuar pagante fins que siguis nomenat funcionari i comencis a treballar com a tal. O sigui que bones noticies, no tindreu que malviure amb 600 euros al mes durant l'escola

Això si, no serà un camí de roses que us ho acceptin, basicament per que no els hi farà cap gràcia pagar per una persona que no curra i s'en va ....

segur que si indagueu per la xarxa trobareu quina disposició o llei es concretament, i teniu que tenirho tot molt clar i estar moooolt segurs , si no us intentaran colar el gol,

Algú en excedència per incompatibilitat al entrar? fa 2 mesos 2 setmanes #64826

Sóc l'únic que està opositant i vol ser Bomber?

Algú en excedència per incompatibilitat al entrar? fa 2 mesos 2 setmanes #64828

• Forestal2004
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 14
  • Gràcies rebudes: 0
Nois, i si ets funcionari interí en un ajuntament, creieu que també es podria sol·licitar?

Algú en excedència per incompatibilitat al entrar? fa 2 mesos 2 setmanes #64829

• cherard
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 108
  • Gràcies rebudes: 12

Bryan va escriure: Sóc l'únic que està opositant i vol ser Bomber?

Sí, ets l'únic.

Forestal2004 va escriure: Nois, i si ets funcionari interí en un ajuntament, creieu que també es podria sol·licitar?

Jo diria que sí, pero millor que truquis a recursos humans.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: AOS

Algú en excedència per incompatibilitat al entrar? fa 2 mesos 2 setmanes #64830

• u1063636
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 128
  • Gràcies rebudes: 58
Depen de l'ajuntament això, tens igual dret si ets interí, personal laboral com funcionari de carrera. Ara bé ni idea de com els ho has de demanar.

Algú en excedència per incompatibilitat al entrar? fa 2 mesos 2 setmanes #64848

• opositor85dan
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 12
  • Gràcies rebudes: 1
Jo estic a en una situació semblant...
De moment a RRHH m'han dit el següent:
Llicència X estudis X l'escola
Llicència X pràctiques X les pràctiques
Excedència per incompatibilitats en el moment de ser nomenat funcionari de carrera
És conserva la destinació de treball fins al nomenament després només la plaça
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: AOS

Algú en excedència per incompatibilitat al entrar? fa 2 mesos 2 setmanes #64849

• AOS
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 67
  • Gràcies rebudes: 10
Gràcies! Amb quant de temps s ha de demanar la llicència? Estàn obligats a donarte-la?

Algú en excedència per incompatibilitat al entrar? fa 2 mesos 2 setmanes #64852

• Forestal2004
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 14
Doncs a mi m'han dit a RR.HH que per cobrar el teu sou actual en comptes dels 636€, només és pels funcionaris de carrera i de la mateixa administració. Sinó, no tens drets a res. En el meu cas, sóc interí en un ajuntament i no em pertoca res. Crec que tampoc puc demanar llicencia per estudis o pràctiques encara que no cobri res. Només tinc la possibilitat de plegar tot i que m'agradaria esperar fins tenir acabat el curs i les pràctiques fins al nomenament.

Algú en excedència per incompatibilitat al entrar? fa 2 mesos 2 setmanes #64853

• Forrest Talp
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Ja hi som!
  • Missatges: 263
  • Gràcies rebudes: 201

Forestal2004 va escriure: Doncs a mi m'han dit a RR.HH que per cobrar el teu sou actual en comptes dels 636€, només és pels funcionaris de carrera i de la mateixa administració. Sinó, no tens drets a res. En el meu cas, sóc interí en un ajuntament i no em pertoca res. Crec que tampoc puc demanar llicencia per estudis o pràctiques encara que no cobri res. Només tinc la possibilitat de plegar tot i que m'agradaria esperar fins tenir acabat el curs i les pràctiques fins al nomenament.

Jo pel curs no patiria, els examens són fàcils i no es va a putejar a ningú per eliminar-lo.
I en quant a treballar durant el curs... no ho acabo de veure, a més l'horari del curs no és fixe, sol ser de dilluns a divendres mínim de 8 a 15h. però bastants dies la cosa s'allarga i també hi ha molts dies que es fa classe per la tarda i cada mes tens un horari diferent.

Algú en excedència per incompatibilitat al entrar? fa 2 mesos 2 setmanes #64854

• opositor85dan
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 12
  • Gràcies rebudes: 1
Desconec terminis a mí m'han dit que fins que no sabem previsió de calendari de moment res i suposo que cada cas concret deu ser diferent...el millor posar-vos en contacte amb personal i que us informin.

Algú en excedència per incompatibilitat al entrar? fa 2 mesos 2 setmanes #64856

• Jon Reverter
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 1
Hola company/a. El Decret que regula la teva situació és el "REAL DECRETO 213/2003, de 21 de febrero, por el que se modifica el Real Decreto 456/1986, de 10 de febrero, por el que se fijan las retribuciones de los funcionarios en prácticas."

En l'article 2 d'aquest Real Decret s'hi diu que la possibilitat d'optar entre la retribució a l'administració d'origen o la de destí correspon no només als funcionaris de carrera sinó també als funcionaris interins i al personal laboral. Si, pel que comentes, des de RRHH de la teva actual administració t'ho discuteixen pots presentar aquest Real Decret que ho deixa ben clar. Espero que sigui útil per a qui es trobi en aquesta situació.

Adjunto link al Real Decret publicat al BOE: www.boe.es/buscar/doc.php?id=BOE-A-2003-4244

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.174 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok