Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Mèrits Anglès

Mèrits Anglès fa 2 mesos 4 dies #64718

• Usuari2
  • Avatar de Usuari2 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 9
  • Gràcies rebudes: 0
Bones!
Tot just avui han sortit els mèrits i no m'han comptat l'anglès. A algú altre li ha passat?
Tinc el certificat TOEFL amb una puntuació equivalent al B2 pero no em surt comptabilitzat... Algú sap per què pot haver estat? És un títol oficial i reconegut internacionalment, a més, a la opo de Barna sí que m'ho han comptat.
Qualsevol ajuda serà benvinguda! Gràcies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Mèrits Anglès fa 2 mesos 4 dies #64719

• Boyle Mariotte
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 40
  • Gràcies rebudes: 26
A les bases diu això:
El coneixement d'idiomes estrangers es valorarà fins a 0,5 punts com a màxim, distribuïts de la manera següent:

- El nivell bàsic (A2) es valora amb 0,1 punts cadascun.

- El nivell intermedi (B1) es valora amb 0,2 punts cadascun.

- El nivell avançat (B2) o superior es valora amb 0,4 punts cadascun.

Els nivells indicats corresponen als nivells comuns de referència per a les llengües del Consell d'Europa. Únicament es valoraran els certificats d'idiomes emesos per entitats reconegudes als efectes de l'última convocatòria d'ajuts a la mobilitat internacional de l'estudiant (MOBINT) publicada per l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR). També es tindran en compte, als efectes de valoració, els certificats i títols acreditatius de la capacitat lingüística i comunicativa en llengües estrangeres que assenyala l'Acord de 24 d'abril de 2015 de la Junta del Consell Interuniversitari de Catalunya sobre el reconeixement de certificats i títols acreditatius de la competència en llengües estrangeres, al qual donen publicitat la Resolució ECO/1134/2015, de 13 de maig, i la Resolució EMC/122/2017, de 23 de gener, i els certificats reconeguts per les resolucions del Departament d'Ensenyament per les quals s'autoritzen centres de formació d'adults públics a impartir amb reconeixement els ensenyaments de llengües i competència digital.

No sé si el certificat que comentes està recollit aquí o si a les bases de BCN els requisits d'idiomes són els mateixos o no.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Usuari2

Mèrits Anglès fa 2 mesos 3 dies #64729

• Usuari2
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Sisi, esta dins de les titulacions oficials de lagaur i movint. A veure si algu sap més sobre el tema o q estigui en la mateixa situació.

A més, ji vaig trucar a convocatòries a principis dopo i en van dir q si que estava convalidat.

Mèrits Anglès fa 2 mesos 3 dies #64730

A algú li han comptat el B2 d'anglès per la UOC? (ja sé que hi ha un tema la foro sobre això)

Mèrits Anglès fa 2 mesos 3 dies #64731

• u1063636
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 128
  • Gràcies rebudes: 58
A mi m'han comptat un títol de la UOC, així que el problema no deu ser aquest

Mèrits Anglès fa 2 mesos 3 dies #64733

• pelacanyes
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 12
  • Gràcies rebudes: 2
A les bases també diu que si el títol està en llengua estrangera, s'ha d'acompanyar d'una traducció jurada. No sé si és el cas però per si serveix d'ajuda.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Usuari2

Mèrits Anglès fa 2 mesos 3 dies #64737

• Usuari2
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Bé, no ha estat un defecte de forma sino que han fet servir unes taules de convalidacions diferents. Ara toca fer al.legació i creuar dits.

Mèrits Anglès fa 2 mesos 3 dies #64738

• tarracon
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 11
  • Gràcies rebudes: 1
Es a dir, ells estableixen unes Taules a les bases i despres fan servir altres¿ per plorar...
Sort company

Mèrits Anglès fa 2 mesos 3 dies #64739

Algo ha fet la reclamacó o ha trucat? Li han dit si era fallo seu i li canviarien o si era per això de la llista realment?

Mèrits Anglès fa 2 mesos 23 hores #64745

• ptnandes@hotmail.com
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
Bon dia;

El meu germà està fent la vostra opo.
Li ha passat el mateix. Té el B2 expedit pel SIM de la UAB.
Truco a convocatòries; no us ho perdeu..
Ell té el B2.1. Per donar-li 0.4 hauria de tenir el B2.2
Però com que no els surt a la taula el que té, no li compten ni l`immediatament inferior, que seria el B1.2, els 0.2.
Segur que tens aquest mateix problema.
Heu de lluitar-ho a mort pq sinó donaran mèrits pel mateix concepte a algú que tindrà pitjor nivell. No té solta ni volta.
El meu telèfon és el 679078241, si em voleu enviar un whatsapp us poso en contacte amb ell. Sóc el seu secretari..jeje.

Va, lluiteu pq no hi ha dret...its utterly nonsense! Si no m`he explicat clarament, truca`m i tho explico millor, és una xorrada.

Mèrits Anglès fa 2 mesos 19 hores #64746

Al 2016 era igual. B2.1 es considerat b1. Dins del marc de referència es veu que es així i no hi ha res a fer..
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Frankyy

Mèrits Anglès fa 2 mesos 19 hores #64747

Bones Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., com molt bé diu en jordiae no equival a un B2. La UOC mateix hi fa referència: Para obtener el certificado de nivel Inglés B2 del Marco común europeo de referencia para las lenguas, es necesario haber superado los cursos Inglés B2.1 e Inglés B2.2 o Inglés B2 anual.

A mí no em va que el teu germà entri o no, no estic ni a les llistes finals, però siguem autocrítics ja que potser hi ha una persona amb un B2 i al llindar d'entrar.

Salut i forces!

Mèrits Anglès fa 2 mesos 16 hores #64748

• u1063636
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 128
  • Gràcies rebudes: 58
Voleu fer el favor de llegir bé! 1 error passa pero 2 seguits...ànims a tots i reclameu fins on calgui

Mèrits Anglès fa 2 mesos 14 hores #64749

Doncs demano disculpes si no és realment així, jo he entès que té el B2.1. Que igual que em va passar a mi, vaig necessitar un altre any per treure'm el B2.2 i tinc entès que a la UAB també es pot fer així.Cursen un altre títol?

Mèrits Anglès fa 2 mesos 12 hores #64750

• Usuari2
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
El tema està en quina taula d'equivalències han fet servir. De l'AGAUR hi ha una taula del 2016-2017 q és la única q parla de b2.1 i b2.2...
En les ressolucions del 2015 i del 2017 q estan anomenades a les bases, al menys en el meu cas, les notes equivalents són B2 i, fins i tot, C1 respectivament.
La pagina web de l'AGAUR actualment té una taula de convalidacions de certificats basada en el CIC (Consell Interuniversitari de Catalunya) q tb diu q és un B2.
Així q no sé q on ho haig de buscar més. Voleu dir q estan fent servir una taula de l'AGAUR de fa 3anys i estan passant de les dues ressolucions q, cito textualment de les bases, "també es tindran en compte..." per convalidar tittols??
No ho sé.

Jo ja he presentat al.legacions pk no em quadra gens. si algú també vol fer-ho i vol q li expliqui detalls q m'envii un whatsapp i fem força junts. 637495209

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.197 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok