Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA: De Mèrits provisionals a definitius

De Mèrits provisionals a definitius fa 3 setmanes 6 dies #64763

• jordiae
  • Avatar de jordiae Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 1
Bon dia, com que els dies no passen ni a tiros m’he dedicat a mirar la variació de la 81/16 entre mèrits provisionals i definitius. He vist que a dues persones li van baixar justament els d’idiomes (a una de les 2 de 0,1 va passar a 0) sabeu el perquè? Em pensava que els provisionals en principi si t’ho donaven per vàlid ja no t’ho treien.. quins patirs!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

De Mèrits provisionals a definitius fa 3 setmanes 6 dies #64765

Si, jo també ho vaig veure...ni idea del perquè, la veritat... Estaria bé que algú ho aclarís!

De Mèrits provisionals a definitius fa 3 setmanes 4 dies #64793

• AiverS13
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 83
  • Gràcies rebudes: 14
Entenc que algú va reclamar perquè tenia menys mèrits i la causa de tenir menys mèrits seria que, segurament, li haguéssin posat els seus mèrits a una altra persona (a la qual després d'aquesta revisió li treurien els mèrits que no eren seus xD)

Va que ja queda menys per saber si entrem o no ejeje jo també estic en aquestes posicions que no saps si celebrar o noajajaja

De Mèrits provisionals a definitius fa 3 setmanes 4 dies #64794

Bones Aiver! Això és una teoria teva o ho saps del cert? Tandebo fos això, perquè el nivell de paranoia i terror a aquestes alçades es horrible! 😆😆

De Mèrits provisionals a definitius fa 3 setmanes 4 dies #64795

• AiverS13
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 83
  • Gràcies rebudes: 14
Una teoria. Però se que això ha passat en altres oposicions de la generalitat, per tant, és molt probable que sigui la realitat jeje
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: AOS

De Mèrits provisionals a definitius fa 3 setmanes 4 dies #64796

Toca esperar doncs! El que és extrany és que no hi ha la llista de mèrits definitius per enlloc per compararla amb els provisionals, que si que hi son. Només apareix la diligència amb aquests canvis que comentava el company...

De Mèrits provisionals a definitius fa 2 setmanes 3 dies #64859

• Bufafort
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 12
  • Gràcies rebudes: 3
Algú ha trucat per saber si publicaran avui?

De Mèrits provisionals a definitius fa 2 setmanes 3 dies #64860

• Bufafort
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
He trucat i m'han dit que avui no es publicaran... Millor que no digui el que penso...

De Mèrits provisionals a definitius fa 2 setmanes 3 dies #64861

Mare meva...

De Mèrits provisionals a definitius fa 1 setmana 6 dies #65121

• jordiae
  • Avatar de jordiae Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 1
Bones! Acabo de trucar a convocatòries i comenten que fins la setmana vinent.. els hi he comentat que amb aquesta previsió i la del 24 de maig de fer la presentació no ens queden els 15 dies per els que treballem donar a les nostres actuals feines.. algú més ha trucat?

De Mèrits provisionals a definitius fa 1 setmana 6 dies #65139

• Boyle Mariotte
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 40
  • Gràcies rebudes: 26
Acabo de trucar jo també, alegant que com a molt tard haurien de publicar entre demà dimecres i dijous per donar els 15 dies de marge per avisar a la feina...
M'ha dit que no tenen data prevista, que el tribunal es conscient d'aquest fet i que els hi agradaria poder-ho publicar aquesta setmana... Pero amb la seguretat amb la que m'ho ha dit... Jo comptaria que 15 dies per avisar a la feina no els tindrem.
Els que estem al limb, de moment a entrenar. Si no entrem, no hem perdut el temps, i si finalment entrem, els paliers fets comptabilitzen per la operación bikini.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: AOS

De Mèrits provisionals a definitius fa 1 setmana 6 dies #65145

A part dels 15 dies d'avís, està el tema de les renúncies... Un company meu va trucar ahir per saber que havia de fer per renunciar a la seva plaça de gene, ja que optarà per barna, i li van dir que era el primer que els hi preguntava i que no sabien com ho gestionarien....No em vull creure que no ho tenen controlat, perquè s'ha parlat a aquest foro de que els sindicats ho tenen al cap, però encara ningú sap com ho faran exactament per assegurar que no hi ha places buides... perquè no tothom és tant empàtic i altruista com el colega que va trucar per informar-se de com renunciar...

De Mèrits provisionals a definitius fa 1 setmana 6 dies #65185

• Bufafort
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Arribat a aquest punt jo em faig la pregunta, són inútils o simplemente els i resbala tot? Vull dir, des de la prova de la conducció l'únic que han fet és subcontractar l'entrevista, subcontractar les mèdiques, claustrofobia i vertigen. Per això han necessitat més de 5 mesos.
Tot apunta que tindrem llistes definitives a menys de dos setmanes de l'inici de classes.
Els és igual si tens feina i has de donar els 15 dies. Si tenim nens petits i hem de muntar la logística pertinents. Si es solapen les opos.
I vamos, com es quedi gent fora perquè no ho han coordinat bé és directament de males persones...

De Mèrits provisionals a definitius fa 1 setmana 6 dies #65186

• Boyle Mariotte
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 40
  • Gràcies rebudes: 26
Crec que gent fora no es quedarà.
Desde la publicació de la definitiva fins l'inici del curs, tinc entés que es cita als aspirants admesos per anar a buscar la roba y entregar certa documentació. Els que triin BCN no crec que vagin a buscar la roba a les dos administracions. Al finalitzar l'entrega de roba, els de GENE veuran que 6 aspirants (per exemple) no han acudit. Dedueixo i espero i desitjo que s'adonin que es per aquest motiu, els truquin per confirmar-ho i començin a trucar als següents de la llista de GENE per ordre. Llavors aquesta gent potser fins a una setmana o uns dies abans de la presentació del curs, no sabràn si entraràn o no...
No crec que quedi cap plaça lliure ni que a les físiques hi hagui d'anar ningú que realment estigui dintre.

De Mèrits provisionals a definitius fa 1 setmana 6 dies #65187

El tema es que Barcelona van a recoger la ropa el dia 15 de mayo...

A que coño espera la Generalitat por posibles renuncias de ambos lados??

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.238 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok