Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Demanem que publiquin els mèrits provisionals

Demanem que publiquin els mèrits provisionals fa 1 setmana 5 dies #64310

• Backdraft
  • Avatar de Backdraft Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 30
  • Gràcies rebudes: 11
Hola companys/es, he llegit a les bases que els mèrits es publiquen amb els resultats de la prova de llengües però que si el tribunal ho creu oportú ho poden fer amb el resultat de les mèdiques.

Adjunto el text literal: “El Tribunal Qualificador publicarà la valoració provisional de la fase de concurs juntament amb les qualificacions de la sisena prova, prova de coneixements de llengua catalana i llengua castellana, o, si s'escau, amb les qualificacions de la cinquena prova, proves mèdiques.”

I donat el fet que es solapen les opos 18 i 19, n’hi ha molts que haurem d’estudiar, entrenar i, com a mínim, anar al teòric si publiquen els mèrits al final de tot.

Per tant, per estalviar-nos aquesta agonia fins al final de tot, convido a tothom que estigui en aquesta situació a què faci una entrada a registre demanant que publiquin els mèrits provisionals amb els resultats de les mèdiques.

Jo ho faré aquesta setmana.

Salut i sort companys/es.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: AOS

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Demanem que publiquin els mèrits provisionals fa 1 setmana 5 dies #64313

• pukas23
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 266
  • Gràcies rebudes: 126
No crec que facin gaire cas. Jo això de les bases ho interpreto, que en el cas de qui ningú hagués de fer la prova de català ni castellà, treurien els mèrits amb les mèdiques. Ja han demostrat moltes vegades que no els importa gaire la nostra opinió.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath

Demanem que publiquin els mèrits provisionals fa 1 setmana 5 dies #64329

• Backdraft
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
Doncs jo entenc que el tribunal ho pot decidir pel motiu que sigui, no especifica res. Només diu "...o, si s'escau...".

No hi perdem res en fer un document i portar-lo a registre. I si ens fan cas, que ho veig possible donada l'excepcionalitat de la situació, molts ens podem estalviar haver d'estudiar l'últim mes, anar al teòric i entrenar, amb tot l'estrès que suposa, per res. O al revés, posar-nos a estudiar a fons perquè sabem que estem fora...

Estar clar que només ho demanarem els que estem a prop del tall de 150. Però si reben 15 o 20 peticions jo crec que ho faran. És una petició comprensible, legítima, la qual les bases en donen l'opció.

Quan tingui la carta feta penjaré el model per si algú no sap, o li fa mandra, escriure-la.

Salut
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: koen

Demanem que publiquin els mèrits provisionals fa 1 setmana 4 dies #64333

Mirant l'opo del 2016 les llistes provisionals de mèrits les van publicar 7 dies després de publicar les mèdiques, i també hi havia el català pel mig...

Demanem que publiquin els mèrits provisionals fa 1 setmana 4 dies #64334

Backdraft va escriure: Hola companys/es, he llegit a les bases que els mèrits es publiquen amb els resultats de la prova de llengües però que si el tribunal ho creu oportú ho poden fer amb el resultat de les mèdiques.

Adjunto el text literal: “El Tribunal Qualificador publicarà la valoració provisional de la fase de concurs juntament amb les qualificacions de la sisena prova, prova de coneixements de llengua catalana i llengua castellana, o, si s'escau, amb les qualificacions de la cinquena prova, proves mèdiques.”

I donat el fet que es solapen les opos 18 i 19, n’hi ha molts que haurem d’estudiar, entrenar i, com a mínim, anar al teòric si publiquen els mèrits al final de tot.

Per tant, per estalviar-nos aquesta agonia fins al final de tot, convido a tothom que estigui en aquesta situació a què faci una entrada a registre demanant que publiquin els mèrits provisionals amb els resultats de les mèdiques.

Jo ho faré aquesta setmana.

Salut i sort companys/es.

Em sembla una bona iniciativa. De totes maneres, si estàs a prop del 150, jo calculo que almenys 10 se'n van a Barna, o sigui que no has de patir massa si estàs el 155... Jo el que no entenc és que a aquestes alçades la gent no posi els seus mèrits a la llista provisional....ja no tenen res a perdre.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Backdraft

Demanem que publiquin els mèrits provisionals fa 1 setmana 3 dies #64347

• Backdraft
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
Bona nit companys/es.
Aquí us deixo la carta que he fet per entrar a registre. Cadascú que posi les seves dades i que adapti el text com li sembli millor. Si algú detecta alguna errada o té alguna proposta de millora que ho digui.

Al tribunal qualificador del procés selectiu per l’accés a la categoria de bomber/a de l’escala bàsica (grup C, subgrup C2) del cos de bombers de la Generalitat (núm. De registre de la convocatòria 81/18).

Sr. __________, amb DNI ___________, amb domicili a efectes de notificacions a _____________, i telèfon de contacte _______, davant del tribunal qualificador comparec, i respectuosament

EXPOSO

Que estic a dins del procés selectiu de la convocatòria 81/18, la qual li resten per efectuar la cinquena i sisena prova, així com la valoració de la fase de concurs, entre d’altres.

Que pel fet excepcional que la convocatòria 81/18 i la 81/19 s’han superposat en el temps, em trobo en la situació d’haver de preparar-me les proves de la segona convocatòria, ja que encara no sé si acabaré passant a la fase formativa de la primera. I que si supero la següent prova, la cinquena, tampoc sabré si podré passar a la fase del curs selectiu perquè quedarà efectuar la sisena prova, la qual jo n’estic exempt, publicar els resultats i després publicar la valoració de la fase de concurs.

I, des del meu punt de vista, en aquesta situació si troben una gran part dels finalistes.

En aquesta fase de concurs hi haurà molts moviments de posició respecte a la fase d’oposició, ja que hi ha molt poca diferència de punts entre tots els finalistes. Amb la qual cosa, els mèrits tindran molt de pes.

I segons recullen les bases de la convocatòria 81/18 al punt 6.2.3, valoració de la fase de concurs, el Tribunal Qualificador publicarà la valoració provisional de la fase de concurs juntament amb les qualificacions de la sisena prova, o, si s'escau, amb les qualificacions de la cinquena prova, proves mèdiques.

SOL·LICITO AL TRIBUNAL QUALIFICADOR

Que, atenent l’excepcionalitat del moment i l’esmentat punt 6.2.3 de les bases de la convocatòria 81/18, publiqui la valoració provisional de la fase de concurs juntament amb els resultats de la cinquena prova.

Moltes gràcies per avançat.
Atentament,

Signatura,

Lloc i data
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: 5/1994, Boyle Mariotte

Demanem que publiquin els mèrits provisionals fa 1 setmana 3 dies #64348

També hi ha un altre tema a solucionar, escola al maig o al setembre? La previsió és al maig, però a les votacions internes de bombers està sortint que NO vàries vegades ja... per tant si es neguen a fer-nos la formació no ser com ho haurem de fer....

Demanem que publiquin els mèrits provisionals fa 4 dies 21 hores #64390

jo ja he entrat carta per registre, a veure si ens fan cas
Sort!

Demanem que publiquin els mèrits provisionals fa 4 dies 17 hores #64396

• Backdraft
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
Genial! Va, a veure si ho fa més gent. El no ja el tenim, s'ha de provar. I ens podem estalviar uns quants dies d'agonia i estudi per res.

Demanem que publiquin els mèrits provisionals fa 4 dies 16 hores #64397

Si tu, però jo estic quasi segur fora, és l'esperança més que res.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.190 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok