Que surti un missatge d'error o no potser no és feina nostra ja hi ha informàtics. Però m'he trobat, i no només a bombers, no saber enviar un mail, fer una consulta a Internet com per exemple la nòmina o la prova mèdica. I això al segle XXI...
Mira si cal l'actic, que a l'administració compten els mèrits "a mà, un per un fent palets en un full”. Ho diu @CATAC_IAC després de la reunió de dilluns.. Així anem... twitter.com/opositorbomber
Atenció què diuen @BombersCCOO! bit.ly/2HwCwSh
"No pot sortir una opo fins que no s'acabi l'anterior, és a dir, no pot haver-hi simultàniament dues oposicions per les mateixes places."
Això ho hem de saber del cert, podria canviar molt les coses!
Però a banda d'això, avui finalment han aprovat (de veritat) que es pot convocar la nova opo de 250 bombers. I veient com són de lents a l'administració, dubto que la publicació de les bases sigui tant imminent. Sempre han tardat més del que diuen els rumors... I hi haurà qui digui que ja estan signades, però jo ahir vaig parlar amb sindicats i ells no ho saben.
M'acaba d'arribar que demà publiquen bases.. A veure quina puntuació hi ha al finalment.
No descartem valorar la impugnació de les bases.
Bona nit companys/es!
No vas a poder impugar nada, es una oposición por DECRETO-LEY, y esta todo dentro de lo legal, concurso-opisicion, FIN.
Seria de hipocritas tambien que viendo la situacion que vemos en los medios de comunicacion que los parques de bomberos se estam cerrando impugnar las bases y con el supuesto caso de cancelar dicha oposición, de gili****. Poneros a estudiar, que los meritos es la ultima parte final de la opo, primero hay que pasar los cortes!!!
Jajjajajja...q se impugne o no, no se si hara, pero q se puede claro q se puede, infirmate bien de lo q es un decreto ley antes de decir q no se puede.FIN
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: JTR, sey, Backdraft
Hipócrita eres tu!! Que culpa tenemos los opositores de cómo está el cuerpo ahora mismo? A caso Backdraft tiene la culpa de que haya 9 parques cerrados de media?
Igualmente, para llegar a la fase de méritos tenemos que pasar todos por lo mismo, tengas 79 puntos como si tienes -12.
Suerte zagales
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Backdraft
Tanta indignació, injustícia, denúncia, presa de pèl, recollida de signatures, peticions de solidaritat, trucades massives a interior, desigualtat, impugnacions, solidaritat amb els perjudicats i victimisme...
Abans de queixar-se tant, criticar, llençar pedres als companys i parlar de justícia poètica interessada i gratuïta, mireu-se el melic.
Molta solidaritat i demanda d'igualtat d'oportunitats i mandangues, però tret d'uns pocs, cadascú mira per si mateix omplint-se la boca de valors que li brillen per la seva absència. Va només per a aquells que s'hi sentin al·ludits.
Les bases estan més que correctes.
Perdoneu, però algú ho havia de dir...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: MARXAL 89
Perdona montor! No sabia q eres deu tot poderós i que tenies la veritat absoluta! Jo no em sento aludit però crec q puc opinar com em sebli i del q em dongui la gana i crec que tothom ho pot fer, sempre amb respecte. Per tu potser les bases estan bé i per un altre potser no i punt. El que està clar és que son les que hi ha i son per tots igual.
Perdona però algú ho havia de dir!😉
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: montor, MARXAL 89, Backdraft
Ja veiem de quin peu calça el pacopa. Deu tenir una bola de vidre que sap amb qui parlo i de què.. El que no li ha preguntat a la bola de vidre és què vol dir la paraula hipòcrita... en fi, espero no tenir-lo mai de company de parc veient com tracta a la gent que no pensa com ell.
El que vam intentar amb la recollida de firmes és que els mèrits no excloguin a una part molt gran dels opositors, amb l'objectiu que els que entrin siguin els millors. Segurament més d'un que es queixa no deu haver ni llegit la carta. Massa llarga...
I si, a mi a nivell personal també m'interessava, igual que al 70% dels opositors que no tenen mèrits per experiència. Però els arguments, exposats amb tot el respecte, els comparteixen els sindicats i bombers amb els que vaig parlar. I van retwitar la petició.. Quina casualitat que tots es posessin d'acord per enganyar-me, no pacopa?
Canviant de tema i anant al que interessa, finalment les bases de la nova convocatòria no posaran tant difícil als opositors sense experiència en el sector com ens temíem que podia passar. I no pels mèrits ni pel 10%, sinó perquè el tall final és de 300 i entraran 250.
Per tant, no ens plantegem impugnar las bases. Tot i que dir que estan més que bé.. Tot és millorable en aquesta vida. I no per algun o per altres, sinó pel cos de bombers.
Salut i a fer callo als colzes!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: bernatganxo, sey, Boyle Mariotte
Realment, i sent totalment sincers; creieu que els que no tenim pas experiencia ni merits per BBVV o campanyes forestales estem totalment out d’aquesta opo?
Tal com són les bases finalment si. Perquè han reduït molt el percentatge de gent que passa l'últim tall respecte les places. D'aquesta manera no et pot adelantar tanta gent quan sumin els mèrits.
Si haguéssin fet el tall amb el mateix percentatge seria de 375