Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: De Mèrits provisionals a definitius

De Mèrits provisionals a definitius fa 2 setmanes 1 dia #65188

• MARXAL 89
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 80
  • Gràcies rebudes: 21
Difícilment quedaran places lliure.
Però sincerament, és la meva primera opo i em sorprèn que tot estigui tan mal organitzat. Han tingut un any per fer les coses i ni així. Aquesta darrera prou que van ràpid i sense problemes. Les comparacions són odioses però amb una mica d'interès estic segur que tots haguéssim pogut patir una mica menys durant tot el procés, perquè fins al darrer dia anirem amb la incertesa de si comencem o no.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

De Mèrits provisionals a definitius fa 2 setmanes 1 dia #65207

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 1043
  • Gràcies rebudes: 301
Pel que fa a la llista definitiva de merits, es normal que no hagi sortit encara. Penseu que les al·legacions es poden fer des de qualsevol registre oficial i per tant des del Dijous 2 (darrer dia per fer les al·legacions) ara han d'esperar a que aquests registres enviïn per balisa interna els possibles documents. Amb això suposem que encara estan a l'espera de que passi aquest temps prudencial d'arribada de papers... Suposo que a finals de setmana ja haurien hagut de tenir temps suficient per a arribar i si no hi ha res nou, podrien publicar (ja que la resta de documents vull pensar que si els han mirat ja. Però tots sabem que la cosa a vegades no va com voldriem i pot ser que fins aquesta setmana (com algú ja ha dit) no es mirin el TOTAL d'al·legacions, per a fer-ho tot a la vegada i d'una sola vegada. En aquest cas, ens aniriem a la setmana vinent amb tota seguretat per a la publicació de les definitives i de la llista de gent proposada al Curs.

Sobre la roba, en el pitjors dels casos convocaran a la gent la setmana del 15 o màxim el 20-21... Paral·lelament et fan signar uns papers tipus contracte, que si es fa el mateix dia de la roba, jo crec que ja quedarà clar qui va a una opo o a una altra.

Pel que jo se pretenen tenir el dia de la presentació TOTES les places plenes ja amb les persones de la reserva (això tant a BCN com a Generalitat)... i en cas de que algú faci la pirula i vagi als 2 llocs fins el final, la primera setmana de curs ja veuran qui falta (cosa que seria vergonyant per part del/la company/a que ho faci vers la gent de la reserva)... i aquella mateixa primera setmana convocaran a vestuari als reserves i cap a l'Escola pocs dies després...

Salut i paciència
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Boyle Mariotte, Bufafort

Força i Constància

De Mèrits provisionals a definitius fa 2 setmanes 1 dia #65219

Bones! Vaig trucar ahir i em van dir que estava el tribunal reunit mirant les al.legacions. Q lanterior setmana havien estat molt liats fent el teòric i que ni tant sols s'havien mirat les al.legacions que ja feia 2 setmanes q tenien.

Entenc que els hi han darribar les possibles al.legscions presentades en altres administracions, pero smb un parell de dies això arriba (fins i tot amb Correus) i, a més a més, entenc q tot opositor que no entregava la documentació al c/diputació, estava informat d'enviar còpia per email per evitar expressament aquest delay.

La noia estava convençudísima q aquesta setmana no publicarien res... pero es que la setmana q bé han de treballar totes les al.legacions del teòric, publicar llistes definitives del 8118 i les notes i talls de la del 8119.
Realment, dona una sensació de zero programació i descontrol total. I la guinda del pastís serà per aquells opositors q depenguin dels que entren a Barcelona. ja me'lsvveig trucant dilluns 27 al matí als 10 o 12 q faltaran a Gene...festival!
La operació bikini, com deia el company, la tindrem feta si, pero potser tb haurem danar al loquero alguns de nosaltres.

De Mèrits provisionals a definitius fa 2 setmanes 3 hores #65341

• Backdraft
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 57
  • Gràcies rebudes: 20
Jo quan he anat a fer entrades a registre de qualsevol document per convocatòries a la delegació del govern a Tarragona sempre m'han dit que en dos dies com a molt arriba a destí. Si dijous dia 2 era l'últim dia, dilluns 6 ja ho tenien tot. I dubto molt que algú presentés al·legacions l'últim dia... Si no ho han publicat ja és per total incompetència i empatia inexistent.

De Mèrits provisionals a definitius fa 1 setmana 5 dies #65411

• tarracon
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 11
  • Gràcies rebudes: 1
Doncs sembla que si haurem d esperar..... en fi... 0 consideració

De Mèrits provisionals a definitius fa 1 setmana 2 dies #65418

• jordiae
  • Avatar de jordiae Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 1
Acabo de trucar i res... m’han comentat que durant la setmana. Algú els hi ha pogut treure algo més d’informacio?

De Mèrits provisionals a definitius fa 1 setmana 2 dies #65419

• Bufafort
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 12
  • Gràcies rebudes: 3
Es per flipar... jo he trucat i no ha servit per res. Que miri la web i que segurament sortirà aquesta setmana....

De Mèrits provisionals a definitius fa 1 setmana 2 dies #65420

• Backdraft
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
Jo també he trucat i em diuen que durant la setmana. I jo li pregunto: com és que tarden tant? I em diu: home, pensa que el termini d'alegacions va acabar el 2 de maig! I jo penso: PRECISAMENT per això! Fa 11 dies i en falten 11 per començar el curs!
És lamentable i un insult als opositors que el nivell d'exigència que requereix passar una opo sigui tant alt i que l'administració que gestiona aquesta opo sigui tant incompetent.

De Mèrits provisionals a definitius fa 1 setmana 2 dies #65421

Entenc que les seves raons tindran, els responsables de la opo tenen altres tasques a més de gestionar la nostre oposició, desconec la seva agenda però com vagin també curts de personal imagino que aniran desbordats. Ànims q segur q surt aviat i tampoc depèn de nosaltres així que calma i qui estigui al limbo a entrenar a gas per si de cas!!

De Mèrits provisionals a definitius fa 1 setmana 2 dies #65422

Suposo que s'els hi deu haver ajuntat la gestió de la campanya forestal d'enguany, la oposició 81/18 i la 81/19.
Paciència.

De Mèrits provisionals a definitius fa 1 setmana 1 dia #65434

• Bufafort
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 12
  • Gràcies rebudes: 3
Acabo de trucar i m'han dit que ja han sortit. A mi no se'm actualitza.

De Mèrits provisionals a definitius fa 1 setmana 1 dia #65436

• Backdraft
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
A mi tampoc em surt actualitzat. Potser tarda una estona en aparèixer. Esperem que sigui veritat i surti ja!!!

De Mèrits provisionals a definitius fa 1 setmana 1 dia #65437

• El_noi_del_sucre
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 80
  • Gràcies rebudes: 30
Ei! ja ho teniu penjat! enhorabona a tots i totes!!

interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/b...escala-basica-81-18/

De Mèrits provisionals a definitius fa 1 setmana 1 dia #65438

Que algú amb pietat faci un excel!!!

De Mèrits provisionals a definitius fa 1 setmana 1 dia #65439

AOS va escriure: Que algú amb pietat faci un excel!!!

Seria actualitzar esta

docs.google.com/spreadsheets/d/1A1UKfAAt...CVY/edit?usp=sharing

alguien puede ponerse en contacto con la gente que falta por saber quien irá a Barcelona?

docs.google.com/spreadsheets/d/19NyIb5Zd...z54/edit?usp=sharing
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: MARXAL 89

Temps de càrrega de la pàgina: 0.210 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok